לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

מתחילה עליה מול ההר היורד וצריך להתחשב בכללים


 

יום שישי וזה,יום עמוס

אבל  כמתאבן לפוסט שאכתוב מאוחר יותר בקשר לשורות בלתי נשכחות

הייתי חייב "לתפוס קושאן" על השיר המדהים הזה,שיר דרך

 שבתקופה מסויימת של חיי כשהייתי צעיר יותר ורך בשנים הוא היה לי סוג של אור בקצה של מנהרה שלכאורה לא ראו את הסוף שלה.

 

אז היום שורה או שתיים מהשיר הזה

ואחכ  יהיה המשך

 

"על אם הדרך,ישבתי לא פעם,ממתין לאיזה כח חילוץ,בא הבייתה,עוד מעט,הרי לא תעזבי אותי בחוץ"

 

ואם להתייחס לשורה שבכותרת הרי צריך לכתוב אותה כחוק:

 

"הזמן לא עומד,הטבע זורם ולרוח יש קול חלילים,מתחילה עליה מול ההר היורד וצריך להתחשב בכללים "

 

שורה שמזכירה געגוע

 

חוץ מזה שלום חנוך גאון אם הוא יכול לכתוב שורה כמו  כל השורה שעכשיו ציטטתי.  מילים כמו "ולרוח יש קול חלילים" זה  פשוט מדהים.

 

אני אחזור עם עוד

 

תיהיו טובים אחים שלי..

נכתב על ידי טליק , 31/10/2008 10:08  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/11/2008 05:39




461,802
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)