לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

סיפור הזוי לגמרי,לגמרי הזוי


 

ודאי זוכרים אתם חברי הטובים שסיפרתי לכם על עניני ועד הבית שבו אני גר.

השכנה נ.אשה מבוגרת שזמנה בידה היית אחראית על ועד הבית ב10 שנים האחרונות.

היא הייתה האורים והתומים של הבנין,החלטות על סיוד,זיפות,תיקונים כאלה ואחרים ותשלומים לבעלי מקצוע כמו הגנן והמנקה  היו תחת שליטתה.

הרבה כסף נאסף בחשבון הבנק של ועד הבית ולאף אחד לא הייתה גישה לכסף חוץ מלשכנה נ.

לפני שנה שהשכנה ח.שהייתה בעלת זכות חתימה בחשבון מתוך חוק שמחייב כל ועד בניין שיהיה בו 2 חברי ועד בעלי זכות חתימה על הצ'קים של הבנין עברה דירה ,הציעה לי השכנה נ. להיות ביחד איתה בעל זכות חתימה על החשבון.

אני לא חשדתי בשום דבר והסכמתי להיות בעל זכות חתימה.

 

במהלך השנה התחילה לקום אופוזיציה לשכנה נ בעיקר מתוך בעלי החנויות שנמצאים תחת הבנין שלנו,נוסף לדיירים נוספים שהרגישו אפאס שהשכנה נ לא ממלאה את תפקידה על הצד הטוב ביותר.

 

לפני כחודש התארגנה אסיפת דיירים ,השכנות פ ו,ו' הסכימו לקחת על עצמן את עניני הועד

האסיפה פוצצה אחרי כ5 דקות על ידי השכנה נ ובעלה ש. שלא הסכימו למהלכים של יתר דיירי הבניין ופשוט לא נתנו שהאסיפה תתנהל כמתוכנן.

השכנה ו' הלכה למנהלת תרבות הדיור במועצה המקומית שלנו,הצטיידה בטופס שבעזרתו החתימה את כל בעלי הדירות והחנויות בבנין ומהווה פרוטוקול אסיפת דיירים שמשמש הליך חוקי להדחת השכנה נ ובעלה ש מועד הבית.

זאת יש לדעת : הפרוטוקול שנושא כותרת של האגודה לתרבות הדיור הוא מסמך המאפשר להחליף חתימות של מורשי חתימה בבנק בו מתנהל חשבון העו"ש של ועד הבית.

 

בשלב ההוא השכנה נ. נכנעה לכאורה והעבירה את כל הדוחות של גביית הכספים לשכנה ו'.

ו.מספרת שהיא קיבלה המהשכנה נ. מחברת מוכתמת בכתמי שמן,כתובה בכתב יד לא מסודר,לא תמיד קריא (ראיתי את המוצג והזדעזעתי)

השכנה ו' העבירה  את כל מה שהיא הצליחה להבין מהמחברת למחשב,

סידרה את החשבון,סידרה קלסר עם דפים ממוחשבים כדי שיהיה נוח לעבוד וקבעה עם השכן ש. להיום כדי שיסיר את חתימתו מחשבון הבנק על מנת לאפשר לשכנות ו' ו.פ' לתפוס פיקוד.

 

הפגישה שלהם הייתה אמורה להיות היום ב12 בצהריים.

אני הגעתי לבנק חצי שעה מוקדם יותר,הסרתי כחוק את חתימתי מהחשבון

וצלצלתי לשכנה ו' כדי לספר לה שהסרתי את החתימה ובבנק מחכים שהם יבואו.

 

או אז סיפרה לי השכנה ו' שחצי שעה לפני שצלצלתי אליה ,היא צלצלה לשכן ש' כדי להזכיר לו שהם קבעו בשעה 12 בבנק להחליף חתימות אבל אז הוא הדהים אותה כשאמר לה: אני לא מחליף חתימות,אני נשאר מורשה חתימה,מישהו צריך לפקח עליכם !

השכנה ו' חשבה שהיא לא שמעה טוב ואמרה לאדון ש' שהם קבעו ללכת לבנק ושהיא והשכנה פ' יהיו מורשות חתימה ואדון ש' בשלו: אני לא מתחלף,אני אפקח על הוצאת הכספים.

 

במאמר מוסגר אני רוצה לומר שעלו בשנה האחרונה  חשדות לא מבוססים שהזוג הזה נ. וש' "בחשו" בכסף.

הם לא היו יכולים לעשות את זה מהמזמן שאני הפכתי להיות מורשה חתימה אבל לעומת זאת  אני הייתי בקר על הוצאת הכספים אבל לא על כניסתם,לא היה לי כל מושג וגם לא הייתה לי יכולת לדעת כמה כספים נכנסו ואיפה ואם  נאגרו ,בעיקר כי הייתי סוג של חותמת גומי ולא הבנתי את זה אז כשהשכנה נ ביקשה שאצטרף כמורשה חתימה נלווה.

 

יש חשד יותר מסביר שבחשבון העו"ש של ועד הבית היה צריך להיות יותר כסף ממה שיש היום והשכנה נ. ובעלה ש. חוששים כנראה שאם לא תיהיה להם שליטה על החשבון  אולי יתגלו אי סדרים בחשבון?

אני כותב את זה בזהירות כי גם השכנה נ ובעלה ש, מבינים אני מניח שמנהלת האגודה לתרבות הדיור ביישובנו לא תראה בעין יפה את הסרוב להתפנות ואכן,אחרי שהאדון ש' סרב לבוא לבנק עשתה השכנה ו' 2 פעולות:

ראשית ניסתה לבדוק אם הבנק האם אפשר יהיה לפתוח חשבון בנק נוסף ולהתחיל לעבוד דרכו,הבנק לצערנו סרב וזה לא ממש מובן לי.מה איכפת לבנק כמה חשבונות יש לועד בית?

 

דבר שני היא דיברה עם מנהלת תרבות הדיור ביישובנו וזאת מיהרה לצלצל לשכנה נ. ולהבהיר לה חד משמעית שאם בעלה היקר ש. לא יבוא להחליף חתימות בבנק האגודה לתרבות הדיור תתבע את השכנה נ ובעלה ש. וכל הוצאות המשפט בו ודאי יפסידו יהיו עליהם.

 

בשיחה בין השכנה ו' והשכנה נ. שבו חזרה השכנה נ. על עניין הרצון שלהם לפיקוח על הכסף שאלה השכנה ו' שאלה אחת לפני שהדיון הטלפוני ביניהם התפוצץ בצעקות איומות על ידי השכנה נ.: ומי פיקח עלייך? ולזאת לא היה לשכנה נ. תשובה.

 

בנתיים העברתי עם סיום תפקידי כמורשה חתימה מלווה את הצ'קים ואת חותמת ועד הבית לשכנה ו' כך שהשכנה נ' לא יכולה להוציא כספים מהחשבון ומכיון שמזה חודש גובה השכנה ו' את כספי ועד הבית אנחנו מניחים שהיא לא מחזיקה בכספים לא לה למרות שאי אפשר לדעת עם  הקומבינות שהיא חשודה בהם.

 

המצב הוא כזה שהשכנים נ וש. כועסים עלי שהסרתי את החתימה כמורשה חתימה מלווה,על השכנות "שמתעקשות" ובצדק על זכותן בגיבוי דיירי הבניין ומנהלת תרבות הדיור להעביר את חשבון העו"ש  על שמם כמורשות חתימה .

אבל כנראה הם קצת התבלבלו,הם חושבים שהם מינו את עצמם לועד הבית לכל חייהם ולא מבינים שבדמוקרטיה כמו בדמוקרטיה,פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה והם יאלצו  בדרך משפטית או מרצונם הטוב לוותר.

 

מכיון שהם שכנים שלי (דלת מול דלת וקיר משותף בסלון) אני שומע לא אחת איך הגב' הנכבדה נ. צועקת על בעלה ש. צעקות איומות,איך היא משפילה אותו ואני מניח שחלק מהסרוב שלו להעביר חתימות נובע מהעובדה שהיא הגב' נ. מסרבת להניח לו לבצע את ההחלפה.

 

לא אחת אגב  היא נכנסה  אלינו לדירה ואם לא הסכמתי עם דבריה ,למשל בסוגיית ביוב חדש,היא חושבת שלא צריך ואני וכל הדיירים חושבים שאחרי 17 שנה צריך לבדוק לפחות  אם צריך חדש והיא מתעקשת בצורה ממש לא מובנת שלא צריך . הקטע הכי גדול שכחברת ועד הבית היא אחראית למצבו של המקלט. במלחמה האחרונה הגיעו טילים עד 20 קמ' דרומית אלינו וכששאלתי אותה באחת הפעמים האחרונות שדיברתי איתה אם המקלט תקין כי אני יודע שבחורף המקלט הוצף מים והיו בו כל מיני חיות שלא בהגדרת חיות מחמד, היא אמרה שבפעם האחרונה שהם ישבו במקלט הוא היה תקין,כששאלתי אותה מתי הייתה הפעם האחרונה שהיא מדברת עליה כי אני גר בבנין 17 שנה, היא  אמרה שזה היה במלחמת ששת הימים ..שהייתה טיפה יותר מ17 שנה (40 תיכף,אבל מי סופר)   וכשגיחכתי בקול רם ,היא התחילה להרים את קולה ואני העפתי בה מבט כזה  שאמר כאילו : דיר באלק,עד כאן. והיא הלכה.

 

כאמור בהתחלה ניסיתי להתייחס אליה בחביבות כי היא יותר מבוגרת ממני וזה

אבל בפעמיים האחרונות שהיא הרימה את קולה,אמרתי לה אשכרה שאם היא ממשיכה לצעוק אני  מעיף אותה מהבית שלי.

אז אנחנו בנתק,ועכשיו אחרי שהסרתי את החתימה שלי והעברתי את פנקס צ'קים ואת החותמת לשכנה ו' (ולדעתי את זה היא עדיין לא יודעת ובעצם זה כבר לא משנה כי היא לא אוספת יותר כסף) אין לה מה לבוא לכאן יותר.

 

אני אדווח על המשך הסאגה הלא נגמרת הזאת.

 

בלי קשר: נטע לי מהישרדות היא לטאה. מה לטאה,סמרטוט רצפה,ספונג'ה.

חבל שאיגור הלך למרות שכנראה ממש נמאס לו

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 23/4/2009 14:20  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-25/4/2009 08:20




461,824
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)