לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אבו אלמוג


Dum spiro - spero

Avatarכינוי: 

בן: 56



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

12/2014

סקס ואקדמיה


לפעמים אני שואל את עצמי למה כל זה טוב. הדוקטורט הארור אינו מתקדם לאף מקום, הכנס היה מאוד מוצלח אבל חלף, הנסיעות המטורפות הורגות אותי פשוטו כמשמעו, העיסוק בשיטת המילט הוציא אותי כבר מזמן מדעתי ועולה על עצבי כל הסובבים אותי, והיחסים שלי עם פ' הפכו לתלות רגשית ילדותית - שהיא אינה מודעת אליה - ולצורך בהכרה ובתמיכה של תינוק שננטש על אם הדרך ונזרק למשפחת אומנה.  היום קיבלתי את התשובה. יש סקס באקדמיה. תבואו. כדאי לכם.

 

כל הקטע באקדמיה זה לכתוב מאמרים. פאבליש אור פריש. אני דווקא די מסתדר עם זה. אחד כבר התקבל לפירסום במקום ממש טוב מאז שהתחלתי, ואני עובד לאט אבל בטוח כדי לפרסם משהו על ברית הזוגיות בכתב עת בחו"ל. מאמרים כאלה אפשר לפרסם בכתב עת, אבל יש גם כל מיני מקומות אקדמיים שאפשר לשמור ולפרסם בהם גם טיוטות וחומר פחות מעובד כמו SSRN או ACADEMIA.EDU. לגבי SSRN אני לא ממש מסתדר עם הממשק שם, ולא כל כך ניסיתי אבל אני רשום באקדמיה.אדו, וזה נחמד כי יש פרופיל וכאלה וכל אחד יכול לראות מי אני ומה אני.

 

מאמר אף פעם לא נשאר בחלל ריק. הכנס שהצגתי בו היה מחולק לפאנלים. שני מגיבים בפאנל שלי, הגיעו עקב זה שהם פרסמו מאמר בתחום שהוא לא ממש העיסוק האקדמי העיקרי שלהם, מישהו קרא אותו, לקח אותו, פיתח אותו, ופנה אליהם. כך אני עליתי על מאמר של דוקטור חכם מאוד ונחמד שעסק בבתי דין דתיים, אבל עיקר העיסוק שלו זה נאמנויות, ואחר בפאנל שלי מצא מאמר מלפני 15 שנה שפרופסור אחר כתב על מסכת הוריות. שניהם היו נורא מרוצים שמישהו קרא את המאמר והשתמש בו. זה אחד הלקחים הגדולים שלי מהכנס - להנגיש את העבודה שלך כך שכולם יוכלו לקרוא.

 

אז אני רשום באקדמיה אדו הזה. זה נחמד. אני יכול 'לעקוב' אחר אנשים ונושאים מהאקדמיה שמעניינים אותי, ואחרים עוקבים אחרי. כך שלמשל כל פעם שאחד המנחים שלי בתזה יואב פלד וגל לוי מעלים מאמר אני קורא, או איזה אליל או אלילה אחרת כמו איריס אגמון שהעבודה שלה מזרימה המון אנרגיה לעבודה שלי (היא לא יודעת שאני קיים). אחרים גם עוקבים אחרי. יש לי 27 עוקבים אקדמיים, ומה שהכי מדליק הוא שכל פעם שמישהו מציץ בפרופיל שלי או מגיע מחיפוש בגוגל זה מספר לי. וזה סבבה. לפני כמה שבועות היה לי קורא מליטא, וביליתי זמן מאוד נעים במשחק ניחושים מה בדיוק הוא חיפש שם ומיהו היה, עד שהתשובה (הטריוויאלית למדי - איש סגל בחיפה שאני איתו באיזה קשרי עבודה) הגיעה.

 

אתמול זה הודיע שחיפשו אותי מתימן. הדמיון התחיל לעבוד - תימן היא גם מדינת מילט. אולי יש שם איזה מלומד תימני שיושב לועס גאת וכותב בדיוק על הנושא שלי ואולי נשתף פעולה ואסע לתימן לסדרת הרצאות. אז הרצתי את מילות החיפוש שלו - 

 

سكس.علقهر

 

אז המילה השנייה זה עלקהר, ואין לי מושג מה זה, זה כנראה ערבית תימנית, אבל המילה הראשונה היא סקס. מישהו בתימן חיפש סקס ומצא את הפרופיל האקדמי שלי באקדמיה.אדו.

 

אחרי כן הרצתי קדימה כמה עמודים בגוגל, ומצאתי בדיוק איך הוא הגיע אלי. בין העוקבים אחרי יש ידידה טובה ששם משפחתה ALKAHER או בעברית אלקחר. 

 

עד כמה רבה הייתה אכזבת החרמן התימני כשלחץ על הקישור והגיע לדף שלי שהדבר הכי סקסי בו זה שיטת המילט! ועוד התמונה שלי שם זה מלפני הירידה במשקל. לא שלא הייתי סקסי, אולי יותר מהיום. אני תמיד סקסי. בטירוף! (בנות, שמורנה ידיכן לעצמכן. אני גם נאמן לש' ככלב הכבול למלונתו) אני רק לא סגור שלזה הוא התכוון.

 

אז בואו לאקדמיה. יש סקס. ואם מישהו יודע מה זה העלקהר שהבחור חיפש, שיאיר את עיני. אולי זה יהיה נחמד לנסות, וש' בדיוק חזרה מסקוטלנד אז יש לי גם עם מי.

 

ממתק?

 

זה אחד מהשירים היותר מעולים ששר אילן וירצברג שהוא גם מוכשר מאוד והחיבור שלו עם גלבץ וולך יצר את אחד מנכסי צאן התרבות וכל זה, והוא גם אח של אחת החברות שלי שהיא בכלל אחד האנשים המעולים שאני מכיר. אומרים לנו שיש סקס אחר. ואולי אומרים לנו שיש סקס עלקהר?

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/12/2014 04:48  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבו אלמוג ב-2/12/2014 07:00



120,069
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו אלמוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו אלמוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)