לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המסיבה של גבריאל מוצצי


עג'מי ההיסטרי אוכל תולעים יש לי כלב אני אוכל חתולה אכלתי פסטרמה בישלתי דייסה יש לי אמא מרוקאית אכלתי לחוח איזה יום הזוי נשיקה במצ"ח גנב גנוב גניבות את גנבת את אבא ואבא נגנב אבא גנוב עכשיו חי בסירה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

משהו שקרה בחדר חזרות


אתמול כולנו הלכנו להפגש במקום הקבוע. מה המקום הקבוע? חדר חזרות!

זה היה הזוי כי החזרה לפנינו הייתה של להקת בנות שעושות אלקטרו, והן מנגנות ומופיעות ועושות חזרות ומצטלמות בעירום חלקי.
קטע היסטרי לגמרי.
בחיים שלי לא ראיתי דברים כאלה, והן אפילו חילקו לנו חתימות עם תמונות וקרו שם דברים שחבל על הזמן.

מושיקו הבסיסט היה כולו מעוך, כי הוא עישן קצת לפני זה, אז הוא התחיל לרייר על הציוד, והתיישב בטעות על המיקסר של הסאונדמן.
דוידי היה מעופף כי הוא כולו בתוך מסכן, אז הוא התחיל לגמגם כי עמדו לידו בחורות חמודות כמעט בלי בגדים.
הטכנאי הקלטה בדיוק ניתק להן את הציוד והן עמדו שם במזגן, עם כל הכלים שלהן חמים, וכל השאר קר, אם אתם מבינים את הרמיזה.

זה בהחלט חדר החזרות הכי טוב שהיינו בו בחיים שלנו, ובצדק, כי לא רק שיש אחלה ציוד ואנשים, ולא רק שהמחיר זול, אז גם יש שם דברים מטורפים שקורים, וזה הזוי ולא יאמן.

הסינגל שלנו כבר כמעט מוכן, נשאר רק להפיק כמה פינות, ואולי אפילו נעשה לקליפ הזה שיר.
סה"כ אני מרוצה, ואני לא מבין מי לא היה מרוצה מדבר כזה, זה נראה כמו סרט גס.

אגב, מושיקו לקח משתיים מהן מספרי טלפון :)
נכתב על ידי חלפיקו עג'מי הכריש הגדול , 5/11/2009 16:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולפן הקלטות איכותי


כבר הרבה זמן שאני מנסה להקליט את אלבום הבכורה שלי, השירים כבר מוכנים, יש סקיצות, ואפילו יש לי להקת גיבוי בשם פרוייקט אופיום.

הבעיה היחידה שלי היא שאני לא מסוגל להקליט בבית, זה לא שאני לא יכול, פשוט זה לא יוצא מספיק טוב.

אני מנסה למצוא אולפן הקלטות רציני, כזה שיתן לי את הסחורה הדרושה. שאוכל להפיק אלבום מדהים, ולהיות אמן מוצלח, להרוויח מלא כסף, ולהגיע לגלגל"צ, או אפילו לחו"ל.

אני מוכן להשקיע הרבה כסף, אבל גם לא רוצה שישדדו אותי.

הברירה היחידה שיש לי היא לחפש טוב טוב.
אני צריך משהו באזור תל אביב
אולי אפילו קרוב לבית
בתכלס, אני רוצה להמריא, יש לי שירים, מגנינות, זמרי ליווי, ואפילו יש לי כמה מעריצים.

מה עושים?
בנתיים אני מקווה לטוב.
לא ככה?

חייבים להשאר אופטימיים. מוזיקה טובה = המון אהבה + המון השקעה
יש לי כבר את הרוב
הגיע הזמן למצוא אולפנים, משהו טוב, עם אולפן חדש, חומרה מוצלחת, ציוד מתקדם, ואנשים שמבינים את הראש האוונגארדי שלי.
רבאק, אני רוצה שזה יקרה כבר!
נכתב על ידי חלפיקו עג'מי הכריש הגדול , 5/11/2009 16:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  חלפיקו עג'מי הכריש הגדול

בן: 38

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחלפיקו עג'מי הכריש הגדול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חלפיקו עג'מי הכריש הגדול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)