לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Slaughterhouse



Avatarכינוי:  +Catharsis+

בת: 84





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

איך


איך אני יכולה להמשיך עם זה?
זה כבר מתחיל ללחוץ לי על הוריד, לאכול אותי מבפנים.
לא מבינה איך נכנסתי לזה ולא מבינה איך אני עדיין איתך.
אולי יש לי בעיות בשכל, אולי אתה לא בסדר, אבל להיות איתך אני לא יכולה יותר.
לא יודעת אפילו למה, כנראה בגלל הקשרים המאוד מוצלחים שהיו לי.
אחרי שאמרת שהתאהבת בי משהו השתנה, זה כבר לא היה אותו דבר. אולי אני סתם מפחדת ממחויבות. אולי אני סתם לא בוטחת בגברים אחרי ששני אנשים שהתאהבתי בהם אמרו לי שהם מאוהבים בי ואחרי זה גיליתי שממש לא, שהם סתם רצו אותי בשביל "זיון".
אבל בלעדיך אני לא יכולה, וגם איתך אני לא יכולה. לא רוצה להשאר איתך וגם לא רוצה לעזוב.

בזמן האחרון הראש שלי מתפוצץ מכאבים וממחשבות.
הכאבים עדיין לא ברורים לי, יכול להיות בגלל שינוי מזג האוויר ויכול להיות בגלל יתר מחשבות.
אני יכולה לשכב במיטה שעות, פשוט לנסות להרדם ולא להצליח מרוב שאני חושבת כל הלילה.
כל חוסר השינה הזה, אתה, היא, ועוד המון דברים קטנים גורמים לי לחרא מצב רוח (או שזה סתם כי אני במחזור).
נקווה שהתקופה הרעה תעבור, כי כמו שאומרים: "אחרי כל תקופה רעה מגיעה אחת טובה".

בתקופה האחרונה ניתקתי את הקשר עם החברה הכי טובה שלי.
כן, זו הייתה אשמתי.
לא מתכוונת לדבר פה על זה, לא מתכוונת להסביר.
אני פשוט מצטערת על זה.
נכון, הייתי צריכה לחשוב יותר, נכון, הייתי צריכה להיות לצידך במצבים הכי גרועים כי את כן היית לצידי במצבים האלו והייתי צריכה לתמוך בך.
זה באמת אחד הדברים שאני הכי מצטערת עליהם בעולם.
בתקופה האחרונה גם החלטתי לקחת קצת הפסקה מכמה דברים קבועים. לא הולכת למסיבות, כמעט ולא מתראה עם חברים שפעם ראיתי כל יום ופשוט נמצאת עם עצמי רוב הזמן, ואם לא עם עצמי אז עם חברים ועם האלכוהול בימי שישי.
קצת זמן לעצמי לא יזיק.
ומה שכן, עבודה אני חייבת למצוא בדחיפות, רק שבחור הזה יש עבודה רק בזנות.

"האם ייתכן, סוף סוף, שאדם אחד יגיע להבנה מלאה של אדם אחר? אנו יכולים להשקיע הרבה זמן ומאמץ כדי להכיר אדם אחר, אבל בסופו של דבר, כמה נוכל להתקרב למהותו של אותו אדם? אנו משכנעים את עצמנו שאנו מכירים היטב את האדם האחר, אבל האם אנחנו באמת יודעים עליו משהו?"

קורות הציפור המכנית/הארוקי מורקמי.



אני פשוט מאוהבת בה בזמן האחרון.

נכתב על ידי +Catharsis+ , 2/11/2009 00:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

591
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל+Catharsis+ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על +Catharsis+ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)