לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

פוסטשבת


 

כבר כמה זמן שאני יושב מול הדף הריק ולא מצליח  לומר מילה.שוב הסוגיה של מה לכתוב.

דווקא יש לי מה לומר,אבל אני לא ממש בטוח שאני רוצה לומר

בעיקר ענינים כלכליים שבאים בתחילתו של החודש,אבל עזבו,,לכתוב על זה,לא יקדם אותי לשום מקום,

הפתרון ידוע,רק הדרך לא קלה וצריך לבחור ללכת בה,לא שיש הרבה ברירות

אבל יש מצב נתון שכרגע משפיע גם על מצב הרוח ולכן העגמומיות הזאת,

אני מניח שתוך זמן קצר אצא מהעגמומיות  ויהיה יותר טוב.

 

אני נורא גאה בנושא החם שבחרתי,כבר אמרתי את אתמול,אני זוכר,אבל לא תארתי לעצמי שזה יתפוס ככה.

הקרדיט  על הרעיון מגיע ל"לא מלאכית" שבאחד האמשים שהראש שלי היה ריק ביקשתי ממנה במייל רעיונות לנושאים חמים ואחד הרעיונות שהיא שלחה לי ממוחה הקודח היה  לנושא של מכתב שישלח למי שאהיה בעוד 10 שנים,אני רק "הפכתי" את זה וככה  יהיה לי עוד נושא למסגרת  כשיחסר לי נושא לסוף שבוע.

 

תגידו מזל טוב נכנסתי למסגרת הפעילים,,(לא לא אל תגידו ממש אל תגידו,זה סתם לגמרי)

אני רוצה לומר משהו בסוגיה הזאת:

אין לי רבע מושג על מה ולמה נכנסתי, בשנתיים הראשונות שהמסגרת הייתה קיימת וישרא היה קטן יותר,כיכבתי שם במשך כמה זמן

אבל עכשיו שישרא גדול  ומונה עשרות אלפים אין לי מושג איך השתחלתי פנימה.

 

מספר המינויים שלי מדשדש במקום כבר המון זמן,לא נוספו לי מינויים (לפחות לא מהמקומות שניתן לעקוב אחרי  מספר המינויים (  וב RSS גם אם יסבירו לי עוד 900 פעם כנראה לא אבין) לא חרגתי מכמות הפוסטים שאני כותב בחודש (נע בין 20-25 בחודש טוב)

מספר התגובות לא גדל משמעותית

ואפילו ששהייתי 24 שעות בתחילת החודש שעבר במומלצים, הנושא הכבד (על אמא שלי) לא הביא  כניסות במספר משמעותי (אגב  אלמלא "כיכבתי" בתחילת החודש הקודם כ24 שעות במומלצים הייתי מגיע לשיא שלילי מבחינתי במספר הכניסות לבלוג שלי בחודש)

 

כן,אני מאלה שמכורים לסטאטיסטיקות,כבר אמרתי לא פעם,אז חכמולוגים מוזמנים לחסוך את הערותיהם.

 

ולכן לא ברור לי איך הצלחתי להשתחל למקום האחרון בטבלה.

 

כבר כתבתי שאני בעד להסיר אותה,וזו דעתי  גם אם הייתי מככב ב20 הראשונים

כל מי שתולה תקוות או לחילופין תמה שלא לומר  מופתע שאני שם יכול להרגע, בשבוע הבא ודאי אעוף ממנה כלעומת שנכנסתי ואין לי שום בעיה עם זה.

 

יש לנו צרות צרורות עם האינטרנט של הוט.

אנחנו  נמצאים חודשיים בהוט וכבר זכינו לביקור של 4 טכנאים !

 

בכל שנותי הרבות בבזק בינלאומי או בבזק כספק אינטרנט שלנו לא ראיתי טכנאי אחד וכאן 4 טכנאים בחודשיים בלבד!

הצרה שלעיתים גם הטלפון מתנתק

וכבר  מכירים אותי שם בתמיכה הטכנית,בפעמים הראשונות התנהגתי יפה,

 

אבל כשזה התחיל להיות מוגזם ותפס חלק גדול מהזמן הפנוי שלנו כבר צרחתי עליהם,איימתי, ועכשיו זה הצ'אנס האחרון:

 

ב6 באפריל צריכה להגיעה משלחת (מלאכי רעים) טכנאים לבדוק באופן רציני מה שארבעה טכנאים לא הצליחו לעשות,אם הענינים לא ישתפרו באופן קיצוני אני עוזב את האינטרנט שלהם וחוזר לבזק יתהפך העולם.

 

יש לי מלא ספרים לקרוא ואין לי חשק לפתוח אפילו דף !

אני גם מחליף כידוע בספריה  של היישוב שלנו וגם מקבל אחת לחודש ספר במסגרת המינוי שיש לי  בידיעות אחרונות

אבל חשק לקרוא אין לי לצערי.

 

היום משפחתי היקרה נוסעת לטיול ,נכון יותר לפיקניק בעין חמד ליד ירושלים,אני לא נוסע וגם בני האמצעי שדבוק למחשב לא נוסע

תיכף אסיים כאן ואלך לעזור בהכנות  ליציאה.

 

זוגתי בחרה אתמול להחליף את בגדי החורף בבגדי קיץ ולכן יש עומס רב על מכונת הכביסה,תוסיפו לזה את העובדה שחבל הכביסה  במרפסת המטבח נמצא מאחורי סורגים והמפתח לסורגים אבד, ככה שאי אפשר לפתוח את הסורג ותקבלו דחייה בפרוייקט יבוש הכביסה

אחרי החג  אטפל בעניין והפרוייקט יוכל לצאת לדרך:-)

 

תחזיקו אצבעות ליקיר הבלוג אנדי רודיק שעלה לחצי הגמר בטורניר מיאמי בטניס

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 3/4/2010 07:43  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-7/4/2010 15:38




461,767
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)