לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אבו אלמוג


Dum spiro - spero

Avatarכינוי: 

בן: 56



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2014

שאלות ותשובות


ראית את הסרטון הזה עם החמש עשרה שניות? הסברה ישראלית נהדרת! והשגריר שלנו באו"מ! תודה, תודה שהכנסנו להם חזק.

 

לא מרשים.

 

למה? שמאלני שכמוך...

 

כמה התראה היה לאחיינים של הנייה?

 

לא הייתה להם התראה בכלל. לא צריכים התראה. הם מגן אנושי ומחכים שזה יבוא. הם רוצים שיירו עליהם.

 

טוב. אז כמה התראה הייתה להם לנסות לשנות את דעתם?

 

נתנו להם דקה בטלפון הזה לא?

 

לא יודע. ואתה יודע?

 

מה זה משנה! הם מגנים על טרוריסטים. בטח היו להם קסאמים במרתף.

 

ואם כן אז צריך להרוג אותם?

 

כן! אם זה החיים של הילדים שלי או החיים של האחיינים של הנייה אז אני מעדיף את החיים של הילדים שלי.

 

בוא נאמר שאם לא היו הורגים אותם היו יורים עשרים טילים נוספים. עד עתה ירו כמה מאות. כמה נהרגו אצלנו?

 

מה זה משנה!

 

זה משנה. כי הרגנו שישה אנשים בשביל מה?

 

בשביל שלא יירו עלינו טילים?

 

לא סגור על זה. תסביר לי איך ההרג של הילדים האלה מונע ירי טילים?

 

טוב. יש טילים אצלהם במרתף ואם לא היינו משמידים את הבית...

 

ומאיפה אתה יודע את זה?

 

זה ברור.

 

ולי ברור שרצו להרוג אותם כי הם קרובים של הנייה.

 

אבל אנחנו הצבא המוסרי בעולם. 

 

אז למה מתים כל כך הרבה אזרחים?

 

כי מגיע להם! כי הם מגן אנושי!

 

ואתה יודע את זה מאיפה?

 

מהסרטונים האלה?

 

טוב. נאמר שהסרטונים האלה צודקים. ושהכל אמת ולא תעמולה. מה יותר חשוב להשמיד כמה טילים שממילא יש להם עוד במקומות אחרים או חיים של חפים מפשע.

 

חיים של חפים מפשע אצלנו!

 

אבל יש לנו כיפת ברזל. בוא נחשוב עוד הפעם. הסכנה שהטילים האלה יהרגו אצלנו מישהו היא קטנה, והוודאות ששם יהרגו חפים מפשע היא גדולה.

 

איך אתה משווה ילדים בשדרות לאחיינים של הנייה? איך אפשר להגיד שהאחיינים של הנייה חפים מפשע?

 

אם הם לא חפים מפשע, למה נותנים להם התראה? אם הם חפים מפשע, למה להרוג אותם בשביל סיכון סטטיסטי קטן לפגיעה בצד שלנו?

 

טוב - אין לי כוח להתחכמויות האלה, ואין לי כוח אליך  שאתה לא מבין את ההבדל בין החיים של הילדים שלנו בשדרות לבין המחבלים המגן אנושי בעזה. אתם השמאלנים רק יודעים להתחכם ולשאול שאלות. לא ברור לכם הדבר הכי פשוט שלכל יהודי עם מינימום של שכל בריא ברור. נשבר לי הזין ממך לגמרי, אתה יודע?

 

אני יודע. אני נוסע עוד שעתיים לצ'כיה לשבוע. תעשו את כל הבלגן שאתם רוצים עד שאני חוזר, ותגמרו עם כל העניין הזה כמו בפעם שעברה. בסדר?

 

לא תשאיר אותנו בלי תפילה, נכון?

 

ודאי - וּפְרֹשׂ סֻכַּת שְׁלוֹמֶךָ עַל זֶרַע יִשְׁמָעֵאל בֶּן הָגָר וְעַל בְּנֵי יִצְחָק בֶּן שָׂרָה.

 

סבבה. באמת. מה עם ממתק?

 

ממתק אבל קצת חומר למחשבה.

 

בסדר.

 

מכיר את להקת קייזר צ'יפס?

 

כן. 

 

אז כאילו הבריטים נלחמו נגד הגרמנים והרגו מיליונים ונהרגו להם מיליונים במלחמת העולם הראשונה, ועכשיו הם קוראים ללהקות שלהם על שם הקייזר. תחשוב, עוד מאה שנה כל הסכסוך הזה יהיה מאחורינו, והפלסטינים יקימו להקת ביבי צ'יפס.

 

זו להקה אחת שלא הייתי רוצה לשמוע. כבר עדיף להמשיך ולהילחם. 

 

אז תספיקו כמה שאפשר ותגמרו הכל עד יום חמישי, ושיהיה בסבבה.

 

בון וויאז'.

 

 


 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/7/2014 17:57   בקטגוריות מלחמות 2014  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Jack Johnson ב-17/7/2014 11:23



120,066
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו אלמוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו אלמוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)