לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Utopia


Don't be afraid my darling Let me be your guiding light Don't be afraid my darling There's no reason for you to hide

כינוי: 

בת: 36

ICQ: 173297153 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

אחותי הקטנה...


מכל הדברים שעוברים עליי בזמן האחרון...

תקף אותי זיכרון נורא חזק על משהו שלא הפסקתי לחשוב עליו אמש...

 

אתמול הייתי בהצהרה בקיבוץ של מיכלי.

היא סיימה את שנת הגרעין שלה...

ובחזרה הבייתה לא הפסקתי לחשוב עליה.

 

כל הדברים שעברנו יחד,כל השנים,כל החוויות,כל האכזבות ,כל הזיכרונות...

הכל מתנה אחת גדולה.

קשה למצוא אנשים טהורים בימנו,

אבל היא נפש טהורה.

ואני מכבדת את זה,ואני מכבדת את כל ההחלטות שהיא אי פעם עשתה גם אם לא הסכמתי איתם.

 

מיכלי,אחותי הקטנה,אני אוהבת אותך.

ואין בן אדם שחשוב לי יותר ממך.

נכתב על ידי , 21/7/2007 14:28  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נ.ב אני ערפד - סיפור בהמשכים ב-26/8/2008 01:57
 





9,998

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל† Utopia† אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על † Utopia† ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)