לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

אין אושפזין בזמן הסעודה


 

קראתי את הפוסט המצויין של רב ערוצית והתחשק לי לעשות כמוה.

אבל מכיון שאני לא בקי בסדרות טלויזיה

בחרתי להזמין את האושפיזין שלי מכל מיני תחומים ואגב לא חייב להיות קשר בין המוזמנים

אז הנה,מתחילים:

 

משה,נו,משה רבנו

יש לי כל כך הרבה דברים לשאול אותו ובכלל אנשים עם סבלנות ברזל מרתקים אותי

ומשה זה מלך הסבלניים

אז ודאי שהוא יהיה במקום כבוד בסוכתי.

 

אנדרי אגאסי-טניסאי על,היה יקיר הבלוג כמה שנים, איש חם נראה לי ואני מוקיר אנשים חמים שיודעים לשחק טניס.

 

גוראן איבניסביץ'- בערך כמו אנדרי,קצת פחות אבל עדיין בהחלט ראוי להתארח בסוכתי.

 

לאנס ארמסטרונג-אז זהו שאני מעריך את היכולות הפיזיות שלו,פחות את אישיותו ואני עוד פחות אוהב את העובדה שהוא חוזר להתחרות אחרי שהודיע על פרישה (הוא יתחרה בג'ירו הקרוב)

לכן אני רוצה להזמין אותו,לומר לו כמה זה פאטטי מצידו לעשות קמבק אחרי פרישה כזאת ארוכה ולשלוח אותו לדרכו.

הוא חושב שהוא סוג של אתרוג? אצלי אין דבר כזה.

 

לינדון ג'ונסון-נשיא ארה"ב אחרי קנדי

תשמעו,מישהו צריך לתת קצת יותר קרדיט לאיש הזה ולעשות  צדק היסטורי,אז אני מתנדב לקחת את זה על עצמי,לא ביג דיל:-)

הוא היה סגנו של קנדי שהיה סוג של אלוהים בארה"ב באותה תקופה (60-63)

העניין שהאיש הזה(קנדי) חשב שהוא באמת התחליף האמיתי ועשה באמריקה כל מה שהתחשק לו בלי לשים קצוץ על אף אחד

הוא (קנדי) היה שוביניסט,בוגד,נואף,חמום מוח ביחסי החוץ שלו, ולא מי יודע מה טוב גם לעניני הפנים של ארה"ב.

 

לכן כשנרצח וכשג'ונסון החליף אותו,אולי אמריקה התגעגעה לקנדי,אבל ג'ונסון בשקט בשקט עשה עבודה

ותיקן את כל הקלקולים של הקנדי הזה,שלא לדבר שהיה טוב לישראל

אז שיבוא לסוכה,נחבק אותו,ניתן לו את הקרדיט שמגיע לו וזהו.

 

לוי אשכול-ראש ממשלת ישראל בימי מלחמת ששת הימים

ראשית שלג'ונסון תיהיה חברה,שנית אשכול הוא מאלה שמגיע להם קרדיט ולא קיבלו כי היו אחרים(משה דיין למשל) שידעו לעשות יותר רעש וצלצולים

אז שיבוא,נשב,נעלה זכרונות ונחבק אותו.

 

עדי גורדון-כדורסלן לשעבר,איש רוח

שיסביר למה עזב אותנו לאנחות לפני שהגיע זמנו.

 

דודו גבע-ירושלמי עסלי,חומוסאי ויוצר הברווז ויוסף הפקיד.איש כלבבי

 

שלום טוקשה-שיעשה צחוקים נו..

 

מאיר שלו-סופר ואיש רוח מהטובים שיש (בטח גם הוא ישמח לשוחח עם משה רבנו).

 

דוד בוסי-סופר מצויין,בליין,נראה לי איש אמיתי וחם בלי זיופים.

 

אשה אחת שאני לא יכול להזכיר את שמה,חמה,איכפתית,הגונה וישרה ,פעם, בשנות השבעים הייתה סוג של פנטזיה.

היום אשה מדהימה בזכות מה שהיא. ואורים ותומים בתחום שקרוב אלי רגשית ואני לא יכול  כמובן לציין מהו.

(אל תנסו לנחש,זה לא יעזור לכם).

לכבוד יהיה לי אם היא תיהיה אורחת בסוכתי.

 

הצוות שלי מהתותח המעפאן שהיה לנו במלחמת יום כיפור

סעיד,וייזר,ויזל,אילוז וקוזי

נרים כוסית לחיינו, החיילים הפשוטים שעשו את העבודה,שיספרו מה עבר עליהם ב35 השנה האחרונות ומה הם עושים היום.

 

 

אבא שלי-כי אם הוא היה חי,הוא ודאי היה מאוד נהנה מהחבורה שהזמנתי.

 

אה..וגם עינב בובליל,  פחחחח..נראה לכם?

 

אני מניח שיש עוד,אבל נסתפק באלה

זה לא ממש פרוייקט אבל אתם מוזמנים לכתוב על האושפיזין שלכם

 

תיהיו טובים ונחמדים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 14/10/2008 06:12  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-15/10/2008 19:51




461,840
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)