לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

מה אני אוהב


 

טוב אז ביילע יקירתי העבירה  לי שרביט  ואני  אנסה לעמוד במשימה.

 

כמו ביילע גם אצלי יש  דברים שאני אוהב לעשות  וכבר לא כל כך יכול  ודברים  שאהבתי אבל כבר אין לי כל כך חשק לעשות אותם

ויש כמובן את הדברים שאני אוהב ועושה.

 

אגב הדברים הם בהחלט לא לפי סדר עדיפות כזה או אחר

 

אני אוהב לראות טניס.שהייתי צעיר יותר הלכתי לטורנירים כאלה ואחרים שהיו בארץ

גולת הכותרת  הייתה גמר אליפות ארה"ב הפתוחה בפלאשינג בניו יורק בשנת 80  עם ג'ון מקנרו יקירי.

בשנים האחרונות אני רואה טניס בטלויזיה בעיקר טורנירי גראנד סלאם.

 

 אני אוהב לראות כדורסל ישראלי ומקפיד לראות בשנים האחרונות את סדרת הגמר סל של הNBA

 

אני צופה קבוע בטור דה פראנס,זה מרתק אותי

 

 

כדורגל כבר לא מעניין אותי,אבל פעם הייתי צופה אדוק.

 

אני אוהב לאכול, בעיקרון הכל,בעיקר בשר,בשנה האחרונה צריך להזהר מהכולסטרול

 

אני חומוסאי ידוע,בשנים האחרונות חומוס הבית שלי הוא בקלאבוני באזור התעשיה של חולון

 פעם הייתי  מבאי ביתו האדוקים של אבו חסן ברח' הדולפין ביפו,היום כבר לא.

 

אני לא מת על טיולים ברגל, אבל מצד שני אני מפיק ארוע של הליכה בשביל ישראל,יומיים הליכה באפריל או במאי בשביל הגרעין שלי למרות שאני סובל מכאבי גב

אבל יש לי כושר הליכה מצויין,אני הולך כל יום 7-8 ק' ולצערי לא מוריד במשקל :-)

 

אני מאוד אוהב לנהוג,אני יכול לנהוג שעות,מצד שני נמאס לי להיות נהג של "תביא תחזיר"

 

אני אוהב להתעורר מוקדם מאוד בבוקר,כולם ישנים ואני קורא או יושב על המחשב.

אני איש בוקר מובהק ולכן אני לא איש לילה מן הסתם :-)

 

אני אוהב לקרוא,אני מנוי בספריה של היישוב,בעצם כל חיי הייתי מנוי בספריה,לעיתים שתיים.

אני מעדיף יצירה ישראלית על לועזית אבל  ג'ון גרישם טוב עדיף על הכל.

אני קורא עכשיו את החדש של שי גולדן ,הבן הטוב ואני "גורר" אותו,אולי יקרה שם משהו..

 

בשבועות האחרונים אחרי 9 בערב אני כמעט ולא צופה בטלויזיה,אני נכנס למיטה עם ספר וקורא עד  שאני מרגיש עייף

נמאס לי לגמרי מכל הריאליטי למיניהם

לא מעניין אותי השרדות,לא רואה סדרות בYES ,שום דבר.

מידי פעם אני רואה נשיונל ג'אוגרפיק,ערוץ ההיסטוריה ופלאנט בערוץ 36 זה מספיק לי וטוב לי.

 

פעם הייתי הולך למופעי רוק,שלמה ארצי הוא הפייבוריט שלי,בעיקר בהיכל התרבות או בקיסריה

היום אני מתעצל בעיקר

אבל תנו לי אהוד בנאי ואת להקת הפליטים המקורית(הגיטרות של גילי סמטנה ויוסי אלפנט אללה ירחמו

התופים של ז'אן ז'אק גם הוא אללה ירחמו ועובד אפרת ואני מוכן לערבב את הטיח

או את יודית רביץ בהיכל התרבות עם מכנסי העור השחורים המיתולוגים והגיטרה של ארז נץ ואני שוכח מהכל

או לחילופין את הכינור של דני טיברין מלהקת דובדבן של איב טוואטי בגן הפעמון בירושלים

או את הקליק בהופעות הראשונות בגלריה תת רמה בשינקין

אתם ודאי מבינים את הראש

 

אין לי ראש לשופינג אבל בשביל  קניה של הלבשה תחתונה לזוגתי  אני מוכן להסתובב  בקניון.

למרות שאני בדרך כלל סובל בקניונים

 

אני אוהב מין והרבה, אבל טוב,יש בעיה טכנית,אני איש של בוקר,זוגתי אשה של לילה ויש לה גם נטיה להרדם בסלון

וחוץ מזה אנחנו לא  צעירים כידוע ולכן כשעושים שכלול של כל המשתנים,מודים על מה שיש למרות שרוצים יותר,אני לא מתלונן,לא צריך להיות חזירים:-)

 

העיקר שיש אהבה גדולה,חברות עוד יותר גדולה  והסקס ברוך השם אחלה

 

לסיכום אני אוהב את חיי ,שקטים,נינוחים,מוקף בזוגתי וילדיי האהובים

מודה על מה שיש לי וזוכר בשמחה ובאהבה את מה שהיה לי

 

אני מעביר את השרביט לגם אמא  ,אמאזונה ,רמה  ובים

 

(ותעריכו את זה כי לקח לי המון זמן לכתוב את הפוסט עם כל הקישורים במחשב המקרטע הזה)

 

תיהיו טובים טובים

 

נכתב על ידי טליק , 27/1/2009 16:40  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-29/1/2009 19:04




461,840
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)