לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

מבזק טניס-אליפות אוסטרליה הפתוחה 2010


 

 יקיר הבלוג ,רוג'ר פדרר ניצח הבוקר במשחק מרתק את ניקולאי דוידנקו ועלה לחצי הגמר  באוסטרליה

פדרר פיגר 6:2 ואחכ ניצח 3:6 ,0:6,5:7 במשחק משובח

 

ג'ו וילפריד צונגה ניצח את נובק דג'וקוביץ' החולה ועלה לחצי.

לחצי הגמר עלה גם אנדי מארי הסקוטי שאתמול גבר על נאדל

 

בטורניר הנשים סרינה וויליאמס מספר 1 בעולם ללא ספק עלתה לחצי יחד עם הסיניות  לי נא וז'י ז'אנג

לחצי עלתה גם ג'סטין האנין שזה לה טורניר הגראנד סלאם הראשון מאז חזרה מפרישה

 

לצערי המשחקים משודרים בבוקר ולכן אני יכול רק לחטוף  מידי פעם הצצה בטלויזיה אקראית

כך היה היום במשחק דוידנקו פדרר.

 

כבוד לקבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים שניצחה את ולנסיה מספרד 75:79

נצחון סנסציוני אחרי שחזרו מפיגור של 14 נקודות !

 

כבוד לעומרי כספי שנבחר לחמישיית  האולסטארס של הרוקיז

 

בלי קשר:

 

התוכנית הזאת התבוריס בערוץ 24 זו תוכנית שאני לא מצליח למצוא מילים כדי לתאר את נומכה

אני לא מצליח להבין מי  אישר סוג כזה של תוכנית

והכי נשגב מבחינתי זה מה שנכתב במאקו לגבי שימי תבורי:

שהוא ייעץ לגולשים בעניני אהבה :-)

בטח,ואני אייעץ לגולשים איך לטוס לחלל בלי חללית.

 

תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 27/1/2010 18:44  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-29/1/2010 10:47




461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)