לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...The Door To My Sorrow


?Are you sure you want to come in

Avatarכינוי: 

בן: 28

MSN:  Ask for...

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

שלחת הודעה.


 

אז שלחת הודעה

ועכשיו,

אני קצת מצטער שייחלתי לזה.

כי זה הביא את הסופה, הביא את הרעמים והברקים

הביא את הרוחות, הביא את הגשם

ועם זה, הביא גם את הדמעות והגעגוע.

 

הבלבול גדל משנייה לשנייה,

מרגע לרגע אני מרגיש כאילו אין לי מושג מה אני עושה עם עצמי

אין לי מושג איך אני עומד על הרגליים

איך אני מתמודד עם זה, עם המצב הזה.

מה לעשות, מה לא לעשות,

איך להפסיק

לאהוב.

נכתב על ידי , 1/1/2013 13:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





24,748
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליש אין סוף. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יש אין סוף. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)