לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אבו אלמוג


Dum spiro - spero

Avatarכינוי: 

בן: 56



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2014

הכלבה מיוחמת שוב.


נו... לא יהיה מסע הרצאות בארצות הברית. לא יוזמן כחבר לפאנל להביע דעתו על המשא ומתן עם הפלסטינים. לא יעמוד מאחרי התכניות להקמת מפלגת מרכז חדשה. לא יהיה דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת אריאל. גם לא תהיה חלקת קבר שמורה בהר הרצל. לא יום זכרון ממלכתי. לא מחלף. לא בול. לא רחוב. 

 

תהיה בושה, בושה גדולה. ולנו, הישראלים, השתוממות גדולה איך ברגע של עיוורון הצבנו בראשנו עבריין, ונתנו לו למשול בנו שלוש שנים. ושאחד מבין אלו שהצביעו 'קדימה' ב-2006 יאמר שלא ידע שכך, כך בדיוק הוא האיש.

 

ומה? מפלצת השחיתות לא הובסה. הוסר (?) ראש אחד מראשה של הכימרה. האם מישהו יהין לאמר שבחצרו הביזנטית של ראש הממשלה הדברים אחרים, או שההימור הבטוח הוא שגם שם מתבשלים כתבי אישום הממתינים לאור השמש המחטא שיוציא את המפלצות החוצה, אל הזירה המדממת של בתי המשפט? 

 

אבל יש הימור יותר בטוח, מאיזה כיוון יגיעו כתבי האישום הבאים. שימו לב מי היה מגנו של אולמרט בשנים בהם היה ראש ממשלה, והוא מגיש מהדורת החדשות הפופולרית ביותר, וכותב הטור בעיתון הנפוץ ביותר. זה שכתב את הטור המביך על 'יוליוס קיסר' ובו הפנינים הבאות (שנכתבו, יש לזכור, כאשר אולמרט נאלץ להידחק החוצה ממשרת ראש הממשלה אליה הגיע בתאונה היסטורית, כשלחץ כתבי האישום לא איפשר לו יותר את הנשיאה בעול, אי אז בשנת 2008):

 

"כשעניים בכו, אולמרט מחה דמעה; כולכם אהבתם אותו פעם, ולא בלי סיבה".

 

"איזו סיבה, אם כן, מונעת מכם להתאבל עליו? 
אוי השיפוטיות!! כמה מהר היא הופכת לבהמה פראית וגורמת לאנשים לאבד כל היגיון"

 

"אם שוקלים פה את העניין בקור רוח, עשו פה לאומרט עוול גדול"; "אולי באמת עשינו, רבותיי? אני חושש שמי שיבוא במקומו יהיה גרוע עוד יותר"

 

ובשנת 2012, כשהודיע היהיר על 'כניסתו לפוליטיקה', מי היה יועץ הסתרים שעמד מאחורי המהלך? אותו אדם כנגדו היו כבר שני כתבי אישום תלויים ועומדים, מיינד יו.

 

איני יודע אם בכוחו של היהיר עצמו להפוך לעבריין פלילי כשם שהיה רבו. למען האמת, אני סבור שהוא טיפש מדי לשם כך. יש צורך באיזו עורמה אולמרטית כדי להיות עבריין ברמות האלו, עורמה שחסרה ליהיר. גם קשה לאדם שמעודו לבש רק שחורים להיות 'עבריין צווארון לבן'. אבל החשש קיים. שמא למד משהו, שמא דבק בו משהו מאותה תרבות של שחיתות. בו או במי מאנשי חצרו. והלוואי שאתבדה.

 

והיום, כשנקבע באופן משפטי במה בדיוק עסק יועץ הסתרים שעמד ליד ערש לידת העכוז של 'יש עתיד', ומהו הראוי שייעשה עמו, פירסם אל אלוהי הפייסבוק ממרומים, טקסט סתמי על חרדים. חרדים. אותה מילת קסמים שיש בה כדי להרגיע כל כאב, להשתיק כל ביקורת. לא מילה של תמיכה אישית באיש שקיים עמו ועם אביו חברות כה קרובה (מתבקש, אנושי, מוסרי. איש לא היה מבקר אותו על כך) לא מילה של הסתייגות מהמעשים. חרדים. 

 

ברכט, בארתורו אוי, כתב: "העולם אמנם עצר את הממזר, אך הכלבה שהמליטה אותו מיוחמת שוב."

 

ובברכט ומוריסון נסיים. ואל תשכחו לשלוח סלפי חמוד לשרון בן שבת כדי להציל את ישראבלוג. כי את מה שכתבתי כאן לא הייתם יכולים לקרוא בשום מקום אחר.

 

נכתב על ידי , 31/3/2014 15:20   בקטגוריות יאיר לפיד, אקטואליה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבו אלמוג ב-6/4/2014 06:41



120,069
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו אלמוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו אלמוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)