לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אבו אלמוג


Dum spiro - spero

Avatarכינוי: 

בן: 56



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2014

הצלת ישראבלוג


אני כותב את הפוסט הזה מכמה סיבות:

 

א. הפוסט הקודם הוא די מביך ואני רוצה להעלים אותו.

ב. הבטחתי לטליק ולקנקן, שני הכותבים הכי טובים שאני מכיר כאן.

ג. באמת באמת חשוב להצטרף למאבק.

 

אז ככה - ישראבלוג היא פלטפורמת בלוגים ששייכת לנענע10. נענע10 רוצים לחסוך. נענע10 פיטרו את מריאט שהייתה עורכת תוכן במשרה מלאה, והפילו את תפקידיה על אחרים שאינם עוסקים בכך במשרה מלאה. מה זאת אומרת? זאת אומרת שאנחנו מאוד מפחדים שמתחיל תהליך איטי של 'ייבוש' ישראבלוג עד שהוא ימות מאליו. את זה חייבים למנוע.

 

זה עניין של צרכנות בסיסית. אני הגעתי לכאן ב-2009 כשישראבלוג הייתה אחת מכמה אופציות, בין היתר כי חיפשתי מספר רב של קוראים, תמיכה טכנית ראויה, וקהילה תוססת. בינתיים אני מושקע כאן בחמש שנות עבודה, במספר משמעותי של פוסטים, שיצרו ארכיון שאם הפלטפורמה תיסגר זה יפגע בי פגיעה של ממש. לא הייתה לי את אותה בעייה אם הייתי פונה ל'תפוז' או ל'וורדפרס' למשל.

 

אז חייבים לנו תשובות, כי הפוסטים שאני כותב כאן הביאו לכאן מספר רב של קוראים וכניסות, שיש להן ערך כספי לא מבוטל מבחינת עמותת ישראבלוג. אני לא אומר שחייבים לי מעבר לכך. כמובן שלא חייבים להעסיק עורך תוכן במשרה מלאה. לא חייבים למעשה להיענות לכל דרישה שלי. אבל חייבים לתת לי תשובות מסודרות ונכונות לפיהן אדע לכלכל את מעשי, ולהחליט החלטות נבונות הנוגעות לצד הזה של החיים שלי שהוא חשוב לי מאוד.

 

וכן, אם אכן נענע10 מסרבת למכור את הפלטפורמה הזו למשתמשים, ורוצה להחזיק בה לעצמה - צריך להיות לזה הסבר ראוי מבחינת המשתמשים שהשקיעו הרבה מזמנם וממאמציהם כדי להפוך את הפלטפורמה הזו לכזו שראוי לשמור עליה. ההסבר הזה צריך להיות מלווה בערובות ראויות לשמירה על הפלטפורמה לפחות במצב הנוכחי.

 

כולנו מרגישים ירידה במספר הקוראים ומספר המגיבים. פוסט שלי שזוכה למספר חד ספרתי של תגובות ולמספר דו ספרתי של קוראים הוא פתאום 'פוסט חם'. יש גם בעיות טכניות שאנחנו מרגישים. אני רוצה להרגיש אחרת. אני רוצה להרגיש שמה שהביא אותי לכאן ב-2009 נשאר - קהילה תוססת, חשיפה רבה, תמיכה טכנית ראויה. כרגע שלושת הרכיבים האלו מבחינתי מצויים בסכנה.

 

אז הדבר הראשון לעשות כצרכנים הוא להתאגד, וקנקן התה וטליק שהם שניהם אנשים נבונים היודעים כיצד להתנהל מול מוסדות, התחילו בכך בזה שיסדו את הבלוג 'הצלת ישראבלוג'. הם מנווטים את הספינה הזו במים די סוערים וכל הכבוד להם. מה שנדרש מאיתנו, קוראי וכותבי ישראבלוג הוא לעשות מינוי במייל על הבלוג. כרגע יש 141 מינויים. זה מספר מצחיק ולא ראוי. הכוח הריאלי שלנו הוא לפחות פי עשרה מזה. אם זה לא יגיע למספרים האלה, כל מאמצינו הם לריק.

 

אז נא להיכנס שם לקישור (יש כל מיני כפתורים שמבקשים ממני לשים בבלוג. אין לי מושג איך. נא ללחוץ על הקישור...), ולהיות מנוי במייל, שכשטליק וקנקן באים אל ההנהלה הם יבואו עם כוח ריאלי של אלפי אנשים מאחוריהם.

 

אני סומך כל על אחד ואחת מכן שידעו שזה הדבר הנכון לעשותו.

 

טליק וקנקן - אני יודע כמה החיים שלכם מורכבים, כי אני עוקב אחר הבלוגים שלכם. אתם לא צריכים את כל זה על הראש, יש לכם מספיק בעיות משלכם. אם יש מקום להגיד תודה, תודה רבה, תודה רבה מאוד, זה כאן ועכשיו. אתם פועלים הרבה מעל ומעבר לנדרש, וכל זאת למעני, ככותב וכקורא. תודה, תודה, תודה.

נכתב על ידי , 12/10/2014 16:21   בקטגוריות כתיבת הבלוג  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-18/10/2014 09:52



119,947
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו אלמוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו אלמוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)