לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

על חידושים והמצאות


 

אז ככה

בשבועות האחרונים אנחנו עסוקים די באינטנסיביות בחיפושים לקניית דירה .

הנושא עלה אצלנו בשנה האחרונה אחרי שאחותה של זוגתי ומשפחתה עברו דירה לגדרה.

 

בניגוד למשפחתה של גיסתי ילדיי מתנגדים נמרצות  לעזוב את יישובנו

ומכיון שאנחנו מתחשבים ברצון שלהם החלטנו לחפש דירה ביישוב שלנו.

התקציב שלנו כולל משכנתא כמובן. אושר לנו סכום מסויים ואז פצחנו בחיפושים.

 

כשאני אומר "פצחנו" אני מתכוון שזוגתי " פצחה" ובצורה נמרצת.

לפני שאמשיך בתיאור חיפושינו אומר שאני אדם שקשה לו מאוד עם שינויים.

לי טוב בדירה הנוכחית ומצידי הייתי נשאר כאן וזוגתי מבינה את זה ולכן "ויתרה" לי בעניין החיפושים והמו"מים השונים

אני רק התבקשתי להיות ,שותף שקט' ולא להפריע :-)

 

כאמור המציאות משתנה,הדירה קטנה והגיונית אי אפשר ששני הבנים ימשיכו לגור באותו חדר

הצרכים של כל אחד מהם משתנים וכל אחד זכאי לפרטיותו

התנאי היחיד שהיה לי  לקניה ומכירה היה  שאם ניקח משכנתא נוספת,סכום ההחזר לא יעלה על הסכום אותו אנחנו משלמים עכשיו.

 

אנחנו גרים בדירה הנוכחית 18 שנה,נשאר לנו  למשכנתא הנוכחית עוד כשנתיים,ההחזר סביר ובהחזר דומה אנחנו יכולים לעמוד

וזה הדבר היחיד שהיה חשוב לי

אני לא מוכן בשום אופן להיות עבד של 4 קירות גם לא במחיר שנשודרג ולכל ילד יהיה חדר

 

אבל להפתעתי אושרה לנו הלוואה בסכום שביקשנו עם החזר כאמור שנוכל לעמוד בו

וזוגתי הטובה והבלתי נלאית פצחה בחיפושים (חוץ מזה היא טובה במשא ומתן ולדעתי נהנית מכל העניין, מה שאני פחות)

 

בקיצור במשך החודשים האחרונים ראינו כמה דירות פוטנציאליות,פרסמנו מודעה על הדירה שלנו באינטרנט ואנשים באו לראות אותה.

בשבוע שעבר  חלה תפנית כשמהבנק הובהר לנו שאנחנו קודם צריכים למכור את דירתנו ורק אחכ לחפש ולמצוא דירה לקניה כדי לקבל את סכום הכסף אותו אנחנו רוצים כהלוואה

חשבתי שזה ירתיע קצת את זוגתי ויאט את מאמציה אבל  לא ולא

היא נלהבת והיום היא בישרה שהיא ראתה דירה לא רחוק ממקום מגורנו,היא אפילו סגרה מחיר

ויותר מזה היא קיבלה 3 הצעות מחיר על הדירה שלנו.

 

אתם צריכים להבין שאנחנו גרים באזור שהוא יישוב שנמצא 6 דקות מתל אביב,אין כאן הרבה דירות למכירה ויש כאן איכות מגורים של כפר פחות או יותר וזה עומד לטובתנו.

 

אז מחר אלך לראות את הדירה שמצאה חן בעיני זוגתי,  ביום חמישי נלך לבנק נוסף, לקבל  הצעת מחיר למשכנתא על ההצעה שיש לנו כבר ואני מקווה שבשבועות הקרובים מאוד נצליח  לסגור על מכירת דירתנו וקנייה של הדירה שזוגתי ראתה.

 

בהזדמנות הזאת  החלטנו שניקח קצת יותר ממה שאנחנו זקוקים לו כדי להחזיר כמה הלוואות שלקחנו וככה נתפוס כמה ציפורים במכה אחת

זו התוכנית הגדולה

החלטנו  שהפינוי יהיה חצי שנה לפחות מיום המכירה וזה נותן זמן להתרגל למציאות האחרת במידה ותצא לפועל.

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 4/5/2010 16:23  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-7/5/2010 16:10




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)