לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

אסוציאציות חופשיות


 

כל היום תקוע לי בראש השיר של דודו אהרון "תגידו לה"

בכל תחנת רדיו שאתה פותח אתה שומע:

 

"תגידו לה שיש בחור שמבקש

להיות האיש הכי קרוב אליה

תגידו לה שאם ,היא לא, היא לא תסכים

אני הולך כאן לנצח"

 

וזה לא שהמילים נורא מתוחכמות,אבל השיר בהחלט מקפיץ  ואני אפילו לא  מאוהדי הז'אנר

שלא לדבר על המילים שהם לא מי יודע מה ובכל זאת,לא מפסיקים להשמיע אותו.

 

אבא של זוגתי חולה,לא ברור עדיין מה יש לו וידרש פוסט נפרד , שכנראה לא יכתב לתאר את מערכת היחסים ביננו לבינו.

 

ואני מספר את זה רק כי ביום רביעי בלילה התחילו לגיסי  כאבים בחזה שהלכו והתגברו.

הוא לא רצה להזמין אמבולנס והסתפק ברופא שבא לביתו,

הרופא עשה א.ק.ג ולא היו ממצאים,עשה שוב ושוב לא היו

אבל הכאב התחזק והוא נתן לו הפנייה למיון.

 בלילה הוא נסע למיון ולפני שעלה הבוקר הוא כבר עבר צינתור.

 

אתם מכירים את זה שמישהו בסביבות הגיל שלכם  עובר איזה ארוע רפואי (שלא נדע טפו טפו טפו) וישר הסביבה הקרובה משליכה את החרדות שלה אל מי שקרוב בגיל ל חולה?

 

אז מכיון שגיסי צעיר ממני בשנה שנתיים מייד זוגתי מפנה את כל החרדות שלה אלי

ומשביעה אותי ללכת לתזונאית כדי לאכול  לפי גילי (פחות סוכר,פחות מלח ואני לא יודע מה)

אני לא מעשן ואני עושה כל יום 7 קמ' הליכה כך שהצד הזה  ,מסודר' אצלי

אז היא נטפלת לתזונה ולמשקל שלי שאני מודה שפחות 8 ק' לא יזיקו לי

 

אבל מה לעשות שאני אוהב לאכול ואני אוהב מתוק ומלוח(לפי הטעם)  ואני לא אוכל "פשטידות" ירק ולא אוהב כל מיני  עשב ודשא ותנו ללעוס ולא ללחוך.

אומנם אני לא הולך לרופאים אבל אני מקשיב לגוף שלי,ער למה שקורה  ומשתדל לאכול נכון ,מגוון ,יותר מבעבר.

 

בעבר לקחתי אומגה 3 אבל לא הרגשתי שהתוסף הזה עושה לי משהו והפסקתי

לא לוקח ויטמינים או תוספי מזון אחרים ואני מרגיש טוב באופן כללי

לכן אני לא רואה מקום מיוחד לדאגה למרות שאני מודע לסיכונים של הגיל ולאפשרות   שתמיד יכולות להגיע "הפתעות"

שאני מקווה שלא יגיעו.

 

אני לא מעשן כאמור,הפסקתי לפני 3 שנים,אני הולך,יש לי כושר הליכה פנטסטי,(במישור,עליות זו בעיה אחרת)

ואין לי בעיה ללכת לתזונאית.

עד כאן הצהרת הבריאות שלי:-)

 

לא יודע אם אתם זוכרים אבל בחוק ההסדרים האחרון נקבע  שדמי ההבראה לשנת 2009 יקוצצו בחצי וחצי מהכסף יועבר לקרן מיוחדת  שבשביל לנצל את הכסף תוקם ועדה משותפת להסתדרות ולממשלה שתחליט לאן יועבר הכסף.

 

דמי ההבראה קוצצו כאמור בחצי,ההסתדרות מינתה אנשים מטעמה לועדה והממשלה התמזמזה עם המינוי מצידה

הכסף כאמור הועבר והועדה לא הוקמה ווכמובן לא ישבה יום אחד על המדוכה.

 לידיעתכם נוקו בסך הכל 600 מיליון שקל !!

 

אגב דמי ההבראה השנתיים רק לצורך הידיעה מחושבים על בסיס קבוע ליום הבראה בכפולת הימים שמגיעים לעובדים לפי ותק ומקום העבודה(על פי הסכמים נפרדים) הסכום השנתי נע בין 7-14 ימי הבראה

 

היום התפרסם שהשנה 2010 כבר לא יקצצו בדמי ההבראה והם ישולמו במלואם.

תשמעו,אני לא יודע כמה משלמים  במקומות אחרים במגזר הציבורי,אבל במקום העבודה שלי  אני מקבל הרבה כסף !

נכון שחלק ממנו הולך למס הכנסה אבל גם מה שנשאר מכובד לגמרי וחבל שזה קורה רק חודש בשנה:-)

 

אני מוכרח להדרש לקוריוז

כשהשתחררתי מהצבא ולא ידעתי מה אני רוצה לעשות  הלכתי ללשכת העבודה ושם שלחו אותי לעבוד במשרד החינוך.

זה היה ב1975

אני לא ממש זוכר מה עשיתי שם,אני לא מניח שהייתי עובד חשוב

אבל  פתחו לי קופת גמל או קרן פנסיה ,עבדתי שם חודשיים אם אני זוכר נכון ומאז במשך כל השנים האלה מגיע אלי פעם בשנה דוח של קופת גמל  על  ההפקדה שהפקידו לי על חודשיים עבודה.

יש לי שם פחות מ100 שקל לדעתי ולפני כמה שנים  פניתי כדי שיעבירו את הכסף לחשבון שלי אבל אם אני זוכר נכון הפרוצדורה שהייתי צריך לעבור הייתה עולה לי יותר מהכסף שנחסך שם,אז עזבתי את זה.

אולי פעם  תיהיה האנרגיה להתעסק עם זה..

 

בלי קשר:

 רפא נאדל לקח את הרולאן גרוס

 

המונדיאל מתחיל בעוד פחות משבוע  בעד מי אתם?

 

והמשחק השני בגמר הNBA בין בוסטון ללייקרס יתחיל ב3 בבוקר בלוס אנג'לס

 

תיהיו טובים

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 6/6/2010 19:38  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-8/6/2010 11:50




461,775
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)