לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

מדד ההידד


 

ילדיי דחקו בי ללכת לקנות את משקפי התלת מימד בשקל ,כהכנה  לסדרה השרדות

וכך ישבנו לנו אתמול בערב מול המרקע,כל אחד חובש את משקפי התלת מימד ההזויים האלה וצפינו ב10 הדקות הראשונות שהבטיחו כה רבות

בפועל היה נדמה לי שבמשקף השמאלי ,האדום לא רואים מי יודע מה   ובכלל 10 דקות צפייה במשקפיים המצחיקות האלה גרמו לי לקצת סחרחורת ..

 אני מוכרח לומר שלא ראיתי עדיין סרט במשקפיים כאלה(לא,לא ראיתי אווטאר) והנסיון הזה היה לי נסיון ראשון

בדקות הראשונות זה היה די חביב אבל אחכ  העיניים קצת התעייפו מהמאמץ אפילו לפני שהסתיימו 10 הדקות המוקצבות.

כל או כך היה די מאכזב,לא ראינו טוסיקים מפוארים והסידרה  כמו שלושת אחיותיה לפניה ההתחילה בצורה די משמימה.

באופן אישי אני לא חושב שאצפה בה בקביעות.

 

אין לי ממש דעה מגובשת בקשר לביטולים האחרונים של אמנים בארץ

אם כי  לא ברור לי מה חושבים אותם אמנים ואמרגניהם,כאילו מה,רק עכשיו אחרי המשט נזכרתם שישראל מדינה כובשת?

ואם החלטתם להופיע ואתם יודעים שיש מכירת כרטיסים,אני מניח שאתם מבינים שודאי חלק מקהל קונה הכרטיסים מתנגד למדיניות הממשלה,אז למה להעניש את אלה?

הרי ראש הממשלה ושריו הם לא בדיוק הקהל שלכם,אז את מי בדיוק אתם מענישים  כשאתם מחליטים לבטל

 

בזכותו של קיימן הורדתי  את גוגל אנאליטיקס . מסקרן בהחלט לראות מי נכנס ומאיפה,כמכור לסטאטיסטיקה זה מרתק אותי ואני מקווה שהצלחתי להוריד כראוי ובעיקר שזה יביא לתוצאות

 

בוסטון ניצחה הבוקר את לוס אנג'לס לייקרס בלוס אנג'לס במשחק מספר 2 והשוותה את הסדרה ל1:1

הולכת להיות סדרה מרתקת

 

שחר פאר עלתה לדרוג השיא שלה EVER והיא במקום ה14 בעולם,כבוד !

 

וחדשה מרעישה של הרגע האחרון

אדון פיני גרשון פוטר מאימון מכבי תל אביב,יש,יש אלוהים מסתבר

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 7/6/2010 16:03  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-8/6/2010 16:30




461,779
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)