לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

"זרעי קיץ באים בנחיריים ורומזים איזה קיץ הולך להיות"


 

יום שישי בשבילי הוא  יום כזה של סטלבט.

הוא יום איטי כזה ,ודאי לא רק אצלי אבל אני אוהב אותו ככה:

ההתנהלות איטית,קצת קניות במכולת,קצת בחנות הירקות השכונתית,כשזוגתי לא עובדת  קופצים לאכול חומוס בקלאבוני,

אחכ שנת צהריים טובה ואחכ עיתונים של שבת,לא משהו שמעורב בו אדרנלין ירחם השם..

 

השבת שנכנסת תמיד מזכירה לי את ירושלים.

אני לא מתגעגע לירושלים,אבל יש ריחות ואווירה שחקוקים לי בזכרון ואליהם תמיד אתגעגע.

זה בעיקר השקט הזה עם ריח תבשילים מחלונות בתים של אחרים מעורב עם ריח של אחרי נקיון.

מין שלווה כזאת

ואני איש של הרגלים קבועים מה לעשות

פעם הייתי ספונטני,היום פחות ואין לי שום בעיה עם זה.

 

ביום שני האחרון זוגתי הטובה נסעה  למחנה הקיץ של הצופים ביער ארבל סמוך לצומת גולני.

היא הצטרפה לאמא אחרת במטרה לבשל לילדים שם שזו גם הדרך היחידה לראות את הילדים

יצאה בבוקר די מוקדם וחזרה די מאוחר

לא צריך לומר שדיברנו איזה 8 פעמים בטלפון.אני חרד כשאני לא איתה,בעיקר  מפנטז שקורה משהו כשהיא לא עונה,הרבה תאונות דרכים היו באזור ההוא:-)

 

עכשיו היא רוצה לנסוע לשם ביום שישי

מכיון שהאמא השניה לא נוסעת,היא ביקשה שאצטרף.

הבעיה העיקרית שזה יום שישי ואין לי חשק להתקע שם ביער 12 שעות.

מספיקה לי בהחלט שעה לראות את הילד,לשמוע חוויות,הרי הוא חוזר מהמחנה ביום ראשון ואפשר אתם יודעים לדחות סיפוקים

 

אז נכנסנו למו"מ על מספר השעות שנבלה שם והוחלט שנצא בסביבות 8 בבוקר נגיע אני מניח ב10 וניהיה שם עד 14:00.

 

אם יהיו שם עוד אנשים מהיישוב אהיה "משוחרר" מוקדם יותר והיא תחזור עם אחרים.

מקובל עלי .אחרי הכל גם היא מבינה שהפרעת הקשב שלי לא תיתן לי לשבת 4 שעות על אבנים ביער:-)

 

היום היה לי קטע מסריח בעבודה  שאני לא יכול לפרט,רק אומר שמעורב בזה מנהל ,לא ישיר שלי

שחשב שאפשר לקחת טרמפ על הגב שלי ולקצר מהלכים בעבודה.

 

העמדתי אותו על מקומו בצורה מאוד ברורה ותקיפה

אני שוקל אם לערב את ראשי ועד העובדים,אני שוקל כי אם אערב את ראשי הועד הם יאכלו אותו חי ואני לא רוצה  לגרום לו נזק או להשפיל אותו

אני מניח שהוא הבין את המסר שהעברתי לו

 

אבל מאוד כעסתי הבוקר ואני לא אוהב לעבוד כועס ככה

אני שמח שהמנהל הישיר שלי נתן לי גב,זה היה  הכי חשוב לי,הוא סרב  לשתף פעולה עם המנהל הלא ישיר שלי רק ביקש שבפעם הבאה לא אתנפל עליו אוטומטית אלא אפעיל שיקול דעת:-)

בשיקול דעת,אני פחות,נו מה לעשות

בהתנפלויות ספונטניות כשמעורב בזה אי צדק משווע אני יותר,אתם יודעים ממהר להתנפל..

 

זוגתי רוצה לסחוב אותי לראות מטבחים,מה לי ולמטבחים? מזל שיש חנות בגדים על יד,אני צריך מכנסיים.

 

הכותרת מהשיר של מאיר אריאל "זרעי קיץ"

המילים של אריאל והלחן משותף לאריאל ולשלום חנוך

 

תהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 28/7/2010 15:45  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/7/2010 05:37




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)