לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

דרושה ועדת חקירה


 

באחד האמשים כשהטלויזיה במקרה הייתה פתוחה על תשדירי הבחירות

וכל המשפחה בסלון,משוחחת,צופה בחצי עין בתשדירים

בני בן ה14 (בעוד חודש וחצי) מטיל פצצה:

לו אני הייתי יכול לבחור כך הצעיר,הייתי בוחר בליברמן !

 

דממה הסתררה בבית,זבוב לו עף באותו רגע באוויר היה אפשר לשמוע את רחשו

 

סליחה כך אני? מה אמרת?

אמרתי חזר הצעיר על דברו שאם היה מתאפשר לי הייתי בוחר בליברמן !

 

עכשיו שתבינו,הילד בניגוד לאחותו הגדולה,לא קורא עיתונים,לא רואה חדשות בטלויזיה,ודאי לא שומע חדשות ברדיו

אז מאיפה הוא הגיע לתובנה הזאת ? ועוד בבית כמו שלנו???

 

אני מנסה לברר עם הנער מה הוא יודע על ליברמן ומפלגתו והנער  מודה שהוא לא יודע הרבה,ודאי לא קרא את המצע

אבל הוא לא אוהב את הערבים,לא רוצה להחזיר שטחים וחושב שצריך להכות בהם.

 

נו,בנים גידלתי ורוממתי

 

כמובן שהנער זכאי לדעה משלו וברור לי לחלוטין שהמידע שיש לו על ישראל ביתנו,ליברמן וכל מה שקשור אליו הגיע מחברים, כנראה  ממה שקלט שראה בטלויזיה  כשאנחנו צפינו בחדשות

ועכשיו צריך להשמאיל את הילד :-)

 

אז התחלנו  בעובדות בלי לנסות לשנות את דעתו  כמו מה רוצה ליברמן,זכויות מיעוטים,הכיבוש  ב67

 מה רוצים ערביי ישראל,מה רוצים הפלסטינים,מה ישראל מוכנה לתת ומה לא,המחיר וכו' וכו'

לא הייתה לא הרבה סבלנות להקשיב

אתם יודעים,בגיל ההתבגרות הארור הזה הם חושבים שהם יודעים הכל ולא  נהנים להקשיב להרצאות על המצב בזמן שהם משחקים על המחשב

 

קצת רקע

אבא שלי תמיד הצביע שמאלה ממפלגת העבודה,קיבלנו בבית חינוך לאהבת האדם באשר הוא

אני תמיד הצבעתי למפלגות  שמאל החל מ"העולם הזה" בבחירות 74

עבור בר"צ והמשך במר"צ

 

בשנים האחרונות התמרכזתי,דעותי עברו ימינה יותר אבל  לא הגעתי לליכוד,לא נראה לי שאגיע גם

ועל ליברמן אין בכלל מה לדבר

 

אנחנו מחנכים את ילדינו ברוח שהורינו חינכו אותנו אבל כנראה בשנה האחרונה בגלל שהילד גילה חוסר עניין בולט באקטואליה וודאי בפוליטיקה הנחנו לו

כנראה שהנחנו לרחוב להשפיע על עמדותיו

 

הילדה הרבה יותר מעורבת,שואלת ,מתענינת,קוראת כל יום את העיתון שאנחנו מינויים עליו,רואה חדשות

וכשאני שואל אותה לו  הייתה יכולה למי הייתה מצביעה היא פותרת אותי ב" עזוב,אני ילדה,אין לי זכות הצבעה וזה לא רלוונטי"

 

אבל מצד שני היא מתריסה נגד ההבלגה מול הטילים שהחמאס יורה

מתרעמת שאסד  אומר שלא יהיה שלום בלי החזרת רמת הגולן

וכועסת על תורכיה כמו שאני כועס עליהם

 

הצעיר,בני השלישי, מתעסק אך ורק  בגולות ומשחקי מחשב,

 

 אני אגב לא סגור למי אני הולך להצביע,אבל אני יודע 2 דברים

ראשית אני הולך להצביע

שנית אני לא מתכוון להצביע למפלגות נישה קטנות,לא ירוקים למינים, לא גימלאים למיניהם ולא לכאלה שצצות אחת ל4 שנים

הצבעה למפלגות כאלה לא תעשה שום הבדל והקולות שהם יקבלו ילכו לאיבוד

 

אומר בכנות שאני מתלבט בין ציפי ליבני לאהוד ברק

 לא אתחיל לכתוב כאן את  כל הבעד והנגד,אומר רק דבר אחד: אשה כראש ממשלה יכולה להיות נסיון מעניין ואני נוטה לאמץ אותו,את הגברים שהיו ראשי ממשלה בשנים האחרונות כבר ראינו :-)

 

אל תתווכחו איתי על העניין אני ממש לא בקטע של להתווכח.

 

זהו

תיהיו טובים

 

הפוסט נמחק פעמיים על ידי מחבל אינטרנט והוחזר  על ידי אילנה.

 

 

נכתב על ידי טליק , 3/2/2009 18:09  
207 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-24/2/2009 12:58




461,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)