לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

בסוף יצא סיכום


 

האמת שאין לי כל כך חשק לסכם את השנה היוצאת

כל כך הרבה מלל "נשפך" גם על ארועי השנה היוצאת וגם על  העשור

שאני לא בטוח שיש לי מה לתרום.

 

אולי כמה מילים על השנה הזאת  עלי ועל המשפחה שלי:

 

הייתה שנה די שגרתית,בלי סערות גדולות,שנה יציבה.

תמיד יש עניני בריאות קטנים אתם יודעים,לשמחתי שום דבר רציני.

 

אנחנו בדרך כלכלית נכונה יותר ,אחרי שעשינו כמה  מהלכים ששיפרו את מצבנו.

תמיד יש איפה לשפר יותר ,אני מדבר כמובן על  הוצאות תקשורת למשל, שם אנחנו לא ממש מצליחים להוריד את ההוצאה על טלפונים סלולרים ואת זה של בזק,אבל המאמץ ימשך בכיוון הזה.

 

הייתי שמח השנה להחליף אוטו למשל אבל לא בטוח שזה יקרה,

שלא לדבר על מעבר דירה  שבקטע הזה שקענו בסוג של עצלנות ואדישות.

זוגתי מנהלת את המהלך  של מכירת הדירה שלנו וזה לא כל כך הולך,

אולי צריך להוריד את המחיר שאנחנו עומדים עליו,אבל אני סומך עליה שהיא תעשה את זה כשזה יראה לה נכון.

 

אני לא איש של שינויים גדולים ובגלל זה אני לא דוחק בה,

טוב לי כאן,נכון, קצת צפוף כי הילדיים גדלים ו 2 הבנים  עדיין חיים באותו חדר אבל מסתדרים.

(לפחות יש לנו כרגע 3 מחשבים בבית ואין את המריבות האיומות  שהיו על ה"תור" למחשב )

 

מבחינת היחסים עם זוגתי השנה הייתה שנה של דבש ואני בטוח שהיא תימשך.

לעיתים אני  נדהם מהעובדה שהנה ,עוד חודשיים נחגוג 18 שנות נישואין ועדיין יש אהבה גדולה ותשוקה  וכייף גדול ביחד.

ואני מברך על העובדה הזאת

בעיני זה לא מובן מאליו.

 

הילדים גדלים כבר אמרתי  והתהליך הזה מדהים בעיני,הם הפכו לאנשים שאפשר לשתף אותם בעניני הבית ובכלל

ואני שמח שהם ילדים טובים ואנשים טובים ולעיתים אני מברך על העובדה שאנחנו גרים ביישוב קטן  והם לא נחשפים לעניני שתיה ואלכוהול ואלימות וכל הבלאגן הזה.

אני לא אומר שלעולם זה ישאר ככה והם לא יחשפו לפיתויים מפיתויים שונים

אבל אני חושב שזה גם עניין של אופי ושל חינוך ושל הבנה  בין טוב ורע ואני שמח שבנתיים אנחנו מצליחים לגרום להם להבין.

 

אני שמח בעבודה שלי,אני מצליח בה,אפילו מצטיין, מנהלי סומכים עלי,מטילים עלי תחומי אחריות נוספים ואני עומד בהם יפה.

משכורתי גדלה ואני מברך באמת על העובדה שהארגון בו אני עובד הוא ארגון חזק וריווחי שיכול ( טפו טפו טפו מלח מים מלח מים )לשלם את משכורתי ואת משכורות חברי לעבודה בכל 1 לחודש ,פונקט' בבנק. מה שאי אפשר לומר לצערי על הרבה מקומות עבודה אחרים בעיקר כאלה ששייכים לרשויות המקומיות שלפי התחזית ילינו שכר כי אין להם.

 

30 רשויות מקומיות לא ישלמו שכר לעובדיהם

תחשבו על זה

יש אנשים עם משכנתאות,התחייבויות אחרות ואם אין כסף בבנק  כי המשכורת לא נכנסה הרי שזה איום ונורא,באמת.

 

אני מאחל לעצמי ולמשפחתי שלא יהיו סערות גדולות ב2010, שנמשיך להיות בריאים,מאושרים,אוהבים ,עם יכולת לתת לילדנו ולנו את כל צרכיהם וצרכנו ועוד

 

אח שלי מתחתן בשבוע הבא,אחרון האחים,ארוע מהסוג הזה מזכיר לי את אבא שלי שלא זכה להגיע לרגע הזה, אבל ברור לי כל כך שהוא יהיה איתנו  למרות שזה נורא נדוש וקלישאי לומר את זה.

 

אני מרגיש את נוכחותו בחיינו למרות הביקורת שיש והייתה לי על החינוך שהוא העניק לי ולאחים שלי אבל אין ספק שהיו בו גם יתרונות רבים שאסור לשכוח

ברור לי שביום חתונתו של אחי תיהיה התרגשות רבה בגלל העדרו מחיינו ,פיזית, אבל אין לי ספק שהרוח הגדולה שלו תחבק אותנו ובעיקר את אח שלי ביום הזה.

 

בלי קשר:

 

הספר הכי טוב שקראתי השנה הוא ללא ספק ,אשה בורחת מבשורה' של דוד גרוסמן

אני מקווה שהפועל קטמון ירושלים תעלה מליגה ג' לליגה ב'

שהפועל אזור תתעשת ותעלה לליגה א'

ושמיקי דורסמן למרות הביקורת שיש לי על מהלך  ההתמנות שלו למאמן, יצליח להביא את חולון למקום שהיא ראויה לו בליגת העל בכדורסל

 

אני לא מתכוון לחגוג הלילה ,אני רק מקווה שמי שיחגוג ,שימצא נהג תורן או יקח מונית

אני סיימתי

 

אתם טובים אני משתדל

 

 

נכתב על ידי טליק , 31/12/2009 16:28  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/1/2010 10:25




461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)