לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

מקרה מצחיק קרה לי בדרך ל (סואץ) סוכה


 

אגב הכותרת,אחרי מלחמת ששת הימים עלה מחזמר שאני לא זוכר ממנו שום דבר

(אפשר לגגל כמובן אבל אני מתעצל,הופס יצא מין חרוז שכזה) שנקרא "מקרה מצחיק קרה לי בדרך לסואץ".ובסואץ יקיריי מתכוונים לתעלת סואץ שמפרידה בין מצריים למדבר סיני שם ישבו חיילנו ממלחמת ששת הימים עד מלחמת יום הכיפורים,תענוג גדול,זה לא היה ואני ישבתי שם,אני זוכר.

 

בקיצור צ'מעו קטע:

ודאי זכורה לכם  על העובדה שמאוד נפגעתי מגיסי ומגיסתי מדריכת הטיולים כשהיינו ביחד בהתחלת אוגוסט בטיול משפחתי בצפון

ואחרי שהיה פיצוץ ביום האחרון של הטיול לא דיברתי איתם.

 

בערב ראש השנה הוא התקשר והתנצל (היא לא אגב,אולי היא חשבה שבקשת הסליחה שלו כוללת גם אותה וזה ממש לא מה שאני חושב ) ואני קיבלתי את ההתנצלות אבל היחסים לא חזרו להיות מה שהיו.

 

אתמול זוגתי הטובה מספרת לי שאנחנו הולכים לבלות את ערב החג אצל דודה שולה  רק עם גיסי וגיסתי האלה .

אמרתי לה שאומנם התפייסנו לכאורה אבל אני חושב שתיהיה אי נעימות ומתח ואולי  אשאר בבית כדי להמנע מאי הנעימות הזאת

היא לא הסכימה וחיפשה פתרון.

 

אחות אחת הולכת למשפחה של בעלה אחרי שבראש השנה חגגנו איתם ביחד

אח  אחר הולך להורי אשתו,שוב ,היו איתנו בראש השנה.

נשארה עוד אחות שאותה זוגתי תפסה אתמול ב11 בלילה

סיפרה לה את מה שקרה וביקשה ממנה שתבוא עם משפחתה לדודה שולה.

האחות אמרה שהיא מוכנה אבל מכיון שמוקדם יותר באותו יום אמרה לדודה שולה שהיא נשארת בבית היא רוצה שדודה שולה תדע שהיא באה כדי שתקנה  מספיק אוכל.

 

זוגתי לא התעצלה,צלצלה לדודה שולה,ביקשה ממנה להזמין את אחותה(של זוגתי ,זו שהסכימה לבסוף לבוא)

אבל דודה שולה לא הספיקה לצלצל לאותה אחות אתמול בלילה והיום האחות השכימה לעבודתה מוקדם.

לקח עוד כמה שעות עד שנוצר קשר  בין האחות לדודה שולה

והן סיכמו שהאחות תגיע עם משפחתה לארוחת החג.

 

לפני שעה דודה שולה מתקשרת ומספרת שהגיס שבגללו לכאורה נעשה כל הבלאגן לא יגיע לסעודת החג כי לאשתו הייתה ירידת מים והם בבית החולים מחכים ללידה.

 

נו,אז אני ניצלתי ממבוכה

לגיסי יוולד במזל טוב ילד(או ילדה) שלישי והם מן הסתם לא ישבו איתנו לארוחת החג

הוא שאמרתי,מקרה מצחיק קרה לי בדרך לסוכה.

 

ובלי קשר ואולי עם קשר:

 

בידיעות אחרונות של היום,ערב החג מתפרסם מכתב מרגש שכתב שלמה ארצי לגלעד שליט.

בואו, כשנשב הערב בסוכה,נעלה את שמו של גלעד שליט,נזכור אותו,בתקווה שלא ישכח.

 

חג שמח ותיהיו אנשים טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 13/10/2008 16:13  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של alonita ב-15/10/2008 18:45




461,842
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)