קיבלתי בחזרה את האוטו המתוקן אחרי שהשלשתי לידי המוסכניק שלי סכום כסף גדול.
לכאורה זה רק כסף והעיקר שהאוטו תקין וכו' וכו'
אבל יש לי תחושות קשות בנוגע לאינפורמציה שהוא היה אמור למסור לי בקשר לתיקון.
ונראה לי (וגם לגיסי שסיפרתי לו ומבין במכוניות ובמכונאות) שהוא לא פרס לפני את כל האופציות האפשריות לתיקון.
לדוגמה הוא החליף לי רדיאטור בלי להציע לי להתקין רדיאטור משופץ שמוזיל את המחיר בהרבה.
וזה רק אחד מהדברים שהוא הניח לפני כאילו זו האופציה היחידה ואין בלתה ואני בור ועם הארץ בדברים האלה,נזקק מאוד לאוטו לצרכי העבודה וברור לי שבגלל שהגעתי איך שהגעתי למוסך (אוטו לא מניע עם גרר) האופציות מצומצמות.
תגידו בצדק,אוקיי,תתקדם,לא בוכים על חלב שנשפך ואני מקבל את זה ואני מקווה שאתגבר על התחושות במהרה ואמשיך עם תובנות לגבי המקרה הספציפי הזה לפעמים הבאות שודאי לא יהיו במוסך הזה
רק דבר אחד משגע אותי
צורת הדיבור הזאת של אנשי מקצוע שלכאורה רוצים את טובתך:
אנחנו עלק. הוא שותף שלי
השימוש החופשי מידי במילה אנחנו
"אנחנו רוצים שהטיפול יעמיד את האוטו במצב שלא תיכנס למוסך אלא לטיפולים שגרתיים" יופי של דיבור
יופי ,
בגלל זה החלפת לי לרדיאטור דנדש שעולה המון כסף כי "אנחנו " מתקנים אבל אני זה שמשלם.
כל החיים זה לימוד אחד ארוך רק חבל שלעיתים שכר הלימוד גבוה מידי
תיהיו טובים