לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

אין לי מה לומר,טוב כותרת לא טובה,כי יש פוסט


 

כלומר אני יכול לדווח שבעקבות העובדה שזוגתי עברה מה שעברה עם הגב

היא מוגבלת במה שהיא יכולה לעשות והיום בפעם הראשונה מאז נישאנו הבאנו  מישהי שתנקה לנו את הבית.

מכיון שאשתי נפלה למשכב בערך ב10 לאוגוסט ולא הייתה יכולה לנקות (ואני השתדלתי לעשות,שלא תחשבו ,אבל מה לעשות  שיכולותיי בתחום לא משתווים לדרישותיה),נוצר מצב שהבית איך לומר זעק לרחמים 

 

דודה שולה אומנם באה פעם בשבוע לעזור בנקיונות אבל גם לא הרגשנו נוח עם המחווה וגם בתכלס זה לא הספיק

ולכן החלטנו ללכת על עניין של עזרה.

הבחורה עבדה היום 5 שעות והספיקה את החדר של הילדה,שרותים ואמבטיה,העבירה טאטוא בסלון וניקתה אבק שהצטבר בפינות חשוכות,אבל לא הספיקה לשטוף

היא לא הספיקה לעשות את חדר הבנים,את חדר השינה שלנו ולא ניקתה יסודי את המטבח

 

אם חשבנו לקחת אותה פעם בשבועיים כנראה שנצטרך לקחת אותה גם בשבוע הבא,בעיקר כי הבית ,החלק הלא נקי ממורמר וצועק הצילו ..

 

אני גם יכול לספר שמחר על הבוקר בסביבות 0700 אני ושלושת ילדיי נוסעים לבר מצווה של בנו של בן דודי בבית הכנסת העתיק בקצרין. זוגתי לא תבוא כי זו נסיעה ארוכה בשבילה.

 

העניין די בעייתי כי בן דודי הוא מן טיפוס כזה  והוא לא תמיד נחמד לכולם וזה

ואנשים נעלבים ממנו בקלות וכך יוצא שהמשפחה המורחבת מתחלקת לשניים:

אני ו2 אחיותיי אחריי, נוסעים לבר מצווה, אחי הצעיר וסבתא נאווה מחרימים,ו2 אחיי הצעירים יותר בכלל בני יורק עכשיו, כך שהם לא נחשבים.

 

יש משהו קצת מוזר בבר מצווה הזאת

כלומר בהזמנה כתוב שיש עליה לתורה בבית הכנסת העתיק בקצרין שזה נחמד ומכובד ואחכ  נכתב שתיהיה קבלת פנים במקום

אתמול שוחחנו אחותי ואני על ה"קבלת פנים" המיועדת ושנינו חשבנו שזה לא הולך להיות בר מצווה באולם עם מנה ראשונה שניה ושלישית כי אין שם אולם כזה.

 

אבל מגיעים אורחים,מכל הארץ,מה בדיוק הם מתכוונים לעשות אחרי שתגמר התפילה?

האורחים יסעו לבית שלהם במושב? לא הגיוני שכמות כזאת של אורחים ישנעו את עצמם לכיוון המושב שהם גרים בגולן

אז מה עם תקרובת? מגיעים אורחים מכל הארץ? מה,הם יביאו גזלן והוא יקח כסף על שתיה ונקניקיות בלחמניה?

 ניסע 200 קמ' לכל כיוון בשביל גזלן עם נקניקיה בלחמניה???

וגם נביא צ'ק לארוע שלא בטוח  שמתקיים?

נו טוב,אנחנו לא מניחים שהם רוצים להראות רע בעיני קרוביהם ושכניהם לכן אני מניח  שיהיה משהו

אבל  בשביל לדעת מה,נצטרך להשכים קום,לנסוע 200 קמ' ולגלות בעצמנו...

 

בלי קשר

 

אצל הלחשנית ישנה עצומה נגד ביטולו  של פסטיבל עכו.

אני לא יודע אם זה רלוונטי לחג הזה,אבל הפסטיבל צריך להיות מעל  כל ה"פוליטיקות" הקטנות האלה  וודאי שאסור להכנע לאלימות  מכל סוג

אני חתמתי אחרי שקראתי את הפוסט המצויין שלה,תקראו ותחתמו אם אתם חושבים שלחשנית צודקת

 

נבחרת ישראל השיגה תיקו עלוב בלטביה

יש בכלל מיישהו שלא צוחק כשהוא קורא שישראל מדורגת במקום ה16 בעולם???

 

על עינב בובליל כבר  נגמרו לי המילים,שתיהיה נציגת המזרחיים עלי אדמות מצידי בכל מה שתבחר לעשות

רק שתעזוב אותנו בשקט.

יש לי רק שאלה  קטנה להפקה של האח הגדול,אין לכם תקציב שם למלבישה?

כאילו  הבובלילה נכנסת לחדר האח הגדול כל כך הרבה פעמים,אין מצב לומר לה שהיא מתלבשת מזעזע, אה?

אין,אני מבין. ההפקה מפחדת ממנה,נו,אני מבין

גם לא לומר לה שאפאס הסטרפלס שהיא לובשת על החזית שלה,לא ממש מחמיא לה?

נו טוב,נמשיך לסבול

 

תיהיו טובים

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 16/10/2008 14:10  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/10/2008 06:19




461,838
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)