לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

אוגוסט וזה


 

אני אוהב להסתכל על המסגרת שמופעים בה הדגלים (ברשימות משמאל)

אני מרגיש שיש לי אוסף כמו שכשהיינו ילדים אספנו בולים,או בובות או השד יודע מה

לי אגב היה אוסף בולים מאוד מכובד

לעיתים החלפתי בולים לעיתים קניתי,היה מקום בירושלים ,נדמה לי שהאיש שמכר בולים ישב בחדר מדרגות ברח' בן יהודה או באחד הרחובות שלא רחוקים מכיכר ציון,אני כבר לא זוכר

אבל אני כן זוכר באיזו חרדת קודש הוא טיפל בבולים

אני זוכר חדר מדרגות קריר כזה,הייתי הולך עם אבא שלי והוא היה קונה לי בכל פעם כמה בולים חדשים שבחרנו כמובן לפי צבע הבול,גודלו ואותם הכנסנו לאלבום שהלך וטפח.

אלבום הבולים נשמר הרבה שנים אצל אבא שלי וכשהוא הלך לעולמו הוא הוריש אותו לכולנו יחד

ואני חושב שהוא נמצא אצל אחותי או אולי אצלי,לא יודע,צריך לחפש אותו.

 

אז במסגרת הדגלים היום ראיתי שנוסף לי דגל אחד מדנמרק

ספרד (בזכות שדות)  ואנגליה בזכות שושי מתחרות על המקום השלישי (עכשיו תיקו )שארה"ב יושבת יפה במקום השני.

יש לי 3 דגלים מסין (בזכותו של ק.ק אני מניח),3 מאיטליה 12 מקנדה (כנראה בזכות אנננה)2 מרוסיה,1 מהונגריה ו1 מאוסטרליה ויש לי דגל שמתחיל באותיות ZA

מה זה יכול להיות? זמביה? (אני לא בטוח שיש מדינה כזאת,כלומר הייתה אני בטוח אבל נדמה לי שהשם הוחלף ) זנזיבר?

לא יודע.

 

את הפוסט תמונות הורדתי לטיוטה אחרי שהרשו לי לעלות תמונות ליום אחד ואני עומד בהסכם.

אז הפוסט הזה  יחשב לי כפוסט הראשון של חודש אוגוסט שבו יש לי 2 ימי הולדת ואזכרה אחת

בני הצעיר יחגוג יום הולדת 12 בסוף השבוע הזה כשתאריך יום ההולדת שלו ב 8 לאוגוסט וזוגתי הטובה תחגוג יום הולדת ב21 לאוגוסט ולה נשתדל לעשות משהו.

 

ב27 לאוגוסט נעשה אזכרה לאבא שלי ,10 שנים ללכתו מאיתנו.

היו כל מיני תוכניות,אשתו רצתה לארגן בהתחלה יום עיון באיזה מקום ,משהו שקשור לארכיטקטורה בירושלים להזמין עמיתים וקולגות וכאלה אבל היא ירדה מהעניין כי זה כאב ראש ארגוני גדול והיא לא יכולה הייתה להרים דבר כזה.

לו היא הייתה מציעה לפני חודש או חודשיים לעזור לה היינו מתגייסים

אבל ב3 שבועות  קצת קשה לארגן פרוייקט כזה לכן נתכנס ליד הקבר כמו כל שנה ונעשה אזכרה כמו שאנחנו רגילים ויודעים וזה יספיק.

 

אני מוכרח להעיר הערה בקשר לנושא החם:

 

 כבר התרגלתי  שכשאני מעלה נושא חם  אף אחד מאלה שמשייכים את הפוסטים שהם כותבים לא ממש  ממלאים אחר ההוראות שמנוסחות בקפידה במסגרת הנושא החם.

כבר התרגלתי לאינרפטציות ולפרשנויות  וזה בסדר מצידי.

 

אבל כשמישהו כותב פוסט והוא  לא קשור בכלל לנושא   ורק בסוף מחבר את מה שהוא כתב לנושא החם  בתמונה או במשפט שקושר לכאורה את הפוסט לנושא החם וחושב שיכנס בגלל זה ,אז הוא טועה ובגדול.

אני מוכן לאינטרפטציות כאלה ואחרות,אני מסכים שמישהו יצא ויכנס לנושא החם בפוסט שהוא כותב כי ככה חוט המחשבה לוקח אותו, אבל  לחבר פוסט שנכתב על דברים אחרים לגמרי עם תמונה רלוונטית או כמה מילים בסוף הפוסט זה לא מקובל עלי,זה לעשות לי אשכרה מבחן,לראות  אם אכניס בכל זאת את הפוסט כאילו  אני אומר,אוקיי,שיכנס,אין לי חשק וכח  להסביר למה הוא לא נכנס מלכתחילה.

 

ויש כמה אנשים שעושים לי את זה באופן קבוע ואחכ רצים ליילל לאילנה שהם מקופחים

 

אז יש לי מסר לאלה:

 

אם אני לא מאשר פוסט,לא יעזור אם תשייכו שוב

לדעתי הוא לא מתאים לנושא החם והוא לא יעלה גם אם תשייכו שוב ושוב

אז לפעמים אני נכנס לפוסטים כאלה ומגיב ומסביר ברצינות למה הוא לא יכנס אבל יש כאלה שכאמור עושים לי טסטים, לאלה אני לא נכנס כי זו מלכודת ולא מלכודת דבש כי הם רק מחכים שאבוא ואני לא הוזה ולא כלום

זה מנסיון,תאמינו לי.

 

כתבתי יותר ממה שהתכוונתי בסוגיה ,אבל כל פעם שאני מעלה נושא חם זה חוזר על עצמו

ואני יודע שמי  שעושה את זה גם קורא פה, והוא לא מוזמן להגיב כי זה הבלוג הפרטי שלי ואני מוחק חופשי תגובות,מזמן אמרתי :הבלוג שלי הוא מונרכיה ואני הוא המלך !

לנהל דיאלוג תרבותי,זה בסדר ומקובל

תגובות ללא שם  לא מתקבלות כאן בברכה

 

בלי קשר:

 

בושה וחרפה שיש לנו ממשלה שמחליטה לגרש 400 ילדים עם בני משפחותיהם בגלל ,קריטריונים'

המילה הזאת ,קריטריונים',היא מילה רעה כשמתעסקים בבני אדם ובעיקר ילדים

ואני מקווה שהממשלה תחזור בה ותשאיר את כולם

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 2/8/2010 15:58  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-4/8/2010 16:24




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)