לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אבו אלמוג


Dum spiro - spero

Avatarכינוי: 

בן: 56



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

על הקשקש


בספטמבר 2011 כתבתי פוסט בשם "השנה החדשה - איחולים ונבואות" בו איחלתי לעצמי ולקוראי מיני איחולים וניבאתי מיני נבואות. הקוראים יכולים לשוב ולקרוא את הנבואות, ולראות עד כמה הן התגשמו, ועד כמה אני ראוי להיות ממשיך דרכם הקבלי של אבותי, אדמור"י סטרעטין, בפניהם היה גלוי העבר ההווה והעתיד. אצטט רק את הנבואה הראשונה -

 

תשע"ב תיחשף על ידי מבקר המדינה פרשיית שחיתות איומה שנוגעת לראש הממשלה. זה משהו שנובע מהחקירה על הטיסות אבל מסתעף הרבה יותר. זה ימרר לביבי את החיים בחודשים הקרובים, אבל ירדוף אותו גם הרבה אחרי הבחירות הבאות. אף פעם לא יצליחו להוכיח שום דבר, ויקח לזה שנים להתגבש לכתב אישום אבל זה יהיה מין זבוב כזה, מציק."

 

אז ביום האחרון של 2012, וואלה מפרסמים את הדבר הבא:

 

"בפרקליטות בוחנים את נסיעותיו לחו"ל של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעת שכיהן כחבר כנסת, אשר לא מומנו על ידי המדינה. זאת, בעקבות חומרים רבים שאסף מבקר המדינה, יוסף שפירא, במסגרת פרשת "ביבי טורס". המבקר בדק את נסיעותיו של נתניהו לחו"ל בשתי תקופות - כאשר כיהן כשר האוצר וכאשר כיהן כחבר כנסת. למרות הבדיקה שנעשתה, למבקר אין סמכות לחקור ההתנהלות של חברי כנסת, ולכן במהלך הבדיקה עלתה השאלה מי הגורם המתאים לטיפול בחומרים. החומרים הועברו ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, שבוחן כעת מי צריך לטפל בהם. כבכל בדיקה של היועץ, נבחן גם ההיבט הפלילי של החומרים, אולם אין הכרח שהבדיקה תוביל להחלטה לפתוח בחקירה פלילית."

 

כאילו דא?

 

אמנם ביום האחרון של 2012 ולא של תשע"ב, אבל אם המאיה טעו בכמה עידנים, האדמו"ר הזקן מסטרעטין פשוט החליף את מנייננו למניינם, וזה די מובן בהתחשב בזה שהמתיבתא היא בסח'נין וחיי יום יום מתנהלים שם לפי הלוח ההיג'רי.

 

בקיצור - תצביעו שמאל. עבודה. מרצ. חד"ש. אם העבודה תצליח להישאר מחוץ לממשלה נבנה יופי של אלטרנטיבה שלטונית, כשכל היאיר לפידים למיניהם יזחלו לקואליציה 'בשביל להשפיע', 'בשביל לקדם את תהליך השלום', 'בשביל לבלום את הימין הקיצוני'. ואז כשיקרה הדבר הצפוי, והממשלה הזו, שצפויה להיות מאוד מושחתת, פשוט תיפול - כי ממשלה שיש בה את אריה דרעי כרכיב מרכזי, ושמעתי שגם הנגבי חוזר לכנסת, וליברמן ואנשיו גם במשחק, לא יכולה שלא להיות הכי מושחתת - נהיה שם בשביל לקטוף את הפירות. זה יקרה בגלל צירוף של כמה דברים, ויהיה ממש מתוק ומשמח אם ה'ביביטורס' ישחק שם תפקיד מרכזי. ביבי - אם אתה קורא, תשאל את ניקסון ואת ליברמן. הניסיונות ל COVER UP תמיד מביאים לתוצאה גרועה יותר מהדיון בעניין עצמו. לא שזה יעזור. אתה כבר עכשיו יושב וחושב על התעלול, המזימה, הטריק, הטוויסט. זה מה שיפיל אותך חמוד. תמשיך ככה.

 

טוב. כמעט חמש וחצי ואני חייב לצאת החוצה לקפוא קצת מקור בהליכה שלי. אז נעשה דבר כזה - שנה אזרחית טובה ומתוקה לכולם. נובי גוד מתוק ומטושטש לקוראי יוצאי ברית המועצות. אני וש' קצת עייפים אז כנראה נחגוג היום בבית. נפלה הכרעה חשובה - 2013 שנת הדוקטורט. אבל על זה בפוסט אחר. יש כאן מותק של שיר, 'גלוית שנה טובה משוש המתאבדת'. אני חושב ששמתי אותו כאן בדיוק בסוף השנה של 2010 או משהו כזה, אבל אני לא חושב שגם המעריצים הכי אדוקים של הבלוג ממש זוכרים ברמה הזו את השירים שאני שם. בכל מקרה תהנו, כי זה שילוב של טום וייטס ויונתן גפן וזה הדבר לסיים איתו שנה אזרחית -


 




 


 

נכתב על ידי , 31/12/2012 05:09   בקטגוריות בחירות 2013  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שונרא ב-31/12/2012 19:43



120,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו אלמוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו אלמוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)