לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

קריזה +3


 

אני רוצה לספר לכם על 3 קריזות

כלומר על 3 דברים שגורמים לקריזה,הווה אומר רוגז,כעס,נו קריזה

 

אתמול  היה כאמור יום הולדת לבני הצעיר

במשפחתנו כבר כתבתי זו מסורת שהולכת הרבה שנים לברך את ילד  יום ההולדת .

לא צריך לעשות הרבה

כולה צריך לצלצל אליו לאורך היום לומר מזל טוב וזהו

 

לא צריך אפילו להוסיף כמה מילות חיבה,רק מזל טוב.

לי יש 5 אחים ואחיות ולזוגתי חמישה אחים ואחיות.

 

אצלי אפשר להוריד מהציפיה לטלפון את אחותי שגרה בני יורק.

היא לא תצלצל לברך אף אחד מהמשפחה שלי,כי היא מרוכזת בעצמה,נראה כאילו אף אחד מאחייניה לא מעניין אותה,היא נשואה ואין לה ילדים ופעם היינו "מוותרים" לרווקים ולנשואים בלי ילדים

היום גם ההנחה הזאת נגמרה

 

אתה לא מצלצל לברך וזהו,תרוצים הפסיקו  לעשות עלי רושם והם לא מתקבלים נקודה..

חלק מעניין ניתוק היחסים שלי עם האחות הספציפית הזאת קרה בעיקר כי היא לא חושבת על אף אחד אחר חוץ ממנה ולי נמאס להעמיד פנים שזה  בסדר להתנהל ככה.זה ממש לא ולא אהיה בקשר עם אף אחד שמתנהג ככה.

 

אחי הצעיר ואשתו לא התקשרו,אבל אצלו זה חד פעמי

אצל מי שזה לא חד פעמי זה אצל אחי השני שגם הוא נשוי ללא ילדים  ואני מתכוון לומר לו שציפיתי שיצלצל וזה מאכזב אותי

 

אבל ממי שהכי התאכזבתי שלא צלצלה זו סבתא נ.

סבתא נ .לא  יכולה לשכוח את יום ההולדת של בני כי למזלה הרע יום ההולדת של הבת של אחותי נופל על אותו תאריך

כשהיא חלתה והצטרכה אותנו היא ידעה להשיג אותנו בכל דרך

הטלפון של הבית מקולקל אבל יש פלאפונים,יש מייל יש SMS

היא הייתה יכולה לתקשר בכל צורה אחרת מלבד  דרך הטלפון של הבית והיא לא עשתה את זה

נכון שאנחנו לא קרובים מי יודע מה

אבל מה אשם הילד?

והיא יודעת כמה שזה חשוב לי שהמשפחה שלי תתקשר למי שיש יום הולדת במשפחתי

 

אז היא לא התקשרה אתמול וגם לא היום ובטח היא תספר איזה סיפור מהתחת שהיא התקשרה לטלפון הרגיל ולא הייתה תשובה

אבל לעשות מאמץ קטן מעבר זה היא לא תעשה

להזמין אותנו לראש השנה במייל חודשיים מראש את זה היא תעשה ותדרוש תשובה מהירה

אבל לצלצל לילד לברך ליום ההולדת שלו,זה גדול עליה

אוקיי..הPAY DAY יגיע

 

בקריזה שניה מדובר באנוכיות מסריחה של מי שעובדת עם זוגתי וגם קצת בבוס שלה

בעוד שבועיים יש לה יום הולדת ורצינו להזמין מקום באיזה בית מלון לסוף שבוע לכל המשפחה

אבל מכיון שהיא עובדת ביום שישי ה19  ,היא הייתה צריכה להחליף

גם ביום שישי אחרי זה היא אמורה לעבוד ואז יש אזכרה לאבא שלי אליה היא רוצה לבוא

חברתה לצוות מסרבת להחליף אותו ביום שישי ה19 והבוס לא מוכן למחליפה אחרת

וזה לא בסדר.

היא לא לקחה חופש הקיץ הזה

גם כי 2 הילדים הגדולים היו עסוקים ביולי,הילדה בקורס קיץ בבית הספר שהסתיים היום בבחינת בגרות בלשון והילד בצופים

אין לי בעיה שזוגתי תעדר מהאזכרה,היא מגיעה לכל אזכרה וזה יותר  ממה שאפשר לומר על חלק מהאחים שלי

 

אבל לא לאפשר לנו לצאת לסוף שבוע ב19 לחודש זה מרגיז

לכן הצעתי לה לא להתווכח שם עם אף אחד לא לבקש טובות ולא כלום

התוכנית למצוא בית מלון או צימר במרחק שעה מהבית צפונה ודרומה ופשוט לקחת את האוטו ביום שישי ולנסוע לעבודה ולחזור לצימר,זו הדרך  בה נוכל לצאת לסוף שבוע

אבל עדיין זה מרגיז

 

את הקריזה השלישית אני כבר לא זוכר ואולי בכלל לא הייתה קיימת

 

אני רוצה אגב להרחיב בנוגע לקריזה הראשונה

אני יודע,אני צריך להתנהל אחרת עם סבתא נ. אני צריך לא להתרגז מהעניין ולהעביר אותו  כאילו לא קרה כלום

אז בפועל אני עושה את זה,אבל מותר לי לקטר על זה בבלוג שלי?

ולא,לא מעניין אותי להצטייר כרחב לב,לא איכפת לי שיחשבו שאני נרגן וקטנוני משהו

 

שהיא שכבה בבית חולים נסענו בלי לשאול שאלות,לא פעם ולא פעמיים והיינו לצידה

אז נכון שאני לא משקיע ביחסים איתה כמו שאחותי משקיעה אבל טלפון קטן ליום הולדת ראבק

זה כל כך קשה?

 

ולא אנחנו לא נבוא אליה לראש השנה,אחותה של זוגתי באה מסלובניה לראש השנה,זוגתי לא ראתה את אחותה 3 ומשהו שנים ונחגוג איתה ועם שאר המשפחה של זוגתי

ומי מהמשפחה שלי שיש לו בעיה עם זה מוזמן או לשתות מים מהים של עזה או לעשות פליק פלאק לאחור

לא זה ולא זה יעזרו כאן.

 

קריזה !!

 

תיהיו טובים,בכל זאת

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 9/8/2010 15:05  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-10/8/2010 19:54




461,788
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)