לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

ואף מילה על עסקת שליט


 

לפני שנה התקנו מתחת לכיור במטבח מתקן מים של תמי 4

זה לא המתקן שעומד על השיש,זה  מתקן שיושב מתחת לכיור ומברז נפרד עם פתיחה נפרדת מוציא מים.

שילמנו  על המתקן  הרבה כסף ולא השתמשנו בו הרבה

אני חסיד של מים מהברז,לא שותה מים מירלים ולא קונה את כל הקשקושים שמים מהברז הם מים לא טובים אבל זוגתי רצתה את המתקן אז  בסדר עשינו

לפני כמה חודשים סיימנו את התשלומים

קצת אחרי שסיימנו לשלם הם התחילו להתקשר   ולומר שהמתקן לא מבוטח והם מציעים שנבטח ונמשיך לקבל את המסנן שהם מספקים

בהתחלה היינו אדיבים וסבלניים ואמרנו תודה יפה אבל לא.לא מעונינים

ככה כל שבוע עד שפקעה סבלנותי וביקשתי בתקיפות שלא יתקשרו יותר,אין לנו עניין בהמשך ההתקשרות איתם

אז הם לא התקשרו יותר אבל אז הם התחילו לשלוח לי סמסים,עם נוסח קבוע על זה שהסתיים הביטוח ובלה בלה בלה.

אחרי כמה מיסרונים כאלה צלצלתי אליהם,שאגתי על מישהי בשרות הלקוחות שלהם,  וביקשתי שיסירו אותנו מרשימת התפוצה שלהם

 

הייתה לנו הפסקה של שבועיים שלושה ולפני שבועיים זה התחיל שוב.

כל יומיים SMS

תגידו עזוב,אל תפתח,תתעלם

אבל אני לא יכול

אני חושב שהם מפעילים עלינו סוג של טרור ואני לא אסכים לעניין הזה

אני מתכוון לצלצל אליהם  ולצאת עליהם ככה שהם ימחקו את כל מספרי הפלאפון והטלפון שלנו.

 

הסתיים גם המנוי שקיבלתי במתנה על בלייזר

התקשרה בחורה נחמדה והציעה לי  לעשות  מנוי על הירחון

אמרתי שבטח שאני רוצה לחדש את המנוי אבל זוגתי עיקמה את הפרצוף

מה כך היא,לבזבז כסף על הדבר הזה?

שו דבר, כך אני,ראיתי איזה בחורות יפות יש שם?

אגב צילום השער על הגיליון האחרון, של אגם רודברג ,לדעתי הצנועה זה הצילום הכי  סקסי של בחורה שראיתי מזה הרבה זמן

הנה תראו


 

אבל נעזוב רגע את הערומות,יש שם מדורים  שיש מה לקרוא בהם,אחלה בדיחות  ודאחקות

מה רע? תמיד צריך להיות רציני, אחראי  ולקרוא רק ספרות  טובה?

 

אגב ספרות טובה נתקלתי בספריה בספר של קארין ארד שבין השאר יש לה מדור עצות מין בבלייזר

המדור קורע מצחוק ולא צריך לקחת אותו ברצינות רבה,צריך לקרוא כדי להבין על מה אני מדבר

 

לקחתי את הספר,שמו "פרוייקט רחם" והוא התגלה  כספר מרתק ממש ,רואים שהספר נכתב על ידי אשה ולמרות שגיבור הספר הוא גבר וגיבורי המשנה הן נשים מהר מאוד הן הופכות להיות הדמויות המרכזיות בסיפור כשהגיבור הראשי ,הגבר נראה מרגע לרגע די סמרטוטי

 

ואם נחזור רגע לבלייזר עצמו,אז אם עושים מנוי הוא עולה 19 שקל במקום 26 וכנראה אעשה את המנוי כאות הוקרה על פועולי כאבא, בן זוג  ובכלל,מגיע לי !

 

אתמול כשאני עדיין בעבודה  הפלאפון מצלצל ועל הקו מזכירת בית הספר היסודי בו לומד בני הצעיר

היא מספרת לי שבני שיחק בהפסקה כדורגל ונחבל במהלך המשחק ושאבוא לקחת אותו.

בדרך כלל אני מתייחס בשוויון נפש להודעות מאין אלה כי אני מניח שהילד אולי קיבל מכה אבל ודאי הוא מגזים וראה לעצמו פתח  ללכת הביתה לפני סוף היום.

טוב,מצאתי ילד בוכה (הוא בן 11) ונאנק מכאבים,מסתבר שילד  שהיה בקבוצה היריבה החליק,נפל על הרגל של בני וזו התנפחה והילד באמת מתקשה לזוז

לקחתי אותו הבייתה,שמתי לו מגבת עם קרח על הרגל למרות מחאותיו שקר לו

עד הערב הנפיחות ירדה,אבל יש רגישות במקום ועדיין כואב לו

אז היום השארנו אותו בבית ובגלל שהוא לא יכול לזוז הרבה וזוגתי ואני לא יכולים להעדר מהעבודה הארנו גם את אחיו הגדול שש למשימה שהטלנו עליו

מחר הצעיר ישאר עוד יום אבל אם תמשיך לחול הטבה האמצעי יחזור לבית ספרו לא בשמחה.

 

אח שלי הצעיר מתחתן בעוד שבועיים

וזוגתי  כבר מתכננת מה נלבש ואם צריך לחדש מלתחות.

היא עידכנה אותי שצריך לצאת במסע קניות ",כי לילדים אין מה ללבוש" לחתונה וגם לי אין..

אמרתי,אני לא קונה כלום,אלבש את הג'ינס עם חולצת שרוולים לבנה וז'קט נאה וזהו

את חושבת שצריך לקנות לילדים,אני לא מתווכח אבל לא לצאת מהדעת..

 

אז אתמול הם נסעו לצומת ביל"ו ל,פקטורי 54'ורכשו לילדה הגדולה ולילד האמצעי מכנסיים וחולצה שגם ישמשו לחתונה וגם ליום יום.

 

אני זוכר שכשאני הייתי ילד והיינו קונים בגדים או נעליים לארוע חגיגי היה אסור בתכלית האיסור ללבוש את  הבגדים החדשים לפני  שהארוע התקיים

אחכ היה אפשר ללבוש  את המלבושים בשבת או ביום חג ,חלילה ביום רגיל

היו קטעים שהיינו ילדים.

 

זהו אני סיימתי

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 22/12/2009 15:10  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-24/12/2009 17:02




461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)