לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

פוסטשבת - ה comeback


 

טוב כמה אפשר להשאר עם ההרגשה של הפוסט ה2500

אז די ,נגמרו החגיגות והבה נחזור לאפרוריות של פוסטים  שמספרם לא מרגש ואין סביבם הילה ,רק עבודת מילים קשה.

 

בהתחלת השבוע בשעת צהריים,התייצב  על מפתן דלתנו  טכנאי של אמישראגז.

הועד הקודם זאת יש לדעת עשה גז מרכזי לכל הבניין,

אני לא בעד העניין הזה אבל כמו שקרה בכל מהלך כהונתו של הועד הקודם,לדיירים לא היה פתחון פה בעניין החלטות כאלה ואחרות

כך שעניין הגז המרכזי הונחת עלינו.

 

לי יש חשד שההיא מהועד לשעבר,לא ממש עשתה סקר שוק,לבדוק איפה הכי כדאי והלכה על חברת הגז הראשונה בדפי זהב.

 

אני צריך לזכור להציע להיא מהועד החדש לעשות איזה סבב טלפוני קטן בין חברות הגז,אולי לבדוק אספקה עצמאית של הבניין אם זה מוזיל משמעותית את העלויות,לא יודע

כך או כך צריך להסיר לגמרי את הפגעים של הועד הישן.

 

הקיצר הטכנאי התייצב על סף דלתי ואמר שניסה לתאם איתי הגעה אבל לא הצליח (משונה מאוד,אני זמין כל הזמן)

והוא צריך לבדוק את מערכת הגז בביתנו.

הוא הוסיף ואמר שבדיקה כזאת נערכת כל 5 שנים ואם אסרב לתת לו לבדוק, בסמכותו לנתק אותנו מהגז המרכזי.

 

זכרתי שהיה צריך להיות ביקור באחד מימי השישי של ינואר,זכרתי שירד גשם זלעפות אז וכנראה הביקור נדחה ונתתי לו להכנס,מה כבר יכול להיות.

 

לפני שאספר על הממצאים שהאיש מצא, אומר שאנחנו עובדים עם אותם כיריים גז שיושבים על תנור ,בילט אין' מאז נכנסנו לדירה לפני 18 שנה.

במהלך ה18 שנה הפסיקו לעבוד,2 נקודות בישול,נסתמו או משהו.

לא הפריע לנו ולכן המשכנו לעבוד עם אותם כיריים עם 2 נקודות הבישול האחרות שעבדו בנאמנות כל השנים האלה.

הטכנאי בדק את הבדיקות שהוא עושה,חישב חישובים,חיפש עוד נקודות גז ובסופה של הבדיקה הכריז שהמערכת מועדת לדליפת גז שזה מסוכן והוא חייב לאטום לנו את מערכת הגז.

 

מה שאנחנו צריכים לעשות,זה או להביא טכנאי שיתקן את הדליפה,(כי זה לא התפקיד שלו,של האיש מחברת הגז )ינטרל את האפשרות להתחבר לגז מנקודה שלא ידעתי בכלל על קיומה,או לקנות כיריים גז חדשים.

 

ככה,פתאום באמצע היום " נופלת" עליך  גזרה. באותה מידה האיש יכול היה לבוא בחודש הבא,לא?

 

האמת שבהתחלה לא ממש עיכלתי מה זה אומר בפועל ,אבל אחרי שהוא סגר ואטם לנו את הגז הבנתי שבימים הקרובים לבשל ולהכין אוכל על הגז,לא יהיה אפשרי

וחוץ מזה,אם כבר הבן אדם ניתק אותנו מהגז כדאי לחשוב מה יותר כדאי,לקחת טכנאי שיגרום למערכת הקודמת לעבוד או לקנות אחרי כל הזמן הזה כיריים גז חדשות.

 

טוב ,אצלנו לוקחים הדברים לאט ורק בסוף השבוע אחרי שעשינו סקר שוק על מחירי כיריים ועל עלות טכנאי והתקנה מחדש של הכיריים הישנות החלטנו לקנות כיריים חדשים.

אז ביום שני הם יגיעו,לא ממש ברור לי אם יבואו עם טכנאי שירכיב,כך או כך נצטרך גם להזמין את האחראי מטעם חברת הגז שיאשר את ההתקנה ולדעתי גם במשך השבוע הבא ניהיה ללא אמצעי בישול (כלומר יש לנו טוסטר אובן ומיקרו ותנור ובכל זאת חביתה אי אפשר לעשות על אף אחד מהמכשירים המופלאים האלה.

 

בפעם הבאה אם יבוא טכנאי אני לא אסכים שינתק אותי לפני שנבדוק עלויות של תיקונים או של מכשיר חדש כזה או אחר.

אני בטוח שהיינו יכולים להמשיך לחיות עם התקלה לכאורה שהאיש גילה עוד שבועיים,לא היה צורך לנתק לנו את הגז בבהילות שהדבר נעשה.

 

מאז המקרה של המשפחה שנחנקה מדליפת גז לפני כמה שנים בתל אביב חברות הגז לא מוכנות לקחת אחריות על תקלות שלכאורה הן אחראיות לטיפול השוטף בהם

אוקיי,אני מבין את זה ובכל זאת חושב שזה היה מיותר.

 

הערב ההדחה האחרונה לפני הגמר בבית האח הגדול.

אני בעד להעיף את סער ויפה שעה אחת קודם.

הייתי רוצה שהקוליקו ארז יעוף גם כן,אבל  אין אפשרות בשלב הזה ששניים יעופו לכן אשמח אם סער יעוף.

 

מה שכן בניתוח קר יש אפשרות גבוהה שגואל יעוף,לאיש אין הרבה אוהדים לשלב הגבוה הזה

כך או כך לשלישיית הגמר אני רוצה את אלירז,אלין ופותנה כשאלירז מנצח.

 

אתמול במוסף 7 ימים  נחשפה ערוותו של  אייל ברקוביץ.

מוסר כפול יש לו לברקוביץ

מסתבר שהאיש עושה ביישוב נשר,יחד עם ראש העיר כבתוך שלו

וההתנהלות שלו כמאמן ילדים בעיר הזאת היא בפירוש התנהלות עבריינית

בקטנה אומר שיש לי חשד גדול שלו ברקוביץ לא היה דוחף עצמו באגרסיביות למשרת המאמן הלאומי,העיתון לא היה קם עליו והברקוביץ היה יכול להמשיך לעשות בממלכה הקטנה שבנה שם כבתוך שלו

האיש כנראה  דרך על יותר מידי יבלות בחוצפה לא קטנה ולכן מישהו רץ לעיתון כדי  לחשוף את פרצופו האמיתי והצבוע של האיש שרוצה להיות מלך.

 

בלי קשר:

 

השבוע לפני 5 שנים הלך לעולמו האומן,אושיית החומוס ואוהד הפועל ירושלים,דודו גבע.

וואלה תרבות מציגה  סקיצות מעזבונו שלא פורסמו

אני ממליץ בחום להכנס לקישור ומשם לקישורים אחרים שמעמידה וואלה תרבות לרשות הקוראים.

גבע היה אושיית תרבותית יחודית בנוף של  ארצנו ב30 ומשהו השנים האחרונות

 

אותה וואלה תרבות מציגה מדור קומיקס חדש של צמד היוצרים אודי שרבני ומיכל ברוך בשם דני  פריפריאלי.

אקדים ואומר שאין לי  הבנה מינימלית בקומיקס שחוץ מדודו גבע  ומישהו שלמד שנה מתחתי בבית הספר אני לא מכיר יוצרי קומיקס

אבל  מדי פעם אני מציץ וזה מצא חן בעיני

אז יכול להיות שהפרק הנוכחי  לוקה טיפה בחסר אבל קראתי גם פרקים אחרים וצחקתי צחוק גדול ואני מזמין אתכם לקרוא,זה נחמד

 

מי מקוראי  שטרם נחשף לפוסט המצויין של "לא מלאכית" שכתבה אותי לפרוייקט סוף השבוע של הנושא החם מוזמן לקרוא ולנסות   לעשות כמוה, על מישהו אחר כמובן.

הותיקים ודאי זוכרים שנושא חם כזה היה בעבר,אבל זה תמיד נחמד לחזור על פרוייקטים מוצלחים.

אני אנסה לכתוב פוסט כזה,זה רק תלוי באנרגיות שאין לי

 

אחרי גשם זלעפות שירד כל היום של אתמול והלילה,יצאה השמש (wellcome) ונקווה שהיא תחזיק מעמד הרבה זמן.

 

התכנון להיום : כרגיל,לא צריך פירוט

 

 

בוקר צח חברים ותיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 27/2/2010 06:19  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-28/2/2010 15:37




461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)