לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

כמה מילים על כוכב נולד


 

אז מעיין בוקריס הודחה אתמול בשלב שמינית הגמר בכוכב נולד ,אגב אני משחרר את אלה שלא רואים את הכוכב מלהגיב בסוגיה ,זה בסדר גמור,אני יודע שלא כולם צופים בתוכנית,אני צופה בה,אוהב אותה וכותב עליה מידי פעם

 

קצת חבל לי על בוקריס אבל צריך לומר את האמת,צפוף שם למעלה ורק 3 יכולים להגיע לגמר.

אני חושב שהקהל צריך להעיף ויפה שעה אחת קודם את אור גלעדי ואת נאור אלבז.

גלעדי לא מסוגל לשיר ביותר מסגנון אחד ולאלבז אני לא מאמין,בעיקר אתמול כשהוא שר את השיר המרגש של שלומי שבת,אבא

הוא שר אותו כי יש קהל צופים די גדול שמזדהה עם סיפור חייו ופחות שם לב שהוא מחקה זמרים מהז'אנר הים תיכוני

נכון כולם מחקים,אבל אצלו זה נעשה בסוג של בוטות,עם התחנחנויות מעצבנות וסלסולים סתמיים

יש לו קול,אבל הוא מזייף בהתייחסות שלו וגם רואים שהוא נורא מרוכז אך ורק בעצמו

ועל כל אלה אני מקווה שיעוף

 

תיהיה מלחמה גדולה בין עידן עמדי המתוק הזה לאבי בן אבו שיודע לשיר אבל יש לו בעיית כריזמה לאדר גולד שבחירת השירים שלה לוקה בחסר

דיאנה גולבי ואוהד שרגאי הם מעל כולם,בהכל

הבעיה שזה עוד לא הביא אף זמר,מצויין ככל שיהיחה לגמר

 

הפקת התוכנית כבר יודעת איפה מרוחה החמאה והם מנגנים על זה חזור ונגן

אתה רוצה שהמתחרה המועדף עליך יגיע לגמר,שלח SMSים,לרוב

 

אני תוהה עם מישהו מההפקה יושב עם משפחות המתחרים בשלב שהם רק נכנסים לנבחרת ומסביר להם שהתחרות הזאת כרוכה בהמון כסף,עזבו את הזמן המושקע של המתחרים ובני המשפחה.

 

מדובר כאן בהשקעה  ענקית של כסף מצד המשפחה שלא יכולה לצערה לסמוך על קהל שהיום רואה את התוכנית ומחר לא,

שהיום ישלח SMS ומחר יצא לבית קפה או מועדון ולא יסמס כי זה נופל בדיוק בזמן שידור התוכנית

 

וברור שהיום על כל האפשרויות , המתחרה חייב לפתוח פורום כדי לרכז מאמץ באינטרנט

אתה לא יכול להשאיר גזרה כל כך חשובה מוזנחת

ומצד שני,מישהו כי המתמודד לא יכול לתחזק פורום מעריצים או קבוצה בפייסבוק,צריך לתפעל אתר כזה.

איך אתם חושבים אור גלעדי כל כך מצליח?

יש לו פורום מעריצים שהולך וגדל ומעביר אותו שלב אחרי שלב

 

אני גם תוהה אם המעבר החד הזה מאלמוניות לסוג של תהילה ,מעוורת את משפחות המשתתפים

כלומר הולך לצאת כאן הרבה כסף,האם העובדה הזאת לא עוצרת את בני המשפחה ומשבשת קצת את שיקול דעתם במחשבה המוטעית  שילדיהם יהפכו למפורסמים לרגע , התהילה קורצת להם

והם יהיו סוג של סלבריטי,לכן הם מוכנים להוצאה כספית שספק אם הם מבינים במה היא כרוכה

 

איפה ישראל בראון הנקניק הזה שזכה לפני 2 עונות בכוכב

איפה כרמל אקמן שלקחה מקום שלישי

איפה ז'אקו אייזנברג שרגע אחרי הזכייה לא שמר על הפה שלו ונפילה שלו מאיגרא רמה הייתה הנפילה הכי כואבת והכי מהירה בהיסטוריה המוזיקלית של המדינה בכלל ושל הכוכב בפרט

איפה הכשרון הענק של זהבית פסי שנפלה בחצי הגמר של כוכב נולד 4 שהיו לה 2 דואטים בלתי נשכחים

אחד עם מאיה  זוכת המקום השני באותה תחרות ואחד עם כפיר משהו שגם הוא הפציע לרגע ונעלם

 

כלומר אתם משקיעים ים כסף,יש לכם חוויה שבסופה חלקכם הגדול מתאייד ומי שעקשן כמו לי בירן כמו מיי פיינגולד

כמו  הראל סקאת הנקניק והראל מויאל מצליחים

כל השאר מתאיידים אל תהום הנשייה ונעלמים.

האם הם חושבים על זה,מישהו טורח להדריך אותם או בעיני ההפקה הם מכונות כסף שכדאי לסחוט כמו לימון

 

בכוכב הזה אני בעד עידן עמדי,אוהד שרגאי ודיאנה גולבי בגמר כשאשמח אם דיאנה תנצח.

 

בלי קשר

 

אני בחופש כן?

מאתמול, יה?

 

אז אתמול זוגתי לקחה את האוטו לנסוע לעבודה ואחרי דקה אני מקבל טלפון ממנה שהאוטו לא מניע

ירדתי מהר למטה,אכן האוטו לא מניע

הזמנתי גרר

אחרי שעתיים במקום גרר הגיע  מוסכניק עם אוטו של תיקוני דרך

התניע את האוטו,נסעתי לחשמלאי רכב,בסופו של דבר שילמתי 750 שקל והחלפתי מצבר לחדש עם אחריות ל20 חודש.

חזרתי הבייתה,נחתי וזה

 

אחר הצהריים לקחתי את 2 ילדיי הגדולים ונסענו לרופאה לקחת אישור שהם בריאים לצורך  כרטיס עובד שהיום ניקח בלשכת העבודה לנוער כי ביום ראשון הם מתחילים לעבוד במקום העבודה שלי לשבוע ומרשם  לכדורים בשבילי

 

היום,היום השני לחופש,אקח את זוגתי לעבודה ואחזור,בצהריים כאמור אקח את הילדים ללשכת העבודה

וכמובן שכל היום אני מכבס

בשבת נעשה ארוחת צהריים למשפחה מהצד של זוגתי וגם נחגוג לצעיר את יום הולדתו ה12

וביום חמישי הבא נצא לכבוד יום הולדתה של זוגתי לסוף שבוע בקליה שבים המלח.

 

וטוב שמירית נזרקה מהשרדות טיפוס מגעיל ודוחה שכמותה:-)

 

תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 12/8/2010 06:42  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-13/8/2010 14:05




461,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)