לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

קפטן,הצילוווווו


 

טוב,אז המחשב שלי חזר,מתוקן ומלא עיזוז

אבל יש לי כמה בעיות ואני מבקש את עזרת מי שיודע.

ראשית גיסי התקין לי אינטרנט אכספלורר 7 ולי היה אכספלורר 6

סרגל הכלים של האכספלורר 7 ואני לא מסתדרים כל כך ובנסיונותי לסדר אותו הוא "התקלקל"

עזרו לי חברים יקרים להחזיר את הסרגל למצב שאוכל לעבוד

בסרגל לפני ש"התקלקל" בצד הימני שלו הייתה רשימה של כלים,מועדפים וכו' והיא נעלמה ואני לא מצליח להחזיר אותה.

 

מכיון שרובריקת הכלים נעלמה אני לא מצליח להגדיל את הכתב והוא זעיר וקשה לי ככה

כל הפורמט קטן וזה משגיע אותי

ניסיתי להוריד את האכספלורר 7 מהמחשב אבל המחשב מסרב לגלות לי איפה יושב ה7

ואל תגידו לי ללכת ללוח הבקרה,הוא אולי נמצא שם אבל מתחבא היטב:-)

כל נסיונותי לשנות את הסרגל הסורר עלו בתוהו וזה מאוד מתסכל לעבוד ככה

 

עכשיו אם מישהו מבין מה עושים אני מבקש הסבר ברור בשפה ברורה ,בבקשה

 

תודה,אני מקווה שיש מישהו שיודע איך לסדר את  דבר המרגיז הזה לפני שאני בועט במחשב הזה וזהו

 

עידכון 15:30 :מצאתי!! מצאתי את השורה שהייתה חסרה לי מצד ימין למעלה, אבל אני לא יודע איך להגדיל את הכתב בשורת הכתובות בסרגל ובכלל

ולא עוזר שהולכים לרובריקת התצוגה,זה לא מסתדר משם

 

עידכון 16:45

טוב,פתרתי את עניין גודל הכתב בבלוג ובתגובות וחברה של הבת שלי עוזרת לי עם ההסרגל המדרוב הזה.

 

בלי קשר

מברוק לאנדי רם על זכיה בטורניר הזוגות בליון

 

תהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 26/10/2008 15:10  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/10/2008 05:52




461,807
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)