לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

אסוציאציות חופשיות-נגיעות של טעמים וריחות


 

אריק סיני, שבסוף שנות השבעים ולאורך שנות ה80 היה השלמה ארצי שלי:

 

"עד סוף הקיץ אדע את התשובה

את פשר הקולות אלמד

את כל החולומות

אפתור את הפחדים

בסוף הקיץ שוב אשב בין ידידים"

 

קול עמוק,חם מלטף.

 

חיפה הכרמל הצרפתי,חלון של המטבח פונה לים

זכרון חזק של המבואה של הבנין,תמיד הייתה שם רוח

ודודה חורסי,אשה גדולה מבולגריה שעושה עלי ועל אחותי בייבי סיטר

 

ללכת בשורה ארוכה ,ילדים בחופש עם תרמיל כדי לחפש פטריות אחרי הגשם בסלע הפיל בואכה המושב בית זית

וכל הזמן לזכור איך נראית פטריה רגילה ואיך נראות כאלה מורעלות:-)

 

לנסוע עם עמרם,סטודנט ששכר אצלנו חדר בטלביה של שנות ה50 להוריו הבייתה לכפר ידידיה ומהכביש הראשי אוספת אותנו אמא שלו עם חמור שקשור לעגלה,זכרון רחוק של כפר

 

שוב אריק סיני:

 

"אני חוזר בדרך הכורכר

בפיתולי אותו מסלול מוכר

ושוב נדמה שזה אותו צרצר

שר מתחת לשיח הצבר

שני הברושים  בשער הקדמי

שומרים על סף הבית של אימי

ועל עמוד בטון טבוע שמי

שרשמתי פעם בעצמי"

 

ירושלים,הפגנה של שלום עכשיו,אני מצלם וכשההפגנה פונה לכיוון הכנסת אני חותך לצד השני

כמה דקות אחכ נשמע פיצוץ,אני לא מזהה שזה רימון ורק כשאני מגיע הבייתה אני מתבשר שאמיל גריינצוויג נרצח.

יום רע,זכרון כואב

 

רחוב קטן,עמוד חשמל עם פנס שמסביבו החיים מתנהלים בערב,חברויות נוצרות,הסתודדויות  שקובעות "גורלות" של ילדים בגיל העשרה,בית הכרם,שנות ה60

 

ובסוף מעגל בצל שמש בוערת

כיביתי לך בוקר הדלקתי לך ערב

ובסוף מעגל התחממנו על קרח

ציירת לי שיר ערש,דיקלמתי לך פרח"

 

ריח חזק של תה,שטיחים על רצפה במקום קסום ומיוחד בשנות ה70 בירושלים

בית התה של יאן

יד ביד עם החברה הראשונה,הלב הולם בציפייה

 

 

פנים אל מול פנים

פגישה באמצע החיים

הגענו אל עצמנו

ממקומות כל כך שונים

העיר נראית אחרת

כאילו לא היינו פה

הלילה את נשארת

חכי איתי לבוקר שיבוא

 

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 7/4/2010 20:29  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-9/4/2010 06:30




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)