לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Smells Like Teen Spirit


I'm so horny, but that's okay My will is good

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

החזרה בתשובה-לשוב


ואו
לא הייתי פה 3 שנים
כל כך הרבה זז
כל כך הרבה השתנה 
התגלה התבהר

מאיפה להתחיל בכלל
טוב אז אני כבר בת 18 וחצי
סיימתי תיכון חחח
תקופה מדהימה,אנשים מדהימים,חברות אמת שאני יודעת שלא ילכו יותר
ואני,אני שמאז שאני בת 13-14 אני כל כך עסוקה בחיפוש 
חיפוש אחרי אמת,תמיד ידעתי שהיא נמצאת,רק לא ידעתי מיקום מדוייק
גם הרגשתי אותה לפעמים,באה והולכת
אבל עכשיו..אני מרגישה אותה יותר מתמיד
התבגרתי,והכי חשוב
אני מכירה את עצמי,לפחות מתחילה להכיר

כל עיניין החזרה בתשובה,זה לשוב
לשוב למקום שלך
אני מרגישה שאני שבה למקום שהיה בתוכי אבל היה רחוק
אבל תמיד ידעתי שהוא נמצא,מין זיכרון כזה שיש לי מקום,יש לי ייעוד,יש לי מה לעשות פה,הנשמה שלי לוחשת לי
"תמיד הייתי פה..חיכיתי לך,בואי"
ואני באה
זה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים,זה היה חייב לקרות מתישהו,החיבור הזה,אלי
התחלתי ללכת לשיעורים של נועה ירון דיין,מחברת הספר "מקימי"(מדהים ומומלץ)
שיעור על שימחה,איך להיות שמח ,באמת
איך להילחם בעצבות,בכל הכוחות הרעים שנמצאים בתוכנו שמושכים אותנו למטה
ברסלב בקיצור חח, רבי נחמן, מתיקות שאין כמותה.
מדהים שאם רק רוצים באמת לדעת,ולהיזכר, יש איך
כי הזיכרון נמצא
ומי שידע ושכח,לא דומה למי שלא ידע לעולם.

אז מה עוד?
ירדתי 30 קילו
ואז העלתי כל מה שהורדתי
ועכשיו אני עוד פעם מתחילה את תהליך הירידה במשקל
יותר חשוב לי לנצח את המקום של תאוות האכילה מאשר להיות רזה
כי זה הבסיס,אפשר לרדת לעלות לרדת לעלות אבל אם הבסיס לא טוב אז שומדבר לא מצליח.

נראלי שזהו בינתיים.



 
נכתב על ידי , 1/6/2014 14:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,118

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZARNUKIELA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ZARNUKIELA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)