לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

"אוטובוס עייף נוסע לאט כבשים עולים מתוך הואדי"..


 

בכותרת ,מילים מהשיר של אהוד בנאי,"ממשיך לנסוע"

 

שיר שהמילים שלו תופסים את כל מי שלוקה בחוסר שקט

כשהייתי צעיר בלי רשיון,הייתי עולה על קו 14 ונוסע,סתם,עד התחנה האחרונה שלו וחוזר

 

עוד אחד של אהוד בנאי מהתקליט הראשון שלו:

 

" לפני שהטפטוף יהפך למבול אני חייב למצוא שער לא נעול"

 

עכשיו משינה

 

"אנה לא גומרת,אנה מאחרת למקום שאי אפשר אחרת"

 

השורה הזאת כמו שכתבתי אצל דאלי שימשה אותי ועוד רבים בבואנו לכתוב על ההפסדים הצורבים של אנה סמשנובה בסיבוב ראשון בטורנירים של גראנד סלאם

 

" הבטחתי לכתוב כשנסעתי ולא כתבתי מזמן עכשיו את כל כך חסרה לי,חבל,חבל שאת לא כאן"

 

אחד משירי הגעגועים הכי חזקים שנכתבו

המילים והקליפ המצויין לשיר הזה עושים אותו למה שהוא,יודה פוליקר כמובן.

 

אולי עוד שורה מהשיר הזה:

 

" כאן אם תרצי יש לך בית ואותי יהיה לך המון, צחוק ילדים בין ערביים מול חלון משקיף לים התיכון"

 

המילים של השיר הבא מגיעים מהלהקה הכי טובה שהייתה כאן בתחילת שנות ה80,להקת בנזין.

 

"אהבנו פעם באמת ובתמים,אהבנו כמו שילדים יודעים, עליי וגם עלייך רואים את השנים ואת יפה פנים אל מול פנים"

 

אגב הביצוע של השיר הזה(פנים אל מול פנים) על ידי אתי אנקרי וגידי גוב בתוכנית "לילה גוב" היה שווה לביצוע של להקת בנזין עצמה

 

ועכשיו אריק איינשטיין,הזמר שעליו גדלתי פרקטיקלי

 

" היא תביט אלי טובה וחכמה כמו בבן השב הבייתה מן הדרך,תחבק אותי אליה  בנשימה חמה,אמא אדמה"

 

והנה מילים מהשיר הכי סבנטיז של אריק:

 

"אני רואה אותה בדרך לגימנסיה עם הילקוט ובתלבושת אחידה בעוד שנה  כבר לא תיהיה יותר ילדה,אני חושב שבשבילי היא האבודה"

 

מה שאיינשטיין לא ידע שהנערות האלה היו בשבילנו  ה"נחמדים והחביבים" פנטזיה בלתי מושגת כמו למשל א.זהר ששיגעה את כל הבנים בבית הספר ואם כבר  "נפלו פירורים" למי מהבנים בכיתה,זה ודאי לא היה בכיוון שלי.

 

והנה עוד אחד משל אריק,הפעם המילים הן של רחל המשוררת,שימו לב למילים המדהימות

 

"ויש כי נדמה לי עם רדת היום בשלוט בי תוגת דמדומים,עדיין כקדם קולטת אוזני הלחן ההוא התמים"

 

ואתם יודעים מה קחו עוד אחד משל אריק איינשטיין..תתחשבו,יש לי יום הולדת עוד שבועיים:-)

 

" נוסעים במכונית הישנה לתוך הלילה הרטוב, הגשם שוב ניהיה כבד ולא רואים ממטר,סע לאט

 

לפני סיום שני שירים  של שלמה ארצי

 

" הכינורות המתוקים לא מנגנים לי,לא אשקר לך שאצלי הכל בסדר,אין שום פטנטים  העולם ניהיה כבר גימיק אז בואי ונחזור לאינטימיות בחדר"

 

והשני

 

"יופיה אינו ידוע,עיניה לא כמעיין שחור ולא כשיר שפעם שר בהר משב של סתיו"  המילים לא צריך לומר של המשורר נתן זך כמובן

 

ולסיום רחל שפירא,שיר של יום חולין,אגב הביצוע הכי יפה של השיר הזה הגיע דווקא מהביצוע המרהיב והמרגש של זהבית פסי ומאור פינייה בכוכב נולד 4 אני חושב והייתי יכול להעתיק את כל השיר כי הוא פנינה

אבל  אי אפשר הכל,אז רק חלק מבית אחד:

 

"בחדרים שלך השמש משרטטת,קווים ורצועות של אור על הכתלים

 אני למענך כל בוקר מלקטת

פרטים קטנים

שמחות קטנות של יום חולין"

 

I REST MY CASE

 

נובמבר הגיע,תיהיו טובים

 

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 1/11/2008 05:40  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/11/2008 15:03




461,805
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)