לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אבו אלמוג


Dum spiro - spero

Avatarכינוי: 

בן: 56



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2014

יהודים טובים, רחמו!


ראיתם את הניצחון של הנבחרת? זאת אומרת את התמונות של ביבי שם חוגג עם השחקנים?


 


סך הכל די ריחמתי עליו. להיות בתא הזכוכית הזה (קצת מזכיר את אתם יודעים מי הס מלהזכיר) ולהשתעמם שעתיים במשחק שאשקרה הוא לא מבין ולא אוהב (ילדות ונעורים בניו ג'רזי מכשירים אותך לחיים של סטטיסטיקות בייסבול וסאנדי קופקטש. ערן זהבי? זה לא מפקד חסמבה?). הזרות בלטה במיוחד באיור המשונה (נראה יותר כמו קאצ'ר בבייסבול שמחכה סטטי לתפוס את הכדור מאשר שחקן שבועט במשחק לשער), ובתמונה שפורסמה ובה הוא מצביע למקום בלתי ברור במגרש. לא כך אוהדים קבוצה. קופצים ושמחים כשהגול מובקע. לא עומדים עם אצבע מושטת.  השיא היה כמובן במעמד המביך בחדר השחקנים. בלט שם עד כמה ראש ממשלתנו, בניגוד לקודמו העבריין, למשל, אינו ספורטיבי. יותר מדי גלידה פיסטוק עברה על הגיזרה העגלגלה הזו. יותר מדי בורקס בישיבות הממשלה. וכל החבר'ה שם - מיוזעים וחצי ערומים. החיוך שלו נראה כל כך מאולץ. 


 


אז למה? למה לסבול את הדבר הזה?


 


ולא שזה ספונטני. עניין כזה של ירידה לחדר ההלבשה (יש שם ערבים, תדעו לכם!) דורש אבטחה ברמות גם לפני גם במהלך וגם אחרי. דורש תכנון קפדני ומדוייק של שבועות אם לא חודשים מראש. זה לרגל הפיו פיו פיו מלפני תשע עשרה שנים (ביבי לא אשם. הוא הסית כמו שצריך ביום ובלילה עמד בראש המקהלה, אבל הוא לא חשב שמישהו באמת... כאילו... לאן הגענו?). אז?


 


אז מישהו חשב על זה באמת כמה שבועות מראש. מישהו סימן את המשחק הזה שמשחקים נגד קבוצה דרג שלישי ביבשת שחצי הרכב שלה פצוע במגרש ביתי. זה חייב להסתיים בניצחון. וזה באמת מה שקרה. אז מה שהיה בחדר ההלבשה לא היה שמחת ניצחון ספונטנית של אוהד כדורגל, אלא עוף טרף פוליטי היורד לכרסם את שאריות הבשר מנבלת הנבחרת הבוסנית.


נראה אותו עם הבלגים והוולשים במשחקים הבאים. די בטוח שלא נראה. כי כאן אולי יהיה שלוש אפס, אבל די בטוח שלא לנו. עוף הטרף הפוליטי עט על נצחונות. הוא לא סובל הפסדים. זה ההבדל בינו ובין אוהד כדורגל אמיתי.


 


ניתן לו את החצי שעה הזו. יש לו את לפיד על הראש (המטומטם הזה לא מבין בדיוק מה הוא רוצה, אבל הוא מאוד רוצה את זה. עם יריב פוליטי רציונלי ביבי מסתדר יופי. עם הילד הקפריזי והמזוקן זה קצת יותר קשה) ומזרח ירושלים (שמעתם שהבוקר פורעי הגזע כנראה רצחו שם נהג אוטובוס ערבי?) ואבו מאזן, וזה שאובמה פתאום מתחיל להיות החבר הכי טוב של חמנאי, ושאם יתחילו לחפש את השוחד של ברק אלוהים יודע מה ימצאו מארבע השנים שביבי והוא היו טווידל די וטווידל דם ושרה עם הנהג וכאלה.


 


הוא בטח נורא רוצה עכשיו לצאת לפנסיה. בואו נאפשר לו את זה?


 


ונסיים במשהו שבטח לא ידעתם שהוא קיים - להקת רוק בוסנית. נכון שמרחמים קצת פחות על הנבחרת שלהם אחרי שרואים את זה?


 






נכתב על ידי , 17/11/2014 07:08  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-19/11/2014 20:21



120,072
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו אלמוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו אלמוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)