לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

האוטו שלנו גדול וירוק


 

טוב הוא לא,הוא זקן והוא בצבע כחול כהה.

סיימתי לעבוד היום וכהרגלי נכנסתי לאוטו המתוק שלי(קוראי הותיקיןם ודאי ישימו לב איך אני מפתח רגשות למכוניתי ממש כמו למכוניתי הקודמת שסיימה את דרכה בטרגדיה,אבל לא נעסוק בה כרגע.)

אני כאמור עובד בתל אביב  ומפלס את דרכי יום יום לכיוון כביש גהה.

כשהגעתי לסוף דרך הטייסים בדרום תל אביב ממש לפני היציאה לכיוון צומת מסובים,הרגשתי שהאוטו מאיט מעצמו,

הייתי במסלול האמצעי ובגלל ריבוי המכוניות סביבי לא הצלחתי להגיע למסלול השמאלי והאוטו נעצר כמה מטרים לפני הרמזור על המסלול האמצעי.

 

זה צומת סואן ומכוניות מאיצות שם להספיק לתפוס את הרמזור הירוק,

נאלצתי להתנהל בזהירות,שמתי משולש אדום 10 מטר מאחורי האוטו,והרמתי מכסה מנוע.

 

עברה לי מחשבה לנסות לדחוף את האוטו לשולי המסלול השמאלי,אבל הכביש היה מלא מכוניות שאומנם עקפו אותי מימין ומשמאל בזהירות,אבל לא רציתי להסתכן בדחיפת האוטו שמאלה.

 

זכרתי שבפעם הקודמת שהאוטו נעצר ככה סתם בלי סיבה נראית לעין (אגב זו פעם שלישית שזה קורה) היה עניין של פיוזים.

הסרתי את  המכסה של תיבת הפיוזים החלפתי בין 2 הפיוזים הירוקים כמו שעשה גיסי בפעם האחרונה

וניסיתי להניע.

האוטו הגיב !

 

המשכתי לנסוע,אבל שמתי לב שהאוטו מתחמם והחלטתי לנסוע ישר למוסך שבאזור התעשיה בחולון.

 בירידה מכביש 4 אל מאחורי תחנת הדלק פז הסיירים ממש על דרך העפר האוטו נעצר,עשן התחיל לצאת מהמנוע והאוטו עשה קולות שהעידו שהוא ממש לא אוטו מרוצה...

 

לפני שבוע קיבלתי מכתב מחברת הביטוח שלי (9 מיליון) שהם עוברים מחברת הגרירה ששרתה אותם לחברת הגרירה שגריר

(מזל שאני קורא את הדואר שנשלח אלי  בסוגיות האלה)

 

התקשרתי לשגריר,הם הבטיחו לשלוח גרר בשעה וחצי הקרובות

ואני  התייבשתי תחת השמש הקופחת במשך כל הזמן הזה,מזל שתחנת הדלק הייתה ממש לידי והצטיידתי בבקבוק מים קרים כדי לא להתייבש

אחרי שעה הגיע גרר ובמיומנות ראויה לציון נגררתי למוסך שלי.

 

עכשיו אומר לכם כמה מילים על המוסך:

 

אני לא מבין שום דבר במכוניות ואתם ודאי מכירים את ההרגשה הזאת  שבגלל שהם מזהים שאתם לא מבינים שום דבר נדמה לכם שאתם נופלים כפרי בשל לידי נוכלים

 

לפי הדיאגנוזה שנתנו לי המוסכניק החביב  ואנשי צוותו,צריך להחליף ראש מנוע ואת הרדיאטור

נכון,הוצאה גדולה,אף פעם  הוצאה כזו לא באה טוב.

עכשיו יש מי שיגידו,למה לא ללכת למוסך אחר לדיאגנוזה נוספת? או מישהו יבוא  ויגיד לי שהוא מכיר מוסך אמין יותר

ועוד כהנה וכהנה.

 

אז נכון , הייתי מאוד רוצה דיאגנוזה נוספת והייתי מאוד רוצה שבדיאגנוזה הנוספת  יבטלו את עניין ראש המנוע  ויאמרו דברים אחרים שעולים הרבה פחות

 

אבל  האוטו הגיע למוסך על גבי גרר ובשביל להוציא אותו משם,צריך גרר נוסף ולכן אני לוקח באומץ אחריות ואומר אוקיי,זה המצב.

 

אם  תיהיה לי תחושה אחרי שאוציא את האוטו מהמוסך(מתוקן) שהאיש עבד עלי לא אחזור אליו יותר אבל עכשיו אשאר שם,אעשה את הטעון תיקון ואשלם אתה מה שיאמר כי הרי אין סוף לאלה שיבואו ויגידו שהם מכירים מוסכניק זול

ואחר מכיר  מישהו שמכיר מישהו  שעושה כך ולא אחרת

 

הרי זה לא נגמר בעיקר כאן בארץ שאם קנית טלויזיית פלזמה בכך וכך כסף יבוא מישהו ויגיד וואו,אתה פרייאר אני קניתי במקום אחר יותר בזול.

נכון,יש מקומות כאלה ואנשים כאלה ואני בוחר לעמוד מאחורי ההחלטה שלי להכנס למוסך הזה,לעשות אצלו את הטעון תיקון ולשלם את הסכום שבהחלט יכול להיות שיהיה יותר גבוה כשהוא יסיים את העבודה

 

כשהגורר הגיע והעלה את האוטו הנחמד שלי שמשרת אותי בנאמנות כבר  כמה, גם אמא? (את לא אשמה ואל תרגישי אשמה הוא פשוט מזדקן האוטו שלנו,הוא כבר בן 11,ללא מבינים אומר שקנינו את האוטו המתוק הזה מגם אמא וא' בן זוגה לפני כך וכך שנים,4,5,לא יודע כבר ובפעם הקודמת שכתבתי עליו היא אמרה שהיא מרגישה קצת אשמה והיא ממש לא צריכה ,נכון? )

 

בקיצור כשהאוטו היה על הגרר הרגשתי קצת כמו שהרגשתי שלקחו לי את הדייהטסו אחרי התאונה ההיא שבסופה הוא הוכרז טוטאל לוס.

אז לשמחתי הכריזמה הכחולה שלי היא לא טוטאל לוס,הוא רק אוטו קצת זקן וקצת פגוע שזקוק לטיפול ולאהבה.

 

בלי קשר:

 

העונה הסדירה בNBA הסתיימה

מזה שבוע בערך נערכים משחקי הפלייאוף

אוקלאהומה המסקרנת  הצליחה להשוות ל2:2 את הסדרה מול הלייקרס

סאן אנטווניו עלתה ל1:3 מול דאלאס

 

כרגע אני בעד קליבלנד,נראה מה יהיה הלאה

 

מחר ה27.4 ימלאו 1400 ימים לשבתו של גלעד שליט בשבי

מחר לובשים לבן,יוזמה נאה ביותר של אזרחים שהתחילה בפייסבוק

 

אני אלבש חולצה לבנה לעבודה מחר,אני מקווה שגם אתם.

 

תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 26/4/2010 16:33  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-27/4/2010 15:11




461,767
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)