לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אבו אלמוג


Dum spiro - spero

Avatarכינוי: 

בן: 56



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2013

טוטו הבחירות הגדול של אבו אלמוג


אז ככה. אני מועמד לבלוג הזהב, וזה כבוד גדול ודורש פוסט וכל זה, (תודה מריאט! את אלופה!), אבל אני מתחיל את מסע הבחירות רק אחרי הבחירות (יהיה פוסט קורע לב שיסביר למה בגלל שקרעו את השמאל בכנסת אז לפחות צריך לתת לי את בלוג הזהב), וחוץ מזה מתמודדים נגדי אייסים כמו טליק וקנקן התה, אז קצת קשה לי להמליץ על עצמי, ואני חושב איך לגבש פוסט שמצד אחד יסביר למה אני מת עליהם, ומצד שני יסביר למה צריך להצביע לי. 

 

רציתי לשים את הפוסט הזה עם ההימור שלי על התוצאות מחר ככה לפני ההכרזה, אבל סעיד הזמין אותי לסיבוב קלפיות בעראבה, מה שבטח יהיה שווה פוסט, אז אני מפרסם עכשיו. כן, זה יום אחרי יום, כבר שלושה ימים ברצף, אבל ראבק, בחירות אחת לארבע שנים. אז אני מפרסם כאן את ההימור שלי, ואני מבקש מכל מי שמגיב כאן שירשום הימור משלו, ומי שיהיה הכי קרוב יזכה בכבוד ויקר, ובעוד ארבע שנים של ביבי שיעביר בסבבה, כי אולי אנחנו מדרדרים למעמד של מדינה מצורעת מבחינה בינלאומית, עם משטר פנימי פרוטו-פאשיסטי קלריקלי, ופערים חברתיים בלתי נסבלים, אבל זכית בטוטו הבחירות אצל אבו אלמוג! אז הנה, בקיצור, ההימור שלי -

 

* הליכוד ביתנו - 38. למה? כי זה הכי הגיוני. כי הם יחזרו הבייתה. כי ביבי יפחיד אותם. כי בסך הכל זה תמיד יותר גרוע מהסקרים. כי כך נגזר עלינו.

 

* בנט - 14 - למה? הוא בטרנד. הוא בזון שלו. הוא עף על עצמו. מה שיקרה אחרי כן בכנסת עם ארבעה עשר הגמדים ההזויים של שילגיית ההייטק עם פני המלאך מרעננה, יהיה מאוד הזוי, אבל בשביל זה יש בחירות, לא? אני די סגור על זה שהם לא יגמרו את הבחירות בתור סיעה אחת, ו'מכסחי העמלקים' שחושבים שצריך להוריד את הר הבית עם F-16 מהאוויר, יפרשו בגלל הריב הנוראי עם 'שומרי הצניעות' שרוצים לחייב בחוק כל ילדה מגיל שלוש בקוד הלבוש של הרב אבינר, ואולי רק בשביל זה שווה להצביע בנט. גם אם אתה חילוני. זה כדאי. ההצגה הכי טובה בעיר. שם את אלקין בכיס הקטן.

 

* ש"ס 13 - אריה שאג, מי לא יירא? וגם המון אנשים שלא רוצים להצביע ליכוד בגלל הרוסים בישראל ביתנו. וגם המון אנשים שמכל מיני סיבות לא ענו על הסקרים. זה מגזר שקשה לפלח.

 

* עבודה - 16 - כי צפוף במרכז. כי אף אחד לא באמת מאמין ששלי תהיה ראש ממשלה. כי זה כנראה הגבול שהם יכולים להגיע אליו. כי אף אחד לא לקח בחשבון שכשאין מועמד ריאלי מהמגזר החקלאי אז משהו באירגון של יום הבחירות הולך להידפק באופן עמוק. 

 

* מרצ - 6 - כי זה הגודל הטבעי שלהם. כי הבחירות הקודמות היו סטיית תקן. כי זה באמת מגיע להם להכפיל את הכוח. 

 

* ליבני - 4 - כי אין שום סיבה להצביע ליבני. כי זה היה טרנד ונגמר. כי ליבני פרץ זה נשמע כמו בדיחה לא ממש מצחיקה. כי הזקן של מצנע כבר איבד את הסקס אפיל שהביא אותי להצביע לו ב-2003. למעשה אני מייחס 3 מארבעת המנדטים ליכולת הארגון של פרץ. השאר זה אנשים שהתבלבלו בין פז לצפ.

 

* מופז 3 - מרחמים. וכי ברגע שהסקרים מראים שהוא עובר את אחוז החסימה יש מין אפקט גימלאים כזה שאנשים כבר לא מפחדים להצביע בעדו. גם אחרי שראיתי את רשימת ראשי העיריות שבעדו, אני חושב שיש כאן כוח אירגון ושינוע ששווה משהו ביום הבחירות.

 

* לפיד - 7 - כי יש הרבה אנשים לא חכמים בעולם, אבל לא עד כדי כך הרבה.

 

* חד"ש - 5 - כי אני מאמין שמשהו זז בציבור היהודי, ושיקבלו שם הפעם הרבה קולות יהודיים, בנוסף לנתח מהמגזר הערבי המובטח להם מדי בחירות. וגם כי צריך להכניס את נבילה אספניולי לכנסת, וכאן אני לא מקבל 'לא' כתשובה. הם היו קרובים לזה רק 3000 קולות בבחירות שעברו. אני מאמין שהם יצליחו הפעם.

 

* בל"ד 4 - כי כך אומרים הסקרים.

 

* רע"ם תע"ל 3 - כי כך אומרים הסקרים.

 

* אגודה - 5 - כולל הקולות מבית הקברות בבני ברק.

 

* אמסלם - 2 - יש לו הרבה באזזז בציבור החילוני. בתור ש"סניק הוא יודע גם לשנע אנשים ביום הבחירות. התרשמתי מאוד מהכתבה על תומכי אמסלם בסח'נין. זה בדיוק סוג הדברים שיכול להיות ההבדל בין לעבור את אחוז החסימה ולהישאר בחוץ.

 

* עוצמה לישראל - 0 - אין כל כך הרבה נערי גבעות. הקולות של המתנחלים הממסדיים ילכו לבנט. אולי גם קצת לליכוד. הקיצוניים לא יגיעו לאחוז החסימה. אני מקווה שיהיו קול אחד פחות.

 

* ארץ חדשה - 0 - המון באזז באינטרנט ובשדרות רוטשילד. אבל האינטרנט זה לא הקלפי. זה לא קרוב להיות הקלפי. חוץ מזה לאלדד יניב יש שיק של מין נסיך האופל כזה, ואנשים לא קונים את החזרה בתשובה. גם הזקן של רני בלייר קצת מפחיד.

 

* דעם - 0 - האמת, אם הפיד שלי בפייסבוק היה אינדיקציה, אסמאא אגבריה זחאלקה הייתה מרכיבה את הממשלה. אבל הוא לא. ולא כל העולם בלוגרים שמאלנים רדיקלים. אני חושב שהם לפחות יכפילו את מה שקיבלו בפעם שעברה, ויגיעו ל-5,000 קולות, ועם כל האהבה והכבוד זה קולות שילכו לפח כשצריך להילחם בביבי.

 

עלה ירוק הרשימה הליברלית - 0 - אותו דבר בערך. אנשים עם אמירה, ועם רצון, והמון באזזז בפיד שלי בפייסבוק. אפס תוצאות כבר כמה מערכות בחירות, ואני לא רואה איך השינוי מגיע עכשיו.

 

אמנון יצחק - 0 - כאן דווקא יכולה להיות איזה הפתעה, כי זה גם כן מגזר שקשה לפלח ויכול להיות שהוא חומק מתחת לרדאר של הסוקרים. העובדה שש"ס טרחו לתת שם מכות בעצרת שלו אומרת לי שהם לוקחים אותו ברצינות וזה שווה עיון. אבל קשה לי להאמין שהוא יגיע ל-65,000 קולות.

 

כלכלה , אור, המשיח, הגימלאים, הסם החדש, הישראלים, הפיראטים - היה נחמד ולהתראות בבחירות הבאות. שמאלוב ברקוביץ' - אני מקווה שאת מושקעת עד צוואר מבחינה פיננסית במסע הבחירות הזה, כי התעמולה שלכם הייתה הכי דוחה שראיתי, ומישהו צריך להיענש על הדבר הזה. 

 

אז זה ההימור שלי. מאוד אשמח לראות את ההימורים שלכם. בהצלחה לכולנו! ביי! ותצביעו, נשמות, תצביעו! פעם בארבע שנים שואלים אותכם מה דעתכם, מה, לא תענו?

 

אה, ועוד משהו קטן. הבחירות זה דבר מלחיץ ומעצבן. בטח גם נפסיד והימין יעלה שוב. עם ביבי וכל האלקינים והפייגלינים והבנטים והזוועות. אז תזכרו שיש מקומות מקסימים ומאממים בעולם, שאף אחד לא יכול לקחת מכם. הנה תמונה שצילמתי היום של השקיעה מעל ימת בית נטופה. בכל פעם שמעצבנים אותכם תסתכלו בזה. אין עוד דבר כזה בעולם, וזה בדוק. יאללה - להצביע! 

 


נכתב על ידי , 21/1/2013 19:10   בקטגוריות בחירות 2013  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פקסיפיסטה ב-23/1/2013 02:24



120,064
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו אלמוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו אלמוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)