לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

השבוע הזה עובר תאמינו או לא..


 

זה שמסתובב אצלי עכבר בבית אתם כבר יודעים

אחכ הצטרף עוד אחד קטן

אתמול בבוקר  היה פיצוץ בצינור מים שמתחת למרצפות במטבח

הבאנו בן אדם

בדק ומצא שהצינור המפוצץ יושב ממש מתחת לכיור המטבח

לפני כן הזהרתי אותו שיש בבית עכבר

(טוב..יש שניים אבל למה זה משנה...)

אחרי חיטוט בקרביים של "מתחת לכיור" הוא מתרומם ואומר לי - בן אדם אין לך עכבר

יש לך חולדה..

זוגתי שמעה חולדה וכבר אתמול ישנה ביחד עם הילדים אצל דודה שולה...

 

לפחות ישנתי במיטה שלי..

(זה שפחדתי קצת זה אני מספר רק לכם בסוד..כאילו להתעורר ולראות חולדה פצועה מול העיניים..? )

החולדה נפצעה כי שאיש השרות חצב שם עם הקונגו

הוא פגע בה-לא נפרט מה קרה לה אבל היא נפצעה

נו..מחר יבוא חבר שלי שהוא מדביר מזיקים ויפזר רעל במקומות שהיא נמצאת

נקווה שבזאת יחוסל הסיפור הזה..

 

אני רוצה להודות  לכל מי שהגיב לפוסט הקודם

נורא תודה על התגובות החמות

אין לכם מושג כמה זה עוזר ומחמם את הלב

ונטע התחילה לקחת רטאלין פעמיים ביום בלי  לילל שמריר לה

ובלי להתווכח

אתמול ישבנו והסברנו לה בדיוק מה זה אומר הפרעת קשב וריכוז

והסברנו לה שהרטאלין בא למלא את החלק החסר במח שאחראי על הקשב והריכוז

היא מבינה ומפנימה ובאת זה עושה אותנו מאושרים

 

חבר שלי זאזי כתב פוסט כואב על המצב הכלכלי בארצנו

מעבר לעובדה שמאוד כדאי לכם לקרוא את הפוסט הזה

ואת הפוסטים שלו בכלל

(הוא אגב ממליץ גם על הפוסטים הכחולים שלו..ואני משאיר  לכל אחד  את שיקול הדעת בנידון)

הוא הרשה לי להעתיק הנה שיר

שיר שחיבר יורם טהר לב על המצב

 

תביאו לי גננת גננת ישנה

שתעמיד את כל הארץ בפינה

גננת שנותנת מכות על הישבן

לכל החנטרישים שישנם בגן

 

תרחיקו מעלי את הסלבריטיז

מן היפים והיפות נמאס לי כבר

לא מעניין אותי באיזה פאב ישבת

עם מי תפסת ראש בלילה על הבאר

 

נמאס לי גם לשמוע מה הולך בשינקין

ואין לי סבלנות לכל המופלאים

לשמוע פילוסופים בני עשרים ושתיים

שילמדו אותי ואותך את החיים

 

כל דוגמנית היום היא פרשנית פוליטית

ועומק המחשוף הוא עומק מחשבה

ומי שלא נמצא לרגע בתקשורת

בשביל הרייטינג יחזור גם בתשובה

 

חצי עמישראל היום סוגד לכסף

חצי עמישראל סומך על הניסים

ובגלל זה רעי אם נסתכל סביבנו

מה שהולך חזק זה דווקא פספוסים

 

אז אולי תפרידו לי את העיתון מהמסז'ים

תפרידו את הזמר מהוידיאו קליפ

תפרידו את האושר מהמכנסיים

וקצת תפרידו את האגו מהטריפ

 

ואל תקחו אותי ליאכטה במרינה

ואל תכירו לי עוד מצליחן חמוד

ואל תציעו לי מסע תלאות בג'יפים

עם כמה נובורישים ועם טבח צמוד

 

תביאו לי גננת גננת ישנה

שתעמיד את כל הארץ בפינה

גננת שנותנת מכות על הישבן

לכל החנטרישים שנמצאים בגן..

 

חזק לא?

 

 

היום הזה יסתיים בעוד שעה  באזכרה לסבתא שלי החורגת

היום זה ה30 לפטירתה

 

בכל הבוקא והמבולקא של השבוע

שכחתי שמסתיים לי מנוי הפרו מחר

אז קודם עשיתי מעשה ונסעתי להורים של יריב והפקדתי בידם

את התשלום לפרו הבא

 

זהו חברים

סוף השבוע מתקרב

שמש אפילו מבצבצת בין העננים

תיהיו טובים

בסוף זה משתלם...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 26/11/2004 11:15  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-30/11/2004 22:46




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)