לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

תובנות של בוקר ( ולא לפי חשיבותן )


 

הלייקרס ניצחולפני כמה דקות  את  דנבר במשחק מספר 5 והם מובילים 2:3

הגיע לליקרס לנצח,הם שיחקו מאורגן יותר ולקובי ברייאנט הייתה את התמיכה שאין למשל  ללברון ג'יימס

 

הגעתי למסקנה שכדורגל,גם ברמות הגבוהות ביותר הוא אוברייטד,ראיתי חלקים מהמשחק אתמול ,בארסה  נגד מנצ'סטר

ולא יצאתי מגדרי מהנאה

בסדר,בארסה שיחקו יותר טוב וזה,אבל כדורגל פחות עושה לי את זה כבר

אולי צריך משחק בסגנון של בארסה מול ריאל כדי שאצא מגדרי

אבל למרות 2 הקבוצות אתמול,מנצ'סטר איכזבה ובארסה שיחקה טאקטי מידי

היה בסדר,לא יותר מזה.

 

הגעתי למסקנה  אחרי שקראתי בלוגים כאלה ואחרים ופרשנות כזאת או אחרת שאני נגד חוק הנכבה.

זה אגב לא מגיע מדאגה יתרה לערביי ישראל או לפלסטינים.

אני חושב שאסור שיחוקקו חוקים אנטי דמוקרטים,וזה בפרוש חוק מהסוג הזה.

היום מנסים למנוע מערביי ישראל לציין את היום הזה ומחר יהודים אשכנזים לא יוכלו לציין את יום האידיש כי זה לא מוצא חן בעיני מישהו

או כל דבר אחר שנוגע לעובדה שמישהו חושב שמחאה באופן כללי פוגעת באושיות המדינה וזה ממש לא כך.

 

רוצים ערביי ישראל לציין את יום הנכבה,צריך לאפשר,תפדלו

לא על זה תיפול או תקום הדמוקרטיה שלנו

אם כבר יש חשש שהיא תיפול זה מ"אנשי שלומנו",מבפנים, הפשע המאורגן,ועורכי דינם מלככי הפינכה,האלימות  בקרב הנוער שמזמן אין בה חמלה

 ואם בנכבה עסקינן אולי  כדאי אחרי 60 שנה לשלב את המיעוטים החיים בתוכנו בצורה הרבה יותר רצינית בבניין הארץ.

 

אני גם נגד החוק של זבולון אורלב  הצעה לחוק אנטי דמוקרטי בעליל.

 

ומילה לאובמה: גבר,תתחיל להסתכל מסביבך,צפון קוריאה משתינה עליך בקשת ואתה עסוק בזוטות כמו  אם להרשות לנו לבנות בתוך התנחלויות קיימות או לא

תתרכז בדברים החשובים באמת,כי תיכף צפון קוריאה  תפלוש לדרום

 

ומילה לעמית בן שושן שבחגיגות הגביע של בית"ר ירושלים שר ביחד עם האוהדים, "אני שונא אותך סלים טועמה וסלים טועמה מחבל"

רפרטואר מעניין לבן שושן הטיפש הזה,טועמה לא שיחק נגדם במשחק הזה,טועמה משחק בכלל בבלגיה שעמית בן שושן הדביל היה מת לשחק שם ומעניין מה היה קורא לו מישהו בבלגיה היה אומר על בן שושן שהוא מרוקאי טיפש למשל

ודאי שהיה מייד מואשם באנטישמיות נוראה ובגזענות

 

הלוואי אמן שיפעילו כאן את חוקי פיפ"א כלשונן נגד אוהדי הקבוצה והשחקנים ששרו את  המזמור הזה

והלוואי שבית"ר תתפרק ולא תקום עוד.

 

ומשהו לסיום:

 

בסיור המשפחתי שעשתה משפחתנו המורחבת בבנימינה שם קבורה הסבתא רבא שלי העלינו  בתחקיר שאנחנו עושים שסבא שלי עלה עם הוריו מברית המועצות ב1913,הם התיישבו ביפו ולאמא שלו,סבתא רבא שלי  היה פנסיון שנקרא פנסיון ברנר.

אנחנו יודעים שביפו הייתה שכונה שקראו לה שכונת ברנר שאת תושביה פינו  לנווה צדק אחרי או קצת לפני פרעות תרפ"ט (1921)

אנחנו רוצים לדעת אם היה פנסיון בשם הזה,איפה הוא היה אמור להיות ממוקם היום ואם מצויין באיזשהו ארכיון שסבתא רבא ניהלה את אותו מקום או שעבדה שם וכו'

אנחנו יודעים שאחרי הקמת המושבה בנימינה ב1922 סבא שלי הביא לשם את אמו לפחות ושם היא הלכה לעולמה בראשית שנות ה30

כל אינפורמציה על מה ששאלתי יכולה לעזור

אגב בררנו עם כמה מחוקרים תל אביבים כאלה ואחרים,בנתיים אף אחד לא יודע על פנסיון בשם הזה

 

חג שמח,בוקר צח ואלף נשיקות

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 28/5/2009 06:52  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-29/5/2009 05:52




461,807
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)