לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שירה בדיאטה

שירה בדיאטה, שירה כל הזמן בדיאטה, שירה לא שמנה, היא רק שומרת, כמו כולן בעצם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

תפריט דיאטה ליום המנגל הלאומי


יום העצמאות או יום המנגל הלאומי ידוע באיכויות המיוחדות שלו , הכוונה לבשר

סליחה עם כל ידי הצמחוניים ולא בציניות, אבל העם אמר את דברו ודרך אגב זה לא רק העם שלנו שממנגל ביום חג עצמאותו, אולי הבאנו את המסורת הזו מארצות הברית של אמריקה, שם יום העצמאות גם הוא יום הברביקיו הלאומי.

אז בדיאטס הרימו את הכפפה וכתבו תפריט מיוחד ליום חגנו הלאומי

אז מדובר שם בתפריט ליום פיקניק של 1500 קלוריות והאמת קראתי ולא נראה לי שניתן לעמוד בזה כי התקמצנו שם על הבשר

אבל לפחות יש איזה שהוא קנה מידה או מפת דרכים או תפריט במילות תזונה או דיאטה לפיו ניתן פלס את דרכנו.

חג שמח לכולם

נכתב על ידי שירה למה לי , 22/4/2012 14:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  שירה למה לי

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירה למה לי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירה למה לי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)