לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

ברית הזוגיות


 

אנחנו שומעים בימים האחרונים הרבה על "ברית הזוגיות" ומכיון שחשבתי שכדאי לקרוא מה זו הברית הזאת ומה היא אומרת

הלכתי וחיפשתי בגוגל.

אז כאן http://www.hofesh.org.il/yoman/e04/zugiyut.html  יש מאמר מעניין על העניין.

 

אני מודה שאין לי דעה נחרצת בעניין.

 

 

בפוסט מרתק שכתבה ה"דוסה" שהיא אגב רק בת 15 ,היא הצליחה לגרום לי להבין אחת ולתמיד  מה בדיוק רוצה המפלגה שברית הזוגיות היא חלק מהמצע שלה.מודה,עד עכשיו לא ממש התעמקתי במצעה

 

 אשאיר לקוראי הנבונים להחליט באשר לטיבה, בעיקר שמן הסתם המפלגה הזאת  הולכת להיות חלק מהמשלה תודות אגב לכל יפי הנפש

שלהצביע עבור ליבני או אפילו לנתניהו לצורך העניין  זה לא בשבילם והם היו צריכים להיות "יוצאי דופן" ו"מיוחדים" והלכו להצביע למפלגה הירוקה מימד,לירוקים עם ניצולי השואה,לעלה הירוק לירוקים אחרים ולכל מיני מפלגות קטנטנות שהיה ברור לגמרי שלא יעברו את אחוז החסימה והנה קיבלנו חרבנה

וכנראה בחירות ששוב לא  יהיו במועדן.

 

אז נכון אנחנו דמוקרטיה וכל אחד מצביע  לפי נטיית ליבו

אבל קצת לחשוב מעבר ,זה אף פעם לא מזיק,מה לעשות שלכל אחד מאיתנו יש רק קול אחד לשים בקלפי והיה אפשר לצפות שכשאתם עומדים בקלפי,מאחורי הפרגוד תחשבו איך הייתם רוצים  לראות את המדינה ופחות  מה יאמרו החברים הפלצנים שלכם בפאב השכונתי.

 

להם אגב תמיד תוכלו לומר שהצבעתם עבור תנועה טרנאדית איזוטרית שהעלתה על ראש שמחתה את גידול החסה בשטחים למשל.

גם אני הייתי רוצה להצביע למפלגה נחמדה שמצעה  קרוב לליבי

אבל התאפקתי והצבעתי לליבני למרות החבורה המעצבנת והעייפה שעמדה מאחריה,כי זה היה הרע במיעוטו,מה לעשות

 

אין דבר,מכל דבר לומדים.

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 13/2/2009 06:13  
90 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-15/2/2009 12:21




461,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)