לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

פוסטשבתחגיגיבמיוחדבדרךשלי


 

שבת,ה 1 למאי

בעולם חג הפועלים,אצלנו ל'ג בעומר.

אני נגד ל"ג בעומר ומאוד בעד חג הפועלים,כלומר לא איכפת לי שנחגוג את לג בעומר,רק שהמציאות משתנה מול עיננו בשנים האחרונות ואנחנו, למרות שהמודעות להגנת הסביבה עלתה כאילו אומרים,אוקיי,ביום הזה אנחנו עושים "פוס" למלחמה על הגנת הסביבה.

תנו לחגוג משהו שקרה לפני כך וכך שנים וכבר מחר אנחנו חוזרים להשתדל לזהם פחות את האוויר שאנחנו נושמים.

אין אפילו נסיון פעוט למזער נזקים ביום הזה

לאחד מדורות,משהו,לא יודע

וזה מאוד מתסכל.

 

ואני לא שומע שמישהו מרים קול ומצפצף כאילו שזה בסדר שביום אחד מדינה  שלמה שורפת את עצמה לדעת.

אבל כשיש יום כדור הארץ,כזה שהיה רק לפני שבוע,כולם מתגייסים לכבות את האור.זה טראנדי.זה מצטלם יפה

וזה  מה שיעזור להגנת הסביבה? שאשב בחושך שעה?

 

כולם אומרים שהישיבה בחושך היא לא העיקר אלא המודעות לעניין,אז תודה רבה,אני מודע ואין לי ולא הייתה לי כוונה לשבש לעצמי את החיים אפילו לא לשעה.

 

מי שרוצה להזדהות עם הקלקולים של כדור הארץ יתחיל בזה שלא יעשה מדורה בלג' בעומר,שיפסיק לקחת שקיות מהסופר,שילך עם סלי הקניות הירוקים,תאמינו לי יש לי כ8 סלים כאלה והשבוע הצלחתי להכניס את כל מה שקנינו במגה לתוך הסלים הירוקים האלה

פעם ראשונה שלא נזקקתי לאף שקית מהסופר.

אז אנא מכם

 

אני מודה שגם הקטע הזה ללבוש לבן ביום ה1401 שגלעד שליט נמצא בשבי היה פאטטי

כמו גם להצטרף  לקטע ההזוי הזה לחברים של גלעד,וכבר הרבה זמן שאני רוצה לומר משהו על העניין הזה של החברים של גלעד

 מה זה הדבר הפלצני והמוזר הזה?

מה,יש הבדל ברצון שלי ושל נינט שגלעד יחזור הבייתה?

מה,נתניהו ישחרר מחבלים שהוא לא רצה לשחרר קודם ,רק כי יש סלבריטיז בלירה בצבא החברים של גלעד?

נו די

ככה לא מנהלים מדינה

 

ואם במדינה  נתעסק,יש כתבה  מצויינת ועצובה ב7 לילות של ידיעות של יגאל סרנה על המון כסף ששכב בקופות גמל ובקרנות השתלמות והועבר אחרי רפורמת בכר למקומות שאף אחד לא יכול למצוא אותם

ודאי לא פנסיונרים שחסכו שקל לשקל מעבודה קשה

סרנה הולך אחרי הכסף שאבא שלו חסך לבנו ומתקשה למצוא אותו.

ואם סרנה ,עיתונאי עם קשרים וקישורים מתקשה למצוא איך ימצא את הכסף קשיש שצריך להתמצא בנפתולי  הבירוקרטיה?

ואם מדובר בניצול שואה חולה,שלא קורא וכותב עברית בצורה טובה

מי יעזור לו להגיע לכסף ששייך לו ונעלם במרחב ואחכ המדינה תשים יד על הנכסים האלה

נכסי נפקדים הם קוראים לזה

 

ככה לא מנהלים מדינה,ככה לא משחררים שבוי וככה לא נלחמים בזיהום הסביבה.

 

1 במאי היום,חג הפועלים

כבר סיפרתי על תמיכת הסטודנטים בעובדי השמירה והנקיון באוניברסיטאות

צריך לעלות על נס את התארגנות הפועלים במפעל אקרשטיין בירוחם,את התארגנות עובדי חברת הדלק סונול

 

צריך לעלות על נס את ההתארגנות בת ה 3 שנים שנקראת "כח לעובדים" שהוא ארגון עובדים שמנסה לאגד בתוכו עובדים שלא נמצאים בהסתדרות,אידיאולוגית וגם כי הנהלות  של מפעלים  מסרבות להכיר בועדי עובדים כמייצגים של עובדים ומדכאים ביד קשה ובאיומים כל ניצני התארגנות.

 

צריך לעלות על נס את ההגנה שמקבלים העובדים המאורגנים בחסות ההסתדרות החדשה.

אני לא אומר שהכל בסדר  בהסתדרות,שאין באגים,שהכל פוצי מוצי

אבל מי שחבר בהסתדרות החדשה  יודע שיקבל הגנה מלאה מפני מעסיקים מנצלים חורשי רעה.

 

אם הייתי צועד ב1 במאי חג הפועלים

הייתי צועד תחת הסיסמאות החשובות האלה  שארגון כח לעובדים  מאמץ:

 

נצעד תוך קריאה לחברה ללא עוני ופערי הכנסות ולמען תעסוקה הוגנת בתנאים הוגנים.

 

נצעד תוך כדי קריאה לחברה בלי עליונים מורמים מעם ותחתונים שאיש אינו סופר אותם

 

נצעד בסולידריות תוך כדי קריאה לחברה ללא גזענות,דיכוי ואפליה על רקע מין,מוצא,לאומיות או אזרחות

ולמען שיוויון מלא בין נשים וגברים,יהודים וערבים,אזרחים ומהגרים (זו אגב קריאה שאין צודקת ממנה !! ואני מוסיף לבטל את תשדיר הטלויזיה שמראה עובדים שמוחים על שאין להם עבודה בגלל העבודה של העובדים הזרים,אין דבר יותר שיקרי מזה.

 

נצעד תוך תביעה לחברה ללא מנצלים או מנוצלים.

 

ואם תרשו לי ,מעל דפי הבלוג הזה אני קורא להסיר מישראבלוג סממנים של  אתרים אחרים כמו פייסבוק למשל

אפשר למצוא להן רובריקות בדף הראשי שרק מי שילחץ עליהם יחשף לתוכנם .

אני קורא לבטל את טבלת הפעילים המעמדית והלא תורמת כלום לסוג כזה של אתר בלוגים ולהפסיק את החלוקה של הבלוגרים למעמדות.

ואני מציע לפתוח קבוצה בפייסבוק נגד סממני פייסבוק בישרא(סתם סתם,כולם פותחים קבוצות מחאה בפייסבוק)

 

אבל ברצינות אני קורא לכל אחד שסממני פייסבוק מפריעים לו וטבלת הפעילים מעצבנת אותו להתארגן ולהלחם בתופעה.

 

 כצעד ראשון אני  מזמין ממי שיודע לעצב, סטיקר שיאמר משהו כמו: די לסממנים של פייסבוק או די לכיבוש(פייסבוק את ישראבלוג) ודי לטבלת הפעילים המחלקת את ישרא למעמדות.

 

אשמח אם מישהו ירים את הכפפה:-)

 

 

בסוף החודש הזה אחגוג 7 שנים  לשהותי כאן.איך אחגוג את העניין אני עדיין לא יודע

אבל אין ספק שצריך לציין את  הארוע .(עצרת עם,פרס ישראל,זיקוקי דינור,מנגלים בפארקים,הצעות יתקבלו בשמחה)

 

התחיל חודש מאי:

 

בהצלחה:

 

 לשחר פאר בטורניר שטוטגארט

לדודי סלע-בצ'לנג'ר ברודוס

לעירוני אשקלון בנסיונות לעלות לליגת העל

לבארסה בקרב על  אליפות ספרד

לפורסמות בגמר הגביע האנגלי

לאזור,שתצלח את כל המבחני עליה

להפועל חולון כדורסל שתינצל מירידה

להפועל ירושלים כדורסל שתגיע כמה שרחוק בפיינל פור בכדורסל.

לקליבלנד  בNBA.

 

תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 1/5/2010 07:01  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/5/2010 15:45




461,767
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)