לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

אני רק הערה


 

לא יודע,יש לי בזמן האחרון הרגשה לא נוחה שישרא הופך לסניף של פייסבוק.

בבלוג 5  מודיעים לאחרונה יותר ויותר על קישורים בין ישרא לפייסבוק

הדף הראשי של ישרא נראה כבר   כמו סניף של פייסבוק

ויש לי תחושה לא נוחה מכל העניין.

 

אני לא בפייסבוק,אני לא מוצא עניין  בלהיות שם  ובסדר גמור לי שכל עמישראל יהיה שם בהמוניו.

אני רוצה להמשיך להיות כאן בלי  להרגיש שישרא  הופך לסוג של סרח עודף.

 

אני מודע לעובדה שיש אנשים שזה לא מפריע להם כי הם לא נכנסים לבלוג שלהם דרך הדף הראשי,

והם לא רואים את כל הקישורים והלינקים לפייסבוק.

 

אבל אני נכנס ומפריע לי בעיניים כל הכחול הפייסבוקי הזה,

כאילו מה קרה?

 

8 שנים ישראבלוג עומד על תילו ומעולם לא הושפע כל כך מאתר מתחרה לכאורה  כמו זה של פייסבוק,

 

 אני מודע לעובדה שיש זליגה מישרא לפייסבוק ובשביל לשמור שבלוגרים לא יסגרו את הבלוג ויעברו לפייסבוק הנהלת ישרא עושה מאמצים שבלוגרים ישארו כאן ויהנו מ 2 העולמות.וזה בסדר גמור.

 

אני רק חושב  שכולם מודעים להבדלים בין ישרא לפייסבוק ומי שבחר לכתוב יומן רשת מכיר ביתרונות של ישרא על פייסבוק (ויש יתרונות לטעמי)

 

ועוד דבר אחד שאני מוסיף אחרי התגובה של ביילע,יש את עניין האנונימיות, באופן אישי אין לי בעיה עם זה,אני לא שומר על אנונימיות ,אבל יש אנשים שלא רוצים לקשר בין הבלוג לדף הפייסבוק כי הם רוצים להמשיך לכתוב על עניניהם הפרטיים והאישיים בלי שכל עמישראל יכנס להם  לאתםיודעיםלאן:-)

 

והכפתור הקטן למטה, מעצבן אותי,אז הסרתי אותו. צריך להכנס לעדכון פרטים בעריכה של הבלוג שלכם ולהסיר את הסימון.

כאילו מה קרה???

 

מפריע לי  ה"התפייסבקות" הזאת

יוחזר ישרא לישראבלוג ויפה שעה אחת קודם !

 

בלי קשר:

 

התאחדות הסטודנטים הארצית יחד עם התאחדויות הסטודנטים המקומיות בבאר שבע,בתל אביב ובירושלים מעלים על נס את עובדת הקיפוח של עובדי הנקיון והשמירה המועסקים דרך חברות קבלן בשמירה ונקיון של הקמפוסים.

הסטודנטים נאבקים באומץ ובנחישות בחברות כח האדם המנצלות את  המגזר החלש הזה

אני רוצה לומר מכאן ,כה לחי' על המאבק הצודק ושלא ירפו עד שעובדי הנקיון והשמירה יקבלו שכר הוגן וזכויות סוציאליות המגיעות להם כחוק !

 

תחזיקו הערב אצבעות לבארסה נגד אינטר

 

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 28/4/2010 15:51  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/4/2010 18:18




461,763
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)