לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

עלילות תמי 4


 

אז אחרי שכתבתי את הפוסט הזה בו סיפרתי על מעללי חברת תמי 4 שמרבה לפרסם כמה הם יעילים וכמה הם ידידותיים

וכמה השרות שלהם נהדר.

וגם סיפרתי שמאז סיימנו את ההתקשרות בינינו הם מטרידים אותנו חזור והטרד למרות בקשותנו החוזרות והנשנות להפסיק.

 

וסיפרתי שההטרדות בשלב הזה מתבטאות בשליחת סמסים המזכירים לנו שהביטוח על החלפים הסתיים אללי ושנמהר ונעשה ביטוח חדש.

 

אבל אנחנו לא רוצים לעשות ביטוח חדש!

לא רוצים וגם אמרנו להם

והם בשלהם.

 

וצלצלנו ודיברנו עם שרות הלקוחות ונאדה,קיר

להפתעתי מישהו הפנה את תשומת ליבה של ,שרית משרות הלקוחות של תמי 4' לפוסט שכתבתי והיא מיהרה להגיב

(לצערי אני לא יודע להוריד את התגובה למרות שלחצתי "קישור ישיר לתגובה" אבל זה לא עשה כלום) לא משנה

 

אביא את התגובה של שרית משרות הלקוחות של תמי 4 ככתבה וכלשונה :

 

שלום טליק

שמי שרית משרות לקוחות של תמי 4

נתקלתי בפוסט שלך,אנו מתנצלים על תחושותיך

נשמח לטפל בנושא לשביעות רצונך.

אתה מוזמן להעביר את פרטיך לכתובת המייל ולציין את פרטי תלונתך"

 

אתם מבינים,היא "נתקלה" בפוסט,מה היה קורה לולא נתקלה?

והיא גם "מצטערת על תחושותי" ועל עוגמת הנפש? ועל הטלפונים לתמי 4? ועל הצער הכעס הרוגז הבאסה? על זה את לא מצטערת או שכל אלה בגדר תחושותי.

 

נו לא צריך לומר שהפלישה  לכאן למקום הזה , לפוסט הפרטי שלי כבר העיפה לי את כל הפיוזים.

הגבתי  לתגובה הזאת וגם שלחתי מייל נזעם בו אמרתי שאם ההטרדה לא תיפסק אפנה לאגודה להגנת הצרכן

למדור הצרכנות של ידיעות אחרונות  למדור של דני שדה בו נעזרנו בעבר ואכתוב עליהם רעות ונוראות בבלוג שלירב ההוד והתפוצה:-)

 

לא שמעתי מהם, לא חזרו  אלי עם מייל תגובה כלום,נאדה

 

אבל היום בצהריים קיבלתי תזכורת למי זו החברה הזאת תמי 4 ואיך הם פועלים "לשביעות רצוני המלאה"

 

הם שלחו מייל בו  הזכירו לי שהביטוח על החלפים הסתיים וכו' וכדאי לי למהר לחדש את הביטוח...

 

תגידו,אתם חושבים שהם חושבים שאני אהבל? הם חושבים באיזשהו מקום במוח הרופס של מישהו שם בשרות הלקוחות שלהם שסמס נוסף על כל אלה שכבר שלחו יעשה לי הארה ויגרום לי לדפוק על מצחי ולומר וואו,לא עשיתי ביטוח לחלפים של תמי 4

אני נורא מודה להם שהם מזכירים לי לעשות אולי  ארוץ לי לטלפון הקרוב ואתקשר לחברה האיכפתית הזאת.

 

תשמעו

 

אני רוצה כאן ועכשיו להמליץ לכם לא לקנות  מכשירי מים או כל דבר אחר שקשור לתמי 4

תקנו מי עדן,נביעות ,תשתו מי ברז שומו שמיים רק אל תיפלו לבור  הלקוחות של תמי 4 כי הם מסרבים לעזוב אותך ומטרידים בלי סוף.

 

די קרציות,גם אם תיהיו  הזכיינים היחידים של  המים ממתקני שתיה,לא אקנה מכם

ואציע לכל מכרי ידידי, אוהבי וגם כאלה שלא, לעשות כמוני

כאילו חלאס

 

בלי קשר:

 

אני לא מצליח להבין אנשים שנכנסים לבית של האח הגדול  ומתגאים באיזה סוג של אנשים הם על חשבון אנשים אחרים.

נכנסה אתמול אחת הילה איפרגן מפתח תקווה לא פחות,קרובה של הרנטגן.

נהדר לה ושישו ושימחו

אבל למה צריך יה אהבלה שכמוך, יה מכוערת  לדבר נגד אשכנזים?

מה, יש "מניו"  של כאלה עם פה ג'ורה?

מה,זה יתן לך נקודות אצל אוהדי עינב בובליל,או  גרוע יותר אוהדי   החודידה? כבר ראינו גם מזאת וגם מההיא,לא למדת לקח?

 

חוץ מזה שתדעו,מבחינתי ארוע הספורט של העשור הוא ללא שום ספק גמר ווימבלדון 2008 בין נאדל לפדרר

אני רואה טניס הרבה שנים,משחק כזה,עוד לא ראיתי

מתקרב אליו גמר טורניר ווימבלדון 2009 בו ניצח פדרר את אנדי רודיק

 

אני סיימתי

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 28/12/2009 17:31  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-7/1/2010 06:33




461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)