לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

אני רק הערה


 

בפרשת ענת קם עדיין רב הנסתר על הגלוי

אבל  יש לי לומר בנתיים דבר או שניים

 

השב"כ ודומיו עושים עבודה חשובה אין ספק,אבל חלפו הימים ואני מקווה שלא יחזרו  שקידשנו בלי  לבדוק  בכל פעם שהופיע צמד המילים "בטחון המדינה "

עברו הימים שאפשר היה "למרוח" אותנו ולספר לנו סיפורי סבתא על מרגלים המסתובבים בכל פינה שרוצים למכור את האם אמא שלנו לערבים הרעים

אז אני לא אומר שלא היו דברים בגו' ואני לא אומר שחלק מהדברים לא היו נכונים

 

מה שאני אומר שצריך לבדוק כל עניין לגופו ולא להתלהם בכל פעם שמאשימים מישהו בבגידה לכאורה

 נורא קל  להאשים מישהו בבגידה,במכירת סודות מדינה לא עלינו ועוד כהנה וכהנה

ונורא קל להדביק למישהו תוויות כאלה ואחרות

ושימו לב איך נעלמו פתאום  ההאשמות לכאורה על הרג מבוקשים שבו עסק מאמרו של אורי בלאו

איך בסערה ה"ענת קם בוגדת" וכו' הם פשוט התאיידו להם אי שם.

 

בפרשה השניה של מתחם הולילנד אהיה יותר נחרץ:

 

אם  האשמות בקשר לשחיתויות יתבררו כנכונות ואלה שנעצרו ויעצרו (ושיעצרו אמן את ראש הקנוניה המושחת שלא נמצא כרגע בארץ ושמו  אסור בפרסום אבל האיש המושחת הזה שהיה ראש העיר וגם ראש ממשלה צריך להעצר ברגע שירד מהמטוס) ימצאו אשמים.

 

צריך לדרוש מהם ובעיקר מהחברים אורי שטרית שהיה מהנדס העיר,אורי מסר,יועצו של ראש הקנוניה,אביגדור קלנר שזמם גם להפוך את פארק שרון בחיריה  לסוג של מתחם הולילנד ולא הצליח לעשות זאת והיה שותף לכאורה במתחם הולילנד להחזיר את כל כספי השלמונים שקיבלו לציבור,לעצור את המשך הבניה במתחם ,לנקות את עיריית ירושלים מפושעים ומאכרים ולהשית על הנאשמים שנות מאסר ארוכות בלי הסדרי טיעון כולל לראש הקנוניה  בלי קשר למעמדו !!!

צריך להעיף מושחתים בלי קשר לאיזה תפקידים נשאו ובאיזו משרות החזיקו

מי שגונב מאחרים,מי שמשקר מי שלוקח שוחד,אחת דינו,לקלבוש !!!

 

אבא שלי ז"ל כאדריכל  היה שותף לנסיונות הראשונים לעצור את הבניה במתחם הולילנד בועדות הבניה השונות וכמו שהעידה אחת מפעילות להגנת הסביבה  בירושלים,הם לא הצליחו במשימתם כי אנשי ראש העיר ועושי דברו איישו את ועדות התכנון והבניה והצביעו בעד הקמת המתחם,או כדבריה: ראש העיר העיף אותנו מכל המדרגות.

 

לדעתי,השחיתויות פוגעות בנו יותר וצריך להרחיק את אלה מחיינו ויפה שעה אחת קודם

 

תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 9/4/2010 07:12  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-11/4/2010 12:18




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)