לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

טעם של עוף...


 

בוסטון חייבת לנצח .היא מובילה ב 9 נקודות הפרש על הלייקרס שנותרו 6 דקות לסיום המשחק . בNBA זה המון זמן.

בכלל בין הבוסטון לליקרס יש היסטוריה של הכרעות ברגע האחרון.

כל מי שאוהד כדורסל אמריקאי זוכר את שניות הסיום במשחקים מהסוג הזה שהוכרעו פעם על ידי לארי בירד האגדי,פעם על ידי קארים עבדול ג'עבר או מג'יק ג'ונסון והיום אלה קובי בריאנט ופאו גאסול מהלייקרס ומצד שני ריי אלן וקווין גארנט.

 

ברור לי שמעטים מאוד  מבין קוראי, צופים במשחקים האלה,ברור לי שמעטים יותר מתענינים בכלל,אבל זה ספורט  והמשחקים מרתקים.

 

יש לנו חילוקי דעות בקשר להתנהגות של בנינו האמצעי,הנער התמכר לגמרי לצופים ומבלה שם שעות ארוכות.

מילא  אם  ההתמכרות הזאת הייתה בשעות נורמליות,אבל היא לא. ולעיתים היא נמשכת עד השעות הקטנות של הלילה.

 

יש לנו גם תחושה שהילד התיר קצת את הרסן והוא עושה מה שבא לו

הולך,בא, בעיקר בשעות פסיכיות.

וכל הדיבורים שלנו איתו על  העובדה שהוא צריך לצמצם פעילות ולא יקרה כלום אם הוא  לא ישאר אחרון לפעולה כזאת או אחרת או לאיזה ארוע איזוטרי אחר,לא נכנסת לו לראש.

 

האמת שאנחנו יודעים מעט מאוד על הפעילות שלו שם.

אנחנו שמחים שהוא במסגרת,עם חברים קרובים,אבל לבד מזה אני לא יודע באמת אם כשהוא הולך ב11 בלילה מהבית כי "צלצלו מהצופים" זה באמת כי עושים חזרות לפסטיבל שיתקיים ביישוב שלנו או מה

וחוץ מזה מה זה הדבר הזה שאתה נקרא לפעילות מהרגע להרגע?

 

מה ,הצופים באמת חושבים שהנער  נכון לכל פקודה בכל רגע מהיממה

ואם הוא מוכן,למה זה ברור שאנחנו מוכנים? אחרי הכל הוא גר בבית וכפוף לחוקי הבית.

 

עד היום היינו סובלניים בקשר לפעילות החוץ ביתית שלו בשעות מוזרות אבל מעשה שקרה לפני יומיים הביא את הסבלנות שלנו אל קיצה.

 

הילד קיבל לפני כשנה או שנתיים מדודה שלו פלייסטיישן.

עלה הרבה כסף הפלייסטיישן הזה (וממש לא משנה שלא אנחנו מימנו את המתנה)

 

לפני חצי שנה הילד  פנה אלינו ואמר שהוא רוצה למכור את  הפלייסטיישן (אוף שם ארוך,אקרא לו הצעצוע)

אנחנו כמובן לא הסכמנו

אמרנו שזו מתנה שהוא קיבל ואם נמאס לו ממנה אפשר להעביר את המשחק לאחיו או לילדים אחרים במשפחה המורחבת וברוך השם ,אלה לא חסרים.

 

אתמול הוא בא וסיפר שהוא מכר את הצעצוע לחבר תמורת 450 שקל.

מאוד כעסנו. וגם הבענו את כעסנו.

הזכרנו לו שהסוגיה כבר עלתה לפני כך וכך זמן וסרבנו אז והוא למרות זאת באיחור של חצי שנה עשה את המעשה בלי רשותנו.

הוא סרב להבין,טען שהצעצוע הוא שלו והוא כדבריו"יכול לעשות בצעצוע מה שהוא רוצה"

 

בשיחה שאני עשיתי איתו אתמול לפני שאמא שלו חזרה מהעבודה ,אמרתי לו שאני רוצה שהוא יתקשר לנער שלו הוא מכר את הצעצוע ,יאמר שהעיסקה מבוטלת יחזיר לו את הכסף ויקבל בחזרה את הצעצוע כי לא מקובל עלינו שהוא יעשה מעשה כזה בלי רשותנו,אמרתי לו שכל זמן שהוא גר בבית וכפוף לחוקי הבית הוא ודאי לא יכול לעשות מה שהוא רוצה בשום עניין כולל לא עם מתנות שהוא קיבל

 

גם התעמתתי איתו על העניין שהוא  נעלם לשעות ארוכות ורבות מהבית בלי להתחשב  בצרכי הבית ולא מנחם אותי שזה זמני

כי יש פסטיבל וסוף שנה ועוד כהנה וכהנה

זה הרי יקרה גם בשנה הבאה אם לא נציב גבולות ברורים.

 

אמרתי לו שננהל שיחה  מסודרת יותר כשאמא שלו תחזור הבייתה וביחד איתה נקבל החלטות

 

(המשחק בין בוסטון לליקרס הסתיים,בוסטון ניצחה בשיניים,התוצאה  בסדרה 2:2 והמשחק החמישי יהיה בבוסטון ב13 לחודש)

 

כשאמא שלו חזרה היא ניהלה איתו שיחה לבד כי אני הייתי מרוגז מאוד ולא רציתי  לדבר כשאני ככה.

בסופה של השיחה  היא החליטה בניגוד לדעתי להשאיר את הצעצוע אצל החבר וב450 שקל שהוא קיבל ,הוא ישתתף ב300 שקל למחנה קיץ של הצופים שיערך ביולי ואנחנו ניתן את השאר

 

היא לא נתנה לו שום עונש על המעשה שעשה ועל זה התעמתתי איתה בחריפות ואמרתי שאני לא מסכים לסידור.

 

לדעתי מלבד פעילות הכרחית בחזרות ופעולות של הצופים הוא צריך להיות מקורקע בבית למשך שבוע לפחות.

ושיגיד תודה שהעונש לא יכלול גלישה באינטרנט)

 

בנוסף לזה אזום שיחה עם הורים של ילדים אחרים שנמצאים איתו בצופים כדי ללמוד מה דעתם על ההעדרויות הליליות האלה ומה היחס שלהם לתופעה ואם זה נכון כמו שהוא אומר  בכל פעם שאני מנסה להבין לאן ולכמה זמן הוא הולך ש"לכולם מרשים"

 אני רוצה לדעת למי מרשים ועד איזו שעה ואם ההורים האחרים גם חושבים שהתופעה מוגזמת,או שרק אנחנו יוצאי הדופן ורואים את התופעה  כחמורה

 

ואם צריך למרות התנגדותו לשוחח עם הרשד"ג או המשג"ד או איך שהם קוראים לעצמם שם בצופים ואגב הם מבוגרים מהילדים שלנו ב3-4 שנים בלבד,זה לא שהם הורים בעצמם,כולה בשנת שירות לפני צבא או מייד אחרי צבא

 

הבוקר אני כבר לא בטוח שאדרוש את הצעצוע חזרה כי מה אשם הילד השני אם בני קל דעת ?

הסיכום שהוא ישתתף בחלק הארי מהכסף שקיבל במימון מחנה הקיץ שהוא די יקר הוא הרע במיעוטו ומקובל עלי

 

הטענה העיקרית אליו שהוא נער בן 15 ולא יכול להיות שהוא לא יתנהל לפי חוקי הבית נקודה

ואם הוא מפר אותם הוא ישאר בבית במשך שבוע

אני לא רוצה לפגוע בפעילות שלו בצופים לפני שאשוחח עם הורים אחרים ועם הרשגדים ולכן אני יכול רק לפגוע לו באופן זמני בפעילות חברתית רגילה שלא קשורה  לצופים וכך אעשה.

 

 

בלי קשר:

 

בבלוג המונדיאל   יש פעילות יפה,בכל יום משחקים מלבד הפוסטים של המשתתפים אדווח על תוצאות היום ואם יהיה לי כח אתן פרשנות קצרה

 

מכבי תל אביב שילמה המון כסף על ברק יצחקי

אומר רק דבר אחד על יצחקי תולעת חמדנית שכמותו,אין אף שחקן ישראלי ששווה כל כך הרבה כסף,אם יצחקי שחקן כל כך טוב איך זה שהוא לא  לקח על גבו את בית"ר ירושלים בעונה הקודמת?

ומה יקרה בעונה הזאת כשהוא ישחק רע, יצעקו לו כמה חמדן הוא? וכמה הוא לא מביא תוצרת? ומכבי תייל שנזרק סתם הרבה כסף? קצת מזכיר את עונת הגאלקטיקוס שבה מכבי התרסקה עם ברקוביץ ורוסו

 

מכוכב נולד עף אתמול שאולי,הבחורצ'יק מנתיבות שבכה ויילל בעונה הקודמת וקיבל מילגה  ללימודי מוזיקה והשנה חזר והיה נדמה שחזר בגדול.

אבל הנה ,אתמול הוא נתן מופע ביזארי והקהל בבית העיף אותו.

אני בעד אדר גולד כרגע למרות שהסבלנות שלי  לשבת לראות את כל התוכנית  הולכת ומתקצרת בגלל הפרסומות.

 

יום שישי,כביסה,נקיון הבית וכדורגל מהמונדיאל

 

תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 11/6/2010 06:13  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-13/6/2010 14:25




461,788
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)