לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

גילוי נאות


 

בפוסט הקודם במסגרת הדברים שאני אוהב,סיפרתי שאני" אוכל הכל".

אם מישהו מאוהבי ומכרי היה קורא את הפסקה הזאת היה מרים גבה כאילו אומר סליחה? עלינא?

תעבוד על מישהו אחר

ובכן כדי ליישב את הדיאלוג הפנימי שנוצר בתוכי אומר ככה:

 

אני אוכל הכל, חוץ מזה:

 

אני לא אוכל  מרקים (לא להתעלף שם,לקום לקום,יש עוד אנשים שלא אוכלים מרקים,אני לא היחיד)

אני מתעלף בעיקר כשזוגתי אוכלת מרקים בצבע כתום או ירוק כזה שאלוהים תשמור

אני מוכן אך ורק לאכול מרק עוף , צח למדי עם  שקדי מרק,זה הכל.

 

אני לא אוכל ירקות מבושלים, אני מעדיף אותם ככה,חיים

אני לא אוכל קובה חוץ מקובה בורגול,ניסיתי קובות אחרות (דודה שולה כידוע אלופה בקובות ובכל יום שישי יש עליה לרגל לקחת קובה לסוף שבוע) לא נתפסתי

אני לא אוכל עוף,אם אני לא חייב,לא יודע,לא  אוהב

לא אוכל סוגי תרד

לא אוכל כל מיני  מנות גורמה לא ברורות

 

ולא אוכל פירה !

 

יש לי פוביה מפירה מאז הצבא

אני לא יודע איך נותנים בצבא אוכל היום, מישהו אמר שיש חמגשיות ואוכל מהמעלה הראשונה.

אז כשאני הייתי בצבא וזה היה מזמן אכלנו במסטינגים.

 

מסטינג היה כלי דמוי צלחת מרובעת מברזל שאיתה כמו בחדר אוכל של בית כלא הייתה נכנס לחדר האוכל בטירונות,

ושם היו מעמיסים על המסטינג מכל טוב  מצב הרוח של הטבח הצבאי.

 

זה היה בדרך כלל פירה מגעיל שלא ממש היה לאכילה+מנת בשר לא ברורה

אבל מה לעשות שזה היה האוכל הכמעט יחידי ואכלנו את זה,לא הייתה ברירה גם ככה בקושי  החזקנו מעמד בטרטורים.

 

ביום שהשתחררתי מהצבא,נשבעתי שפירה לא יהיה לעולם על צלחתי ואני עומד בזה

אגב אין לי שום דבר נגד תפוחי אדמה בתנור או כאלה בשמנת וזה,

פירה לא.

 

זהו,עכשיו אלך להכין שניצלים.אני על השניצלים וזוגתי בקיפול כביסה.

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 28/1/2009 17:37  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-29/1/2009 19:12




461,842
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)