לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

פוסטשבת


 

המחשב שלי השתגע,לא מבין מה קרה לו ,אבל ברגע שאני מתחיל לעבוד עליו הוא נכבה.(המחשב שקיבלתי זה לא מכבר צריך לומר)

הוא נותן לי הערת אזהרה בנוגע לאנטי וירוס שלכאורה חסר לי ואחכ נכבה.

אני לא ממש יודע אם יש קשר בין הדברים אבל כך או כך זה מרגיז.

 

אני מקליד על המחשב של ילדיי,הם ישנים עכשיו כמובן. במשך היום אין לי בכלל סיכוי  לעבוד עליו.

הם יושבים בתורות של שעה ללא הפסקה

2 הבנים משחקים,אין לי מושג באיזה משחק,אבל זה אובססיבי,הצעיר ממש נלחם דרך המיקרופון עם ילדים אחרים שמשתמשים באותו משחק,הבינוני משחק תוך כדי שהוא מדבר בטלפון עם חברים שלו והם מתאמים פעולות מן הסתם.

אל תשאלו איזה מלחמות יש כשהתור מגיע לסיומו,זה פשוט ניהיה סיוט

ושניהם רבים אשכרה על דקות,מישהו מהם הולך לרחוץ כלים,או לעשות לעצמו משהו לאכול,הם מתזמנים את הזמן שהם לא על המחשב ומוסיפים אותו אחכ לזמן שהם נעדרו ממנו.

הילדה גולשת לפורומים של כל מיני ז'ק אפרון,דמדומים וכו' ועושה את זה גם על המחשב שלי (כשהוא בסדר)

ככה שאין לי הרבה סיכוי להשתלב,לכן כדאי שהמחשב שלי יהיה בסדר ומהר.

 

קיבלנו מהעבודה כמו בכל שנה את חוברת הנופשונים.

כל שנה הארגון בו אני עובד מסבסד במשך חודשי הקיץ נופשים למשפחות .

דוגמא למחיר של נופשון כזה למשל: סוף שבוע ארוך בחודש יוני (מחמישי עד ראשון) במלון גולדן טוליפ באילת שהכל כלול

לזוג הורים ו 3 ילדים ב2 חדרים יעלה 3400 שקל.

 

אני עדיין מתלבט בעיקר כי בתוספת של 500 שקל באותו מלון באמצע השבוע של יוני נקבל באותם תנאים 5 ימים וזה כבר יותר טוב.

 

הבעיה שכרגע בעבודה של זוגתי בלתי אפשרי לקבל שבוע חופש בגלל מחסור בכח אדם.

 

יום העצמאות מתקרב,המועצה אצלנו חילקה דפי מידע בהם הם מודיעים שאסורה מכירת תרסיסי קצף בערב החג !

לא ברור לי למה המועצה צריכה להצהיר דבר כזה כשאת הזכיון למכירה שלהם היא נותנת.

אל תתנו זכיון למכירה של תרסיסים וממילא תחסכו את  הדפסת דפי האזהרה,נקיון הרחובות מהדפים שזרוקים בכל מקום והנה בא לציון גואל.

מאוד מעניין אותי לראות אם יהיו או לא יהיו תרסיסי קצף.

 

לדעתי צריך גם לבטל את מדורות ל"ג בעומר,אני יודע,הרעיון לא שגרתי,יש שיגידו מטורף אבל הזמנים משתנים וצריך להשתנות בהתאם.

 

תראו,כולם מדברים על התחממות כדור הארץ,מכבים אורות לשעה,מעלים מודעות למיחזור,מפחידים אותנו עם גזי חממה והמסת קרחונים ולעובדה שפני הים יעלו ועוד כהנה וכהנה.

 

אז נכון של"ג בעומר זה פעם בשנה,אבל אין ספק שגם בפעם בשנה הזאת  הזיהום שהוא גורם עושה נזק גדול מאוד לכדור הארץ.

אז נכון,זה חג יהודי עם מסורת של 2000 שנה,אבל אם הוא גורם לנזק לכדור הארץ,משהו שלא היינו ערים לא בשנים קודמות, צריך להמשיך במנהג הזה? או לשנות אותו,לעשות אותו בצורה מבוקרת יותר,לא יודע .כדאי לחשוב איך לצמצם את הנזק שנגרם מעשרות אלפי המדורות האלה.

תחשבו על זה.

 

זהו,אני מסיים לפני שהם יתעוררו ויסתערו על המחשב

אודה למי שיביא רעיונות יצירתיים ללמה המחשב החרבנה שלי לא עובד.

הכלב שלי עדיין מחכה לאימוץ כמו הפועל באר שבע ועכו שמחכים עדיין לעליה לליגת העל..

 

תיהיו טובים,גם לסביבה

 

 

נכתב על ידי טליק , 25/4/2009 07:08  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-26/4/2009 12:07




461,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)