לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

לפעמים


 

אני רוצה להיות מאוד אלים למחשב שלי

הוא איטי מאוד,

עד שעולה דף  יוצאת הנשמה וזה בולט על רקע העובדה שהחודש שידרגתי את המחשב של הילדים שלי

והוא פשוט טס !

הדפים עולים במהירות האור,כייף ענק לעבוד עליו

תאמרו,אם זה ככה למה אתה לא כותב על המחשב של הילדים?

באמת שאלה טובה ,תודה ששאלתם:-)

 

אז ככה יש תור על המחשב שלהם,מזל שיש לי רק 3 ילדים כי  ככה אני יכול כל 4 שעות לעלות למחשב

 כל אחד יושב שעה בסבב והם מקפידים מאוד על הזמנים.

 

המחשב שלי כל כך מתסכל אותי ואני מניח שאשדרג אותו מתישהוא (כסףכסף וסדר עדיפויות אתם יודעים)

כבר מחקתי ממנו את כל התוכנות שאני לא משתמש בהם והוא עדיין זוחל

אם יש משהו שאתם יודעים שאפשר לעשות ולא עשיתי, מאוד אשמח לדעת מהו.

מאוד.

 

בלי קשר:

ארי שמאי טמבל,הרס לעצמו את החיים במו ידיו

אני הולך עכשיו לברר על תוספת למשכנתא  בבנק מזרחי טפחות ולכן אשתמש בשרביט שביילא העבירה אלי יותר מאוחר.

 

תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 26/1/2009 16:30  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בַּיִם ב-30/1/2009 17:07




461,842
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)