לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

" הכל דומם בתוך חדרך, נעול סגור גם שערך"


 

אני לא אוהב להתחיל חודש חדש כשאין לי מה לכתוב.

ואין לי

אבל מה לעשות שצריך "להכנס"?

 

העליתי נושא חם אתמול שמבקש שאנשים יכתבו פוסט  לילד שהם היו. וחשבתי שלא תיהיה הענות גדולה.

גם חשבתי שאנשים צעירים,בעיקר בגילאי העשרה לא יכתבו,

אבל מה רבה הייתה הפתעתי כשגיליתי הבוקר שיש הענות ולא רק זאת,עד עכשיו כתבו בעיקר אנשים צעירים,מאוד.

 

וזה אומר  שהבלוג באמת משמש סוג של מראה,

שהכתיבה נותנת הזדמנות גם לנערים ונערות בני 13-18 נאמר, להסתכל אחורה וכבר בגיל הזה להבין שהם או הוריהם עשו טעויות ואיזו  זכות ענקית זו לגלות בגיל הזה שהם יכולים לסלוח למי שהם היו רק לפני כמה שנים ולא לחכות לגיל מבוגר יותר כדי להבין את הטעויות שלהם או של הוריהם.

 

אני לא מתכוון להשתתף הפעם,בעיקר בגלל שכתבתי על זה כל כך הרבה, זה קצת נושא לעוס בשבילי ואין לי כרגע תובנות חדשות ואני מרגיש שלמחזר תחושות והרגשות רק בגלל שזה הנושא החם יהיה לא נכון

אבל אני שמח שזו הזדמנות בשביל אחרים.

 

אני רוצה לספר לכם שאנחנו הולכים לעשות מהפך,לא דרמטי מידי,אבל עבורי זה שינוי משמעותי.

הסכמתי עם זוגתי שמבקשת ממני כבר כמה זמן להפסיק להשתמש במייבש כביסה שכנראה זולל חשמל ולתלות כביסה בחוץ.

אל יקל הדבר בעיניכם חברים,

במשך כמה שנים שאני מייבש כביסה במייבש,זה מהיר וזה נוח

אבל  אין מה לעשות,חשבונות החשמל שלנו גבוהים  ואם אנחנו מנסים להצטמצם,אני צריך להיות שותף למאמץ.

 

כך נתקין שעון לדוד החשמל כדי לחסוך בעלויות (למרות שטבעי שבקיץ המים שדוד מתחממים  מהשמש)

וגם נתחיל לתלות כביסה בחוץ.

אם על ידי הפעולות האלה  נחסוך חצי מחשבון החשמל,הרי שיצא שכרי בהפסדי.

האמת שבקיץ יותר קל לתלות כי  הבגדים דקים יותר ולא צריך לכבס סווצ'רים עבים וכאלה סוגי בגדים שלוקח זמן לייבש אותם על חבל הכביסה.

אז היום יהיה הנסיון הראשון אחרי הרבה זמן.

 

השבוע הקרינו בערוץ 24 את המופע המיוחד כל כך שהיה בשנה שעברה באולפן השקוף  במימונה.

אהובה עוזרי ביחד עם מלוויה ,הזמרת המדהימה דקלה ועוד כמה מלווים ששרו בין השאר את השיר  של עוזרי "האיש ההוא"

את השיר שר מישהו בשם זהר עזרא או זהר עובד  עם קול פעמונים,בליווי של עוזרי בבולבול טארנג שלה

ועם הקול החם של דקלה

הופעה מרגשת שראיתי אז בשידור חי ושמחתי לראות אותו שוב

 

בכלל דקלה היא זמרת מדהימה,אני מאוד אוהב אותה  כשהיא שרה בערבית וזה מפתיע כי אני לא ממש מכיר שירים בשפה הזאת,

אבל קל לי להתחבר אליהם

 



זוהי דיקלה

 

זהו,נכנסתי לאפריל.. בחודש הבא  אחגוג 7 שנים להיותי כאן !

 

הכותרת אגב היא שורה מהשיר של עוזרי,"האיש ההוא"

 

תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 2/4/2010 06:54  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-4/4/2010 11:40




461,763
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)