לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

מחשב לכל ילד


 

המחשב המופלא שלי התקלקל.סופית כנראה

כבר כמה ימים שהמחשב מנדנד לי שאתן לו להתקין איזו תוכנה

אתם יודעים, פתאום קופצת איזו הודעה שאומרת שיש עידכונים שמחכים שאתן  סימן והמחשב יעלה את התוכנה.

הייתי באמצע התעסקות עם הנושא החם הנוכחי ואמרתי לעצמי אוקיי..שיתקין,מה כבר יכול להיות

אבל התוכנה עלתה  לאט מאוד והיא גם האיטה לי את המהירות וגם עצבנה אותי  ואז באיזשהו שלב

ברגע שסיימתי לעלות את הנושא החם ואחרי כמה נסיונות לעצור את ההתקנה שלא צלחו

עשיתי ריסט למחשב דרך הכונן.

נו,כשהדף התחיל לעלות בחזרה וחשבתי שהנה אוטוטו זה מסתדר,התברר שמערכת ההפעלה מסרבת לעבוד

כמה ברורים עם אנשים שמבינים והסתבר שדפקתי את מערכת ההפעלה וצריך מן הסתם להתקין חדשה.

 

מכיון  שאני לא ממש יודע איך וגיסי שבדרך כלל  עשה לי את הדברים האלה לא ממש פנוי בימים האלה

המחשב מושבת בנתיים.

למזלי יש את המחשב של ילדיי

הבעיה  שיש לי 3 ילדים שיהיו בריאים והם לא יוותרו בקלות על זכותם האלמנטרית לשחק ואני מן הסתם אאלץ להכנס לתור כדי לגלוש

אז המזל שהיום הילדים חזרו לבית הספר וכשיש בית ספר שעות הגלישה שלהם פוחתות באופן טבעי

אבל ברור שזה ממש לא נוח ככה

ונצטרך לבחון את כל האופציות העומדות לפנינו ולהחליט מה עושים(לקנות מחשב חזק יותר לילדים בגלל המשחקים שהם מתקינים ומאטים את מהירות הגלישה ולקחת את המחשב הזה לעצמי)

הבעיה העיקרית שבמחשב שלי יש חומרים שצריך לחלץ אותם משם,תמונות,קבצים חשובים ועוד כהנה וכהנה שאני מקווה שלא ילכו לאיבוד

 

זהו,זה המצב

 

תצשיכו להיות טובים

.

נכתב על ידי טליק , 23/10/2008 11:33  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-26/10/2008 20:18




461,821
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)